PgAdmin4 - en to zh_Hant_TW translation catalogue (2729 entries)

en: 
    -- Changing the columns in a view requires dropping and re-creating the view.
    -- This may fail if other objects are dependent upon this view,
    -- or may cause procedural functions to fail if they are not modified to
    -- take account of the changes.
zh_Hant_TW: 
    -- 更改檢視中的列需要刪除和重新建立檢視。
    -- 如果其他物件依賴於此檢視，則可能會失敗，
    -- 或者可能導致過程函數失敗，如果它們不修改為
    - - 考慮這些變化。

en: 
    Configuration parameters/variables must be passed as an array of JSON objects
    in the following format in create mode:
    variables:[{
    database: <database> or null,
    name: <configuration>,
    value: <value>
    },
    ...
    ]
zh_Hant_TW: 
    組態參數/變數必須作為 JSON 物件的陣列傳遞
    在建立模式下採用以下格式顯示：
    variables:[{
    database: <database> or null,
    name: <configuration>,
    value: <value>
    },
    ...
    ]

en: 
    Configuration parameters/variables must be passed as an array of JSON objects
    in the following format in update mode:
    rolmembership:{
    'added': [{
        database: <database> or null,
        name: <configuration>,
        value: <value>
        },
        ...
        ],
    'deleted': [{
        database: <database> or null,
        name: <configuration>,
        value: <value>
        },
        ...
        ],
    'updated': [{
        database: <database> or null,
        name: <configuration>,
        value: <value>
        },
        ...
        ]
zh_Hant_TW: 
    組態參數/變數必須作為 JSON 物件的陣列傳遞
    在更新模式下採用以下格式：
    rolmembership:{
    'added': [{
        database: <database> or null,
        name: <configuration>,
        value: <value>
        },
        ...
        ],
    'deleted': [{
        database: <database> or null,
        name: <configuration>,
        value: <value>
        },
        ...
        ],
    'updated': [{
        database: <database> or null,
        name: <configuration>,
        value: <value>
        },
        ...
        ]

en: 
    Could not find the domain in the database.
    It may have been removed by another user or moved to another schema.
zh_Hant_TW: 
    無法在資料庫中找到該域。
    它可能已被另一個使用者刪除或移動到另一個架構

en: 
    Could not find the schema in the database.
    It may have been removed by another user.
zh_Hant_TW: 
    在資料庫中找不到架構。
    它可能已被其他使用者刪除。

en: 
    Failed to reset the connection to the server due to following error:
    {0}
zh_Hant_TW: 
    由於以下錯誤，無法重設與伺服器的連接：
    {0}

en: 
    Role members information must be passed as an array of JSON objects in the
    following format:
    
    rolmembers:[{
        role: [rolename],
        admin: True/False
        },
        ...
    ]
zh_Hant_TW: 
    角色成員資訊必須以下列JSON物件格式來傳遞:
    
    rolmembers:[{
        role: [rolename],
        admin: True/False
        },
        ...
    ]

en: 
    Role membership information must be passed as a string representing an array of
    JSON objects in the following format:
    rolmembers:{
        'added': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ],
        'deleted': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ],
        'updated': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ]
zh_Hant_TW: 
    角色成員關係資訊必須以如下JSON物件格式傳遞:
    rolmembers:{
        'added': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ],
        'deleted': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ],
        'updated': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ]

en: 
    Role membership information must be passed as a string representing an array of
    JSON objects in the following format:
    rolmembership:{
        'added': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ],
        'deleted': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ],
        'updated': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ]
zh_Hant_TW: 
    角色成員資格資訊必須作為一個字串傳遞, 該字串呈現
    格式為以下格式的 JSON 物件:
    rolmembership:{
        'added': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ],
        'deleted': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ],
        'updated': [{
            role: [rolename],
            admin: True/False
            },
            ...
            ]

en: 
    Role membership information must be passed as an array of JSON objects in the
    following format:
    
    rolmembership:[{
        role: [rolename],
        admin: True/False
        },
        ...
    ]
zh_Hant_TW: 
    角色成員身份資訊必須作為 JSON 物件的陣列傳遞。
    以下格式:
    
    rolmembership:[{
        role: [rolename],
        admin: True/False
        },
        ...

en: 
    Security Label must be passed as an array of JSON objects in the following
    format:
    seclabels:[{
        provider: <provider>,
        label: <label>
        },
        ...
    ]
zh_Hant_TW: 
    在下面的檔案中, 必須將安全標籤作為 JSON 物件的陣列傳遞
    格式：
    eclabels:[{
        provider: <provider>,
        label: <label>
        },
        ...
    ]

en: 
    Security Label must be passed as an array of JSON objects in the following
    format:
    seclabels:{
        'added': [{
            provider: <provider>,
            label: <label>
            },
            ...
            ],
        'deleted': [{
            provider: <provider>,
            label: <label>
            },
            ...
            ],
        'updated': [{
            provider: <provider>,
            label: <label>
            },
            ...
            ]
zh_Hant_TW: 
    在下面的檔案中, 必須將安全標籤作為 JSON 物件的陣列傳遞
    格式：
    seclabels:{
        'added': [{
            provider: <provider>,
            label: <label>
            },
            ...
            ],
        'deleted': [{
            provider: <provider>,
            label: <label>
            },
            ...
            ],
        'updated': [{
            provider: <provider>,
            label: <label>
            },
            ...
            ]

en:  -- definition incomplete
zh_Hant_TW:  --定義不完整

en:  Database Compare:
zh_Hant_TW: 資料庫比較：

en:  Select the server and database for the source and target and Click
zh_Hant_TW: "請為來源和目標選擇伺服器和資料

en:  Select the server, database and schema for the source and target and Click
zh_Hant_TW: 請為來源和目標選擇伺服器、資料庫和模式

en:  Source and Target database server must be of the same major version.
zh_Hant_TW:  來源和目標資料庫伺服器必須是同一個大的資料庫版本。

en: $ quoting
zh_Hant_TW: $ 包含

en: %s <= Supported version >= %s
zh_Hant_TW: %s <= 支援版本 >= %s

en: %s Script
zh_Hant_TW: %s 指令碼

en: %s in %s
zh_Hant_TW: %s 於 %s

en: %s in %s must be unique.
zh_Hant_TW: %s 於 %s 必須唯一。

en: %s must be unique.
zh_Hant_TW: %s 必須唯一。

en: %s objects are disabled in the browser. You can enable them in the <a id="prefdlgid" class="pref-dialog-link">preferences dialog</a>.
zh_Hant_TW: %s 對像已在瀏覽器中停用。你可以通過 <a id="prefdlgid" class="pref-dialog-link">參數對話方塊</a> 啟用。

en: %s of %s geometries rendered.
zh_Hant_TW: %s 的 %s 幾何對像已渲染.

en: %s rows affected.
zh_Hant_TW: %s 行受影響。

en: '%s' attribute not found for server '%s'
zh_Hant_TW: 屬性'%s'沒有在伺服器'%s'中被找到

en: '%s' cannot be empty.
zh_Hant_TW: “%s”不能為空。

en: '%s' file not found. Please correct the Binary Path in the Preferences dialog
zh_Hant_TW: 找不到 " %s" 檔案。請更正 "組態" 對話方塊中的二進制路徑

en: '%s' must be a numeric.
zh_Hant_TW: "%s"必須是數字。

en: '%s' must be an integer.
zh_Hant_TW: "%s"必須是整數。

en: '%s' must be greater than or equal to %s.
zh_Hant_TW: "%s"必須大於或等於%s。

en: '%s' must be less than or equal to %s.
zh_Hant_TW: "%s"必須小於或等於%s。

en: 'From database ' can not be empty
zh_Hant_TW: '來自資料庫' 不能為空

en: 'Host' or 'Service' attribute not found for server '%s'
zh_Hant_TW: 伺服器%s的'主機'或'服務'屬性沒被找到

en: 'Location' cannot be empty.
zh_Hant_TW: '位置'不能為空。

en: 'Reassign objects to' can not be empty
zh_Hant_TW: '再分配物件給'不能為空

en: 'Servers' attribute not found in the specified file.
zh_Hant_TW: 在指定檔案中沒有找到'Servers'屬性。

en: '{0}' file does not exist.
zh_Hant_TW: "{0}" 檔案不存在。

en: '{0}' is not allowed to modify, when server is connected.
zh_Hant_TW: 伺服器在連接時, '{0}'不允許修改。

en: '{0}' is not allowed to modify.
zh_Hant_TW: 不允許修改{0}。

en: '{}' is already registered'
zh_Hant_TW: ‘{}’ 是已登錄’

en: '{}' is not a valid multi-factor authentication method
zh_Hant_TW: '{}' 不是一個有效兩步認證方式

en: '{}' is not found in the authentication list.
zh_Hant_TW: 在認證列表中沒有發現'{}'。

en: '{}' unregistered from the authentication list.
zh_Hant_TW: '{}' 已從認證列表中註銷.

en: (Connection failed)
zh_Hant_TW: （連接失敗）

en: (Obtaining connection)
zh_Hant_TW: （獲取連接）

en: (Obtaining connection...)
zh_Hant_TW: （建立連接……）

en: (in minutes)
zh_Hant_TW: （在幾分鐘後）

en: ******* Error *******
zh_Hant_TW: ******* 錯誤 *******

en: -- Enter any global declarations below:
    
    -- BEFORE STATEMENT block. Delete if not required.
    BEFORE STATEMENT IS
        -- Enter any local declarations here
    BEGIN
        -- Enter any required code here
    END;
    
    -- AFTER STATEMENT block. Delete if not required.
    AFTER STATEMENT IS
        -- Enter any local declarations here
    BEGIN
        -- Enter any required code here
    END;
    
    -- BEFORE EACH ROW block. Delete if not required.
    BEFORE EACH ROW IS
        -- Enter any local declarations here
    BEGIN
        -- Enter any required code here
    END;
    
    -- AFTER EACH ROW block. Delete if not required.
    AFTER EACH ROW IS
        -- Enter any local declarations here
    BEGIN
        -- Enter any required code here
    END;
    
    -- INSTEAD OF EACH ROW block. Delete if not required.
    INSTEAD OF EACH ROW IS
        -- Enter any local declarations here
    BEGIN
        -- Enter any required code here
    END;
zh_Hant_TW: -- 在下輸入任意全域定義:
    
    -- BEFORE STATEMENT 塊，如果不必要可以刪除.
    BEFORE STATEMENT IS
        -- Enter any local declarations here
    BEGIN
        --在這裡輸入任何需要的程式碼
    END;
    
    -- AFTER STATEMENT 塊.如果不必要可以刪除.
    AFTER STATEMENT IS
        -- 在這裡輸入任意本地定義
    BEGIN
        -- 在這裡輸入必要的程式碼
    END;
    
    -- BEFORE EACH ROW 快，如果不必要則可以刪除.
    BEFORE EACH ROW IS
        -- 在這裡輸入任意本地定義 
    BEGIN
        -- 在這裡輸入任何必要程式碼
    END;
    
    -- AFTER EACH ROW 塊，如果不必要可以刪除.
    AFTER EACH ROW IS
        -- 在這裡輸入任意本地定義
    BEGIN
        -- 在這裡輸入任意必要程式碼
    END;
    
    -- INSTEAD OF EACH ROW 塊，如果不必要可以刪除.
    INSTEAD OF EACH ROW IS
        -- 在這裡輸入任意本地定義
    BEGIN
        -- 在這裡輸入任意必要的程式碼
    END;

en: -- For the circular dependencies, the order in which Schema Diff writes the objects is not very sophisticated
zh_Hant_TW: -- 對於循環依賴關係，架構差異寫入物件的順序不是非常複雜

en: -- No SQL could be generated for the selected object.
zh_Hant_TW: --無法為所選物件生成 SQL。

en: -- Please create column(s) first...
zh_Hant_TW: --請先建立列...

en: -- Please report an issue for any failure with the reproduction steps.
zh_Hant_TW: -- 報告任何故障問題請附帶復現步驟。

en: -- This script was generated by the ERD tool in pgAdmin 4.
zh_Hant_TW: -- 此指令碼由pgAdmin4的ERD工具生成

en: -- This script was generated by the Schema Diff utility in pgAdmin 4.
zh_Hant_TW: -- 此指令碼由pgAdmin4的模式異同工具生成

en: -- and may require manual changes to the script to ensure changes are applied in the correct order.
zh_Hant_TW: -- 可能需要手動更改指令碼，以確保按正確的順序應用更改。

en: -- definition incomplete
zh_Hant_TW: -- 定義不完整

en: -- definition incomplete for {0}
zh_Hant_TW: --{0} 的定義不完整

en: -- missing definition
zh_Hant_TW: -- 定義丟失

en: 100 rows
zh_Hant_TW: 100行

en: 1000 rows
zh_Hant_TW: 1000行

en: 10th
zh_Hant_TW: 第十

en: 11th
zh_Hant_TW: 第十一

en: 12th
zh_Hant_TW: 第十二

en: 13th
zh_Hant_TW: 第十三

en: 14th
zh_Hant_TW: 第十四

en: 15th
zh_Hant_TW: 第十五

en: 16th
zh_Hant_TW: 第十六

en: 17th
zh_Hant_TW: 第十七

en: 18th
zh_Hant_TW: 第十八

en: 19th
zh_Hant_TW: 第十九

en: 1st
zh_Hant_TW: 第一

en: 20th
zh_Hant_TW: 第二十

en: 21st
zh_Hant_TW: 第二十一

en: 22nd
zh_Hant_TW: 第二十二

en: 23rd
zh_Hant_TW: 第二十三

en: 24th
zh_Hant_TW: 第二十四

en: 25th
zh_Hant_TW: 第二十五

en: 26th
zh_Hant_TW: 第二十六

en: 27th
zh_Hant_TW: 第二十七

en: 28th
zh_Hant_TW: 第二十八

en: 29th
zh_Hant_TW: 第二十九

en: 2nd
zh_Hant_TW: 第二

en: 30th
zh_Hant_TW: 第三十

en: 31st
zh_Hant_TW: 第三十一

en: 3D geometries not rendered.
zh_Hant_TW: 未渲染3D幾何圖形。

en: 3rd
zh_Hant_TW: 第三

en: 403 FORBIDDEN
zh_Hant_TW: 403已禁止

en: 4th
zh_Hant_TW: 第四

en: 500 rows
zh_Hant_TW: 500行

en: 5th
zh_Hant_TW: 第五

en: 6th
zh_Hant_TW: 第六

en: 7th
zh_Hant_TW: 第七

en: 8th
zh_Hant_TW: 第八

en: 9th
zh_Hant_TW: 第九

en: <Row Number>
zh_Hant_TW: <行號>

en: <Select All>
zh_Hant_TW: <全選>

en: <any>
zh_Hant_TW: <任何>

en: A command is currently in progress.
zh_Hant_TW: 一條命令正在執行中.

en: A verification code was sent to {}. Check your email and enter the code.
zh_Hant_TW: 驗證碼已傳送到 {}。檢查您的電子郵件並輸入程式碼。

en: AWS access key
zh_Hant_TW: AWS訪問令牌

en: AWS secret access key
zh_Hant_TW: AWS訪問金鑰

en: AWS session token
zh_Hant_TW: AWS工作階段令牌

en: About %(appname)s
zh_Hant_TW: 關於%(appname)s

en: About %s
zh_Hant_TW: 關於 %s

en: Access Method
zh_Hant_TW: 訪問方法

en: Access denied ({0})
zh_Hant_TW: 訪問被拒絕 ({0})

en: Access denied: You’re having limited access. You’re not allowed to Rename, Delete or Create any files/folders
zh_Hant_TW: 訪問被禁止：你的訪問受限，你無權執行重新命名、刪除或建立任何檔案或目錄

en: Access method
zh_Hant_TW: 訪問方法

en: Accesskey
zh_Hant_TW: 訪問鍵

en: Account expires
zh_Hant_TW: 帳戶過期

en: Acknowledge and Remove
zh_Hant_TW: 確認和移除

en: Action
zh_Hant_TW: 行動

en: Active
zh_Hant_TW: 活躍

en: Active query cancelled successfully.
zh_Hant_TW: 活動查詢已成功取消。

en: Active sessions only
zh_Hant_TW: 僅活動工作階段

en: Actual
zh_Hant_TW: 實際

en: Add Named Restore Point...
zh_Hant_TW: 新增命名還原點...

en: Add New Connection
zh_Hant_TW: 新增新連接

en: Add New Server
zh_Hant_TW: 新增伺服器

en: Add Table
zh_Hant_TW: 新增資料表

en: Add grid row
zh_Hant_TW: 新增新行

en: Add row
zh_Hant_TW: 新增行

en: Add table
zh_Hant_TW: 新增資料表

en: Add/Edit Note
zh_Hant_TW: 新增/編輯記錄

en: Add/Edit note
zh_Hant_TW: 新增/編輯 記錄

en: Added: %s
zh_Hant_TW: 已新增：%s

en: Adding standby replicas will increase your number of CPUs, as well as your cost.
zh_Hant_TW: 新增複製從節點將增加CPU核心數並且會增加你的花費。

en: Admin username
zh_Hant_TW: 管理員使用者名稱

en: Admin username for your Google Cloud Sql PostgreSQL instance.
zh_Hant_TW: 你Google雲PostgreSQL實例的管理員使用者名稱。

en: Advanced
zh_Hant_TW: 高級

en: After clicking the button above you will be redirected to the Google authentication page in a new browser tab.
zh_Hant_TW: 點選上面的按鈕將打開一個新的瀏覽器窗口跳轉到Google進行認證。

en: After clicking the button above you will be redirected to the Microsoft Azure authentication page in a new browser tab if the Interactive Browser option is selected.
zh_Hant_TW: 點選上面按鈕後將在新瀏覽器窗口跳轉到微軟的Azure認證頁面。

en: After this many days, the process info and logs will be automatically cleared.
zh_Hant_TW: 這麼多天後，處理程序資訊和日誌將被自動清除。

en: Aggregate
zh_Hant_TW: 聚合

en: Aggregates
zh_Hant_TW: 聚合集

en: Alert
zh_Hant_TW: 警告

en: Alias
zh_Hant_TW: 別名

en: Alignment type
zh_Hant_TW: 對齊類型

en: All
zh_Hant_TW: 所有

en: All Files
zh_Hant_TW: 所有檔案

en: All Rows
zh_Hant_TW: 所有行

en: All existing server groups and servers will be removed before the servers above are imported. On a successful import process, the object explorer will be refreshed.
zh_Hant_TW: 以上將被匯入的伺服器組合伺服器如果存在將被刪除，匯入成功後物件瀏覽器將被刷新。

en: All tables?
zh_Hant_TW: 所有表？

en: All types
zh_Hant_TW: 所有類型

en: Allocated storage
zh_Hant_TW: 分配儲存

en: Allocated storage should be between 100 - 65536 GiB.
zh_Hant_TW: 分配的儲存應介於 100 - 65536 GiB 之間。

en: Allocated storage should be between 20 - 65536 GiB.
zh_Hant_TW: 分配的儲存應介於 20 - 65536 GiB 之間。

en: Allocated storage should be between 5 - 3072 GiB.
zh_Hant_TW: 分配的儲存應介於 5 - 3072 GiB 之間。

en: Allow
zh_Hant_TW: 允許

en: Allow connections?
zh_Hant_TW: 是否允許連接？

en: Always
zh_Hant_TW: 始終

en: An 'edbspl' target with a variadic argument is not supported and cannot be debugged.
zh_Hant_TW: 不支援具有可變參數的 "edbspl" 目標, 並且無法進行偵錯。

en: An error occurred whilst cancelling the active query.
zh_Hant_TW: 取消活動查詢時出錯。

en: An error occurred whilst rendering the graph.
zh_Hant_TW: 渲染圖形時出錯。

en: An error occurred whilst terminating the active query.
zh_Hant_TW: 終止活動查詢時出錯。

en: An object explorer refresh is required. Do you wish to refresh it now?
zh_Hant_TW: 需要刷新物件檔案總管。是否要立即刷新它？

en: An optional list of columns to be copied. If no column list is specified, all columns of the table will be copied.
zh_Hant_TW: 要複製的列的可選列表。 如果未指定列列表，則將複製表的所有列。

en: An unexpected error occurred - ensure you are logged into the application.
zh_Hant_TW: 出現意外錯誤-確保您已登錄到應用程式。

en: Analyze counter
zh_Hant_TW: 分析計數器

en: Analyze function
zh_Hant_TW: 分析函數

en: Application
zh_Hant_TW: 應用程式

en: Application Mode
zh_Hant_TW: 應用程式模式

en: Application name
zh_Hant_TW: 應用名稱

en: Applying the new filter...
zh_Hant_TW: 應用新的篩選器...

en: April
zh_Hant_TW: 四月

en: Are you sure want to reset the current changes and re-open the panel for %s "%s"?
zh_Hant_TW: 您確定要重設當前更改並重新打開%s"%s"的面板嗎？

en: Are you sure want to stop editing the properties of %s "%s"?
zh_Hant_TW: 您確定要停止編輯%s"%s"的屬性嗎?

en: Are you sure you want to clear the saved password for server %s?
zh_Hant_TW: 確實要清除伺服器 %s 的已保存密碼嗎？

en: Are you sure you want to clear the saved password of SSH Tunnel for server %s?
zh_Hant_TW: 確實要清除伺服器 %s 的 SSH 隧道的保存密碼嗎？

en: Are you sure you want to close the %s browser?
zh_Hant_TW: 確實要關閉 %s 瀏覽器嗎？

en: Are you sure you want to delete ?
zh_Hant_TW: 你確定要刪除嗎？

en: Are you sure you want to delete this file/folder?
zh_Hant_TW: 確定要刪除這個檔案或目錄嗎？

en: Are you sure you want to detach the partition %s?
zh_Hant_TW: 確實要分離分區 %s 嗎？

en: Are you sure you want to reload the server configuration on %s?
zh_Hant_TW: 是否要重新載入伺服器%s 上的組態？

en: Are you sure you want to remove the selected processes?
zh_Hant_TW: 是否確實要刪除選定的處理程序？

en: Are you sure you want to replace this file?
zh_Hant_TW: 確定要替換此檔案嗎？

en: Are you sure you want to reset the statistics for table "%s"?
zh_Hant_TW: 確實要重設表 " %s" 的統計資訊嗎？

en: Are you sure you wish to ${state.role_op} all the objects owned by the selected role?
zh_Hant_TW: 你確定要的選擇的角色的所有物件執行 ${state.role_op} 操作嗎？

en: Are you sure you wish to cancel the active query?
zh_Hant_TW: 確實要取消活動查詢嗎？

en: Are you sure you wish to clear the history?
zh_Hant_TW: 是否確實要清除歷史記錄？

en: Are you sure you wish to delete this row?
zh_Hant_TW: 確實要刪除此行嗎？

en: Are you sure you wish to delete this user?
zh_Hant_TW: 確實要刪除此使用者嗎？

en: Are you sure you wish to detach this partition?
zh_Hant_TW: 確實要分離此分區嗎？

en: Are you sure you wish to discard the current changes?
zh_Hant_TW: 是否確實要放棄當前更改？

en: Are you sure you wish to terminate the session?
zh_Hant_TW: 確實要終止工作階段嗎？

en: Argument count
zh_Hant_TW: 參數計數

en: Argument name
zh_Hant_TW: 參數名稱

en: Arguments
zh_Hant_TW: 參數

en: Arrays must start with "{" and end with "}"
zh_Hant_TW: 陣列必須以 "{" 開頭, 以 "}" 結尾

en: Asynchronous notification "{0}" received from server process with PID {1}
zh_Hant_TW: 從具有 PID {1} 的伺服器處理程序接收到的非同步通知 "{0}"

en: Asynchronous notification "{0}" with payload "{1}" received from server process with PID {2}
zh_Hant_TW: 從具有 PID {2} 的伺服器處理程序接收的有效負載 "{1}" 非同步通知 "{0}"

en: Asynchronous query execution/operation underway.
zh_Hant_TW: 非同步查詢執行/操作正在進行中。

en: At least 8 printable ASCII characters. Cannot contain any of the following: / (slash), '(single quote), "(double quote) and @ (at sign).
zh_Hant_TW: 至少有8個可列印的ASCII字元。不能包含以下任何內容：/（斜線）、'（單引號）、"（雙引號）和@（at符號）。

en: At least one privilege should be selected.
zh_Hant_TW: 應選定至少一個權限。

en: Attach
zh_Hant_TW: 附加

en: Attempting to reconnect to the database server (#{server_id}) for the connection - '{conn_id}'.
zh_Hant_TW: 正在嘗試重新連接到連接的資料庫伺服器(#{server_id}) - '{conn_id}' .

en: August
zh_Hant_TW: 八月

en: Authenticate via
zh_Hant_TW: 通過方式

en: Authentication
zh_Hant_TW: 身份驗證

en: Authentication Registration
zh_Hant_TW: 認證註冊

en: Authentication completed successfully but you do not have permission to create the cluster.
zh_Hant_TW: 身份驗證已成功完成，但您沒有建立群集的權限。

en: Authentication completed successfully. Click the Next button to proceed.
zh_Hant_TW: 認證成功完成，點選下一步繼續。

en: Authentication is aborted.
zh_Hant_TW: 身份驗證已中止。

en: Authentication source
zh_Hant_TW: 身份驗證源

en: Authenticator App
zh_Hant_TW: 認證APP

en: Auto
zh_Hant_TW: 自動

en: Auto Align
zh_Hant_TW: 自動對齊

en: Auto FK index?
zh_Hant_TW: 自動 FK 索引嗎？

en: Auto align
zh_Hant_TW: 自動對齊

en: Auto commit?
zh_Hant_TW: 自動提交？

en: Auto completion
zh_Hant_TW: 自動完成

en: Auto rollback on error?
zh_Hant_TW: 錯誤自動回滾？

en: Auto-commit is off. You still need to commit changes to the database.
zh_Hant_TW: 自動提交已關閉。每次更改都需要提交至資料庫。

en: Auto-detected {0} installation with the data directory at {1}
zh_Hant_TW: 自動檢測到{0}安裝在資料目錄{1}

en: Auto-expand sole children
zh_Hant_TW: 自動展開唯一下級

en: Autoanalyze counter
zh_Hant_TW: 自動分析計數器

en: Autocomplete on key press
zh_Hant_TW: 按鍵自動完成

en: Autosummarize?
zh_Hant_TW: 自動彙總？

en: Autovacuum Enabled?
zh_Hant_TW: 啟用自動收縮？

en: Autovacuum counter
zh_Hant_TW: 自動收縮計數器

en: Availability
zh_Hant_TW: 有效性

en: Availability zone
zh_Hant_TW: 可用區域

en: Availability zone cannot be empty.
zh_Hant_TW: 可用區不能為空。

en: Average leaf density
zh_Hant_TW: 平均葉密度

en: Average width
zh_Hant_TW: 平均寬度

en: Azure CLI
zh_Hant_TW: Azure命令列工具

en: Azure CLI will use the currently logged in identity through the Azure CLI on the local machine. Interactive Browser will open a browser window to authenticate a user interactively.
zh_Hant_TW: Azure命令列工具將在本地電腦使用當前登錄資訊。瀏覽器互動將打開一個瀏覽器窗口來進行互動式認證。

en: Azure Tenant ID is required for Azure interactive authentication.
zh_Hant_TW: Azure的互動式認證需要租戶ID。

en: Azure tenant id
zh_Hant_TW: Azure租戶ID

en: BY DEFAULT
zh_Hant_TW: 按默認

en: Back
zh_Hant_TW: 返回

en: Backend start
zh_Hant_TW: 後台啟動

en: Backend type
zh_Hant_TW: 後端類型

en: Backends
zh_Hant_TW: 後端

en: Background
zh_Hant_TW: 背景色

en: Backing up an object on the server
zh_Hant_TW: 備份伺服器上的物件

en: Backing up an object on the server '{0}' from database '{1}'
zh_Hant_TW: 從資料庫 "{1}" 備份伺服器上的物件 "{0}"

en: Backing up the global objects
zh_Hant_TW: 備份全域物件

en: Backing up the global objects on the server '{0}'
zh_Hant_TW: 備份伺服器上的全域物件 "{0}"

en: Backing up the server
zh_Hant_TW: 備份伺服器

en: Backing up the server '{0}'
zh_Hant_TW: 備份伺服器'{0}'...

en: Backup
zh_Hant_TW: 備份

en: Backup (${pgBrowser.Nodes[data._type].label}: ${data.label})
zh_Hant_TW: 備份 (${pgBrowser.Nodes[data._type].label}: ${data.label})

en: Backup Error
zh_Hant_TW: 備份錯誤

en: Backup Globals
zh_Hant_TW: 備份目標集

en: Backup Globals...
zh_Hant_TW: 備份全域...

en: Backup Object
zh_Hant_TW: 備份物件

en: Backup Server
zh_Hant_TW: 備份伺服器

en: Backup Server...
zh_Hant_TW: 備份伺服器...

en: Backup...
zh_Hant_TW: 備份...

en: Bar Chart
zh_Hant_TW: 柱狀圖

en: Base type
zh_Hant_TW: 基本類型

en: Batch
zh_Hant_TW: 批次

en: Batches
zh_Hant_TW: 批次

en: Binary Path
zh_Hant_TW: 二進制路徑

en: Binary paths
zh_Hant_TW: 二進制路徑

en: Blobs
zh_Hant_TW: 塊

en: Block I/O
zh_Hant_TW: 資料區塊 I/O

en: Block I/O statistics refresh rate
zh_Hant_TW: 資料區塊 I/O 統計更新頻率

en: Blocking PIDs
zh_Hant_TW: 資料區塊PID

en: Blocks hit
zh_Hant_TW: 塊命中

en: Blocks read
zh_Hant_TW: 塊讀取

en: Body
zh_Hant_TW: 主體

en: Brace matching?
zh_Hant_TW: 大括號匹配？

en: Browser
zh_Hant_TW: 瀏覽器

en: Buckets
zh_Hant_TW: 桶

en: Buffering
zh_Hant_TW: 正在緩衝

en: Buffers
zh_Hant_TW: 緩衝區

en: Burstable (1-2 vCores)
zh_Hant_TW: 高並行（1-2個vCores）

en: Burstable classes (includes t classes)
zh_Hant_TW: 突發類型（包括t類型）

en: By changing the connection you will lose all your unsaved data for the current connection. <br> Do you want to continue?
zh_Hant_TW: 修改連接將導致所有當前連接未保存的資料丟失，確定要繼續嗎？

en: By clicking the below button, you will be redirected to the EDB BigAnimal authentication page in a new tab.
zh_Hant_TW: 通過點選下面的按鈕，您將被重新導向到新選項卡中的EDB BigAnimal身份驗證頁面。

en: CPU rate limit (percentage)
zh_Hant_TW: CPU 速率限制 (百分比)

en: CSV field separator
zh_Hant_TW: CSV欄位分隔符

en: CSV quote character
zh_Hant_TW: CSV引用符號

en: CSV quoting
zh_Hant_TW: CSV引用

en: CSV/TXT Output
zh_Hant_TW: CSV/TXT 輸出

en: Cache
zh_Hant_TW: 快取記憶體

en: Cache value cannot be empty.
zh_Hant_TW: 快取值不能為空。

en: Can initiate streaming replication and backups?
zh_Hant_TW: 可以啟動流複製和備份嗎?

en: Can login?
zh_Hant_TW: 是否可以登錄？

en: Can't access this page, when multi factor authentication is disabled.
zh_Hant_TW: 兩步認證已停用，無法訪問此頁面。

en: Cancel
zh_Hant_TW: 取消

en: Cancel Active Query?
zh_Hant_TW: 取消活動查詢？

en: Cancel query
zh_Hant_TW: 取消查詢

en: Cancel the active query
zh_Hant_TW: 取消活動查詢

en: Cannot drop table from outside of the current database.
zh_Hant_TW: 無法刪除當前資料庫之外的資料表。

en: Canonical function
zh_Hant_TW: 規範函數

en: Cardinality Notation
zh_Hant_TW: 基數註釋

en: Cascade?
zh_Hant_TW: 串聯？

en: Cascaded
zh_Hant_TW: 級聯

en: Cast
zh_Hant_TW: 轉換

en: Cast dropped
zh_Hant_TW: 轉換掉

en: Cast...
zh_Hant_TW: 轉換...

en: Casts
zh_Hant_TW: 強制轉換

en: Catalog
zh_Hant_TW: 類別

en: Catalog Object
zh_Hant_TW: 類別物件

en: Catalog Objects
zh_Hant_TW: 目錄物件

en: Catalogs
zh_Hant_TW: 目錄

en: Category
zh_Hant_TW: 類別

en: Category type
zh_Hant_TW: 類別類型

en: Certificate revocation list
zh_Hant_TW: 證書吊銷列表

en: Certificate revocation list directory
zh_Hant_TW: 證書吊銷列表

en: Change Password
zh_Hant_TW: 更改密碼

en: Change Password...
zh_Hant_TW: 更改密碼...

en: Change access method?
zh_Hant_TW: 更改訪問方法？

en: Change ownership
zh_Hant_TW: 修改所有者

en: Change pgAdmin User Password
zh_Hant_TW: 更改pgAdmin使用者密碼

en: Change the ownership or
    drop the database objects owned by a database role
zh_Hant_TW: 改變所有者關係或刪除資料庫角色擁有的資料庫物件

en: Changed
zh_Hant_TW: 更改

en: Changes staged: %s
zh_Hant_TW: 變動快取：%s

en: Changes will be lost. Are you sure you want to reset?
zh_Hant_TW: 更改將丟失。您確認要重設嗎？

en: Changing 'Of type' will remove column definitions.
zh_Hant_TW: 更改 "Of type" 將刪除列定義。

en: Changing access method will clear columns collection
zh_Hant_TW: 改變訪問方法將清除列集合

en: Changing access method will clear columns collection. Do you want to continue?
zh_Hant_TW: 修改訪問方式將清空列集合確定要繼續嗎？

en: Changing the columns in a view requires dropping and re-creating the view. This may fail if other objects are dependent upon this view, or may cause procedural functions to fail if they are not modified to take account of the changes.
zh_Hant_TW: 更改檢視中的列需要刪除和重新建立檢視。如果其他物件依賴於此檢視，則可能會失敗;如果未修改過程函數以考慮更改，則可能會失敗。

en: Channel binding
zh_Hant_TW: 繫結通道

en: Character type
zh_Hant_TW: 字元類型

en: Character:
zh_Hant_TW: 字元:

en: Chart line width
zh_Hant_TW: 表格線寬度

en: Check
zh_Hant_TW: 檢查

en: Check Constraints
zh_Hant_TW: 檢查約束

en: Check Note
zh_Hant_TW: 檢查記錄

en: Check Policy?
zh_Hant_TW: 檢查策略？

en: Check connection?
zh_Hant_TW: 檢查連接？

en: Check constraint dropped.
zh_Hant_TW: 檢查約束已刪除。

en: Check constraint updated.
zh_Hant_TW: 檢查約束已更新。

en: Check options
zh_Hant_TW: 檢查選項

en: Check...
zh_Hant_TW: 檢查...

en: Checking cluster name availability...
zh_Hant_TW: 正在檢查叢集名稱有效性……

en: Class
zh_Hant_TW: 類

en: Clean before restore
zh_Hant_TW: 恢復之前,清空

en: Clear
zh_Hant_TW: 清除

en: Clear All
zh_Hant_TW: 全部清除

en: Clear Query
zh_Hant_TW: 清空查詢

en: Clear SSH Tunnel Password
zh_Hant_TW: 清除 SSH 隧道密碼

en: Clear SSH Tunnel password
zh_Hant_TW: 清除 SSH 隧道密碼

en: Clear Saved Password
zh_Hant_TW: 清除保存的密碼

en: Clear all breakpoints
zh_Hant_TW: 清除所有斷點

en: Clear failed
zh_Hant_TW: 清除失敗

en: Clear history
zh_Hant_TW: 清除歷史記錄

en: Clear query
zh_Hant_TW: 清理查詢

en: Clear saved password
zh_Hant_TW: 清除保存的密碼

en: Click here for details.
zh_Hant_TW: 點選此處瞭解詳情。

en: Click here to authenticate yourself to EDB BigAnimal
zh_Hant_TW: 點選這裡進行EDB BigAnimal的認證

en: Click here to authenticate yourself to Google
zh_Hant_TW: 點選這裡通過Google進行認證

en: Click here to authenticate yourself to Microsoft Azure
zh_Hant_TW: 點這裡通過微軟Azure進行認證

en: Click the refresh button to get the publications
zh_Hant_TW: 點選刷新按鈕獲取發佈集合

en: Client
zh_Hant_TW: 客戶端

en: Client certificate
zh_Hant_TW: 客戶端證書

en: Client certificate key
zh_Hant_TW: 客戶端證書金鑰

en: Client encoding
zh_Hant_TW: 客戶端編碼

en: Client secret file
zh_Hant_TW: 客戶端金鑰檔案

en: Clipboard read permission required
zh_Hant_TW: 需要剪貼簿讀取權限

en: Clipboard write permission required
zh_Hant_TW: 需要剪貼簿的寫入權限

en: Clone Table
zh_Hant_TW: 克隆資料表

en: Clone table
zh_Hant_TW: 克隆資料表

en: Close
zh_Hant_TW: 關閉

en: Close tab panel
zh_Hant_TW: 關閉分頁面板

en: Cloud
zh_Hant_TW: 雲

en: Cloud Deployment
zh_Hant_TW: 雲部署

en: Cloud Provider
zh_Hant_TW: 雲提供者

en: Cloud server deployment is pending
zh_Hant_TW: 雲伺服器部署掛起中

en: Cluster Type
zh_Hant_TW: 叢集類型

en: Cluster name
zh_Hant_TW: 叢集名稱

en: Cluster provider
zh_Hant_TW: 叢集提供者

en: Cluster type
zh_Hant_TW: 叢集類型

en: Clustered?
zh_Hant_TW: 叢集?

en: Code
zh_Hant_TW: 程式碼

en: Code cannot be empty.
zh_Hant_TW: 程式碼不能為空。

en: Code folding?
zh_Hant_TW: 程式碼摺疊？

en: Col/Exp
zh_Hant_TW: 列/表示式

en: Collapse
zh_Hant_TW: 摺疊

en: Collatable?
zh_Hant_TW: 是否整理？

en: Collation
zh_Hant_TW: 排序規則

en: Collation dropped
zh_Hant_TW: 排序規則已經被刪除

en: Collation...
zh_Hant_TW: 排序規則...

en: Collations
zh_Hant_TW: 排序規則

en: Column
zh_Hant_TW: 列

en: Column cannot be empty.
zh_Hant_TW: 列不能為空。

en: Column data
zh_Hant_TW: 列資料

en: Column is dropped
zh_Hant_TW: 列被刪除

en: Column name
zh_Hant_TW: 列名稱

en: Column...
zh_Hant_TW: 列...

en: Column:
zh_Hant_TW: 列：

en: Columns
zh_Hant_TW: 列

en: Columns for exporting...
zh_Hant_TW: 用於匯出的列...

en: Columns for importing...
zh_Hant_TW: 匯入列...

en: Columns sized by
zh_Hant_TW: 列數

en: Columns/Expressions
zh_Hant_TW: 列/表示式

en: Combine function
zh_Hant_TW: 合併功能

en: Commands
zh_Hant_TW: 命令

en: Comment
zh_Hant_TW: 註釋

en: Comments
zh_Hant_TW: 註釋

en: Commit
zh_Hant_TW: 提交

en: Commit transaction?
zh_Hant_TW: 提交交易？

en: Commits
zh_Hant_TW: 提交

en: Community Support
zh_Hant_TW: 社區支援

en: Commutator
zh_Hant_TW: 轉換器

en: Compare
zh_Hant_TW: 對比

en: Compare.
zh_Hant_TW: 比較.

en: Comparing objects...
zh_Hant_TW: 正在比較物件...

en: Comparing {0}
zh_Hant_TW: 正在比較{0}

en: Comparing {0}
zh_Hant_TW: 正在比較 {0}

en: Comparing {0} of schema '{1}'
zh_Hant_TW: 正在比較{0}的架構"{1}"

en: Complete the authentication process first
zh_Hant_TW: 請先完成認證過程

en: Composite
zh_Hant_TW: 復合的

en: Composite Type
zh_Hant_TW: 復合類型

en: Compound Trigger
zh_Hant_TW: 復合觸發器

en: Compound Trigger is dropped
zh_Hant_TW: 復合觸發器被移除

en: Compound Trigger...
zh_Hant_TW: 復合觸發器...

en: Compound Triggers
zh_Hant_TW: 復合觸發器

en: Compression ratio
zh_Hant_TW: 壓縮率

en: Concurrent build?
zh_Hant_TW: 並行生成?

en: Concurrently
zh_Hant_TW: 平行

en: Condition
zh_Hant_TW: 條件

en: Configuration
zh_Hant_TW: 組態

en: Configuration for %s servers dumped to %s
zh_Hant_TW: 伺服器%s的組態已保存到%s

en: Configuration required
zh_Hant_TW: 所需的組態

en: Configure pgAdmin
zh_Hant_TW: 組態　pgAdmin

en: Confirm Password
zh_Hant_TW: 確認密碼

en: Confirm Password cannot be empty for user %s
zh_Hant_TW: 確認使用者 %s 的密碼不能為空

en: Confirm before Close/Reset in object properties dialog?
zh_Hant_TW: 在物件屬性對話方塊中關閉/重設之前確認？

en: Confirm before closing or resetting the changes in the properties dialog for an object if the changes are not saved.
zh_Hant_TW: 如果未保存更改，請先在屬性對話方塊中確認物件的更改。

en: Confirm closure or refresh of the browser or browser tab is intended before proceeding.
zh_Hant_TW: 在繼續之前, 請確認關閉或刷新瀏覽器或瀏覽器選項卡。

en: Confirm on close or refresh?
zh_Hant_TW: 在關閉或刷新時確認？

en: Confirm password
zh_Hant_TW: 確認密碼

en: Connect Database
zh_Hant_TW: 連線據庫

en: Connect Server
zh_Hant_TW: 連接伺服器

en: Connect now?
zh_Hant_TW: 現在連接？

en: Connect to Server
zh_Hant_TW: 連接到伺服器

en: Connect to database
zh_Hant_TW: 連接到資料庫

en: Connect to database.
zh_Hant_TW: 連接到資料庫。

en: Connect to server
zh_Hant_TW: 連接到伺服器

en: Connect to server.
zh_Hant_TW: 連接到伺服器。

en: Connect?
zh_Hant_TW: 連接？

en: Connected
zh_Hant_TW: 已連接

en: Connected?
zh_Hant_TW: 是否已連接?

en: Connecting
zh_Hant_TW: 連接中

en: Connection
zh_Hant_TW: 連接

en: Connection Error
zh_Hant_TW: 連接出錯

en: Connection Lost
zh_Hant_TW: 連接中斷

en: Connection Parameters
zh_Hant_TW: 連接參數

en: Connection String
zh_Hant_TW: 連接字串

en: Connection Warning
zh_Hant_TW: 連接警告

en: Connection limit
zh_Hant_TW: 連接限制

en: Connection limit must be an integer value or equal to -1.
zh_Hant_TW: 連接限制必須是一個整數值，或者等於-1。

en: Connection lost
zh_Hant_TW: 連接中斷

en: Connection status
zh_Hant_TW: 連接狀態

en: Connection status refresh rate
zh_Hant_TW: 連接狀態更新頻率

en: Connection string
zh_Hant_TW: 連接字串

en: Connection terminated, To create new connection please open another psql tool.
zh_Hant_TW: 連結已終止，要建立新連接請打開新的psql工具。

en: Connection timeout
zh_Hant_TW: 連接超時

en: Connection timeout (seconds)
zh_Hant_TW: 連接超時 (秒)

en: Connection to pgAdmin server has been lost
zh_Hant_TW: 到pgAdmin伺服器的連結已丟失

en: Connection to the SSH Tunnel for host '{0}' has been lost. Reconnect to the database server.
zh_Hant_TW: 與主機 "{0}" 的 SSH 隧道的連接已丟失。重新連接到資料庫伺服器。

en: Connection to the server has been lost.
zh_Hant_TW: 到伺服器的連接已丟失。

en: Connection type
zh_Hant_TW: 連接類型

en: Connection with this configuration already present.
zh_Hant_TW: 已檢測到此組態的連結。

en: Constraint
zh_Hant_TW: 約束

en: Constraint trigger?
zh_Hant_TW: 約束觸發嗎？

en: Constraints
zh_Hant_TW: 約束

en: Constraints dropped.
zh_Hant_TW: 約束已刪除。

en: Context
zh_Hant_TW: 上下文

en: Context:
zh_Hant_TW: 上下文:

en: Continue
zh_Hant_TW: 繼續

en: Continue/Start
zh_Hant_TW: 繼續/開始

en: Copied!
zh_Hant_TW: 複製！

en: Copy
zh_Hant_TW: 複製

en: Copy Options Menu
zh_Hant_TW: 複製選項選單

en: Copy SQL from main window to query tool?
zh_Hant_TW: 從主窗口中複製SQL到查詢窗口嗎？

en: Copy collation
zh_Hant_TW: 複製排序規則

en: Copy config
zh_Hant_TW: 複製組態

en: Copy data?
zh_Hant_TW: 複製資料？

en: Copy options
zh_Hant_TW: 複製選項

en: Copy to Query Editor
zh_Hant_TW: 複製到查詢編輯器

en: Copy with headers
zh_Hant_TW: 與標題一起複製

en: Copying table data
zh_Hant_TW: 複製表資料

en: Copying table data '{0}.{1}' on database '{2}' and server '{3}'
zh_Hant_TW: 正在資料庫'{2}'和伺服器'{3}'複製資料表資料'{0}.{1}'

en: Correlation
zh_Hant_TW: 相關性

en: Costs
zh_Hant_TW: 成本

en: Could not create the role.
    {0}
zh_Hant_TW: 不能建立角色{0}

en: Could not drop the role.
    {0}
zh_Hant_TW: 無法刪除該角色。
    {0}

en: Could not fetch debugger plugin information.
zh_Hant_TW: 無法獲取偵錯程式外掛資訊。

en: Could not find a process with the specified ID.
zh_Hant_TW: 找不到具有指定 ID 的處理程序。

en: Could not find at least one required parameter ({}).
zh_Hant_TW: 找不到至少一個必需的參數 （+）。

en: Could not find required parameter ({}).
zh_Hant_TW: 找不到所需的參數 ({})。

en: Could not find the FTS Configuration node in the database node.
zh_Hant_TW: 在資料庫節點中，找不到 FTS 組態節點。

en: Could not find the FTS Configuration node to update.
zh_Hant_TW: 找不到要更新的 FTS 組態節點。

en: Could not find the FTS Configuration node.
zh_Hant_TW: 找不到 FTS 組態節點。

en: Could not find the FTS Dictionary node in the database node.
zh_Hant_TW: 在資料庫節點中找不到 FTS 組態節點。

en: Could not find the FTS Dictionary node to update.
zh_Hant_TW: 找不到要更新的 FTS 字典節點。

en: Could not find the FTS Dictionary node.
zh_Hant_TW: 找不到 FTS 字典點節點。

en: Could not find the FTS Parser node in the database node.
zh_Hant_TW: 在資料庫節點中找不到 FTS 解析器節點。

en: Could not find the FTS Parser node to update.
zh_Hant_TW: 找不到要更新的 FTS 解析器節點。

en: Could not find the FTS Parser node.
zh_Hant_TW: 找不到 FTS 解析器節點。

en: Could not find the cast information.
zh_Hant_TW: 找不到轉換資訊。

en: Could not find the check constraint in the table.
zh_Hant_TW: 找不到表中的檢查約束。

en: Could not find the check constraint.
zh_Hant_TW: 找不到檢查約束。

en: Could not find the compound trigger in the table.
zh_Hant_TW: 表中找不到復合觸發器。

en: Could not find the constraint in the table.
zh_Hant_TW: 在表中找不到約束。

en: Could not find the database on the server.
zh_Hant_TW: 在伺服器上找不到資料庫。

en: Could not find the event trigger information.
zh_Hant_TW: 找不到事件觸發器資訊。

en: Could not find the exclusion constraint in the table.
zh_Hant_TW: 在表中找不到排他約束.

en: Could not find the exclusion constraint.
zh_Hant_TW: 找不到排他約束。

en: Could not find the extension information.
zh_Hant_TW: 找不到擴展資訊。

en: Could not find the extension on the server.
zh_Hant_TW: 在伺服器上找不到此擴展。

en: Could not find the foreign data wrapper information.
zh_Hant_TW: 找不到外部資料封裝器資訊。

en: Could not find the foreign data wrapper on the server.
zh_Hant_TW: 在伺服器上找不到外部資料封裝器。

en: Could not find the foreign key constraint in the table.
zh_Hant_TW: 在表中找不到外部索引鍵約束.

en: Could not find the foreign key.
zh_Hant_TW: 找不到外部索引鍵。

en: Could not find the function
zh_Hant_TW: 無法找到該函數

en: Could not find the function in the database.
zh_Hant_TW: 在資料庫中找不到該函數。

en: Could not find the function node in the database.
zh_Hant_TW: 在資料庫中找不到該函數節點。

en: Could not find the given server
zh_Hant_TW: 找不到給定的伺服器

en: Could not find the index in the table.
zh_Hant_TW: 在表中找不到索引.

en: Could not find the language information.
zh_Hant_TW: 找不到語言資訊。

en: Could not find the object on the server.
zh_Hant_TW: 在伺服器上找不到該物件。

en: Could not find the pgAgent job on the server.
zh_Hant_TW: 在伺服器上找不到pgAgent任務。

en: Could not find the policy in the table.
zh_Hant_TW: 在表中找不到該策略。

en: Could not find the publication information.
zh_Hant_TW: 無法找到發佈資訊。

en: Could not find the required parameter (name).
zh_Hant_TW: 找不到所需的參數（名稱）。

en: Could not find the required parameter (query).
zh_Hant_TW: 找不到所需的參數（查詢）。

en: Could not find the required parameter (sql).
zh_Hant_TW: 找不到所需的參數 （sql）。

en: Could not find the required parameter ({}).
zh_Hant_TW: 找不到所需的參數 ({}).

en: Could not find the required parameter(s).
zh_Hant_TW: 未找到所需參數。

en: Could not find the required server.
zh_Hant_TW: 找不到所需的伺服器。

en: Could not find the resource group.
zh_Hant_TW: 找不到資源組.

en: Could not find the role on the database server.
zh_Hant_TW: 在資料庫伺服器上找不到角色。

en: Could not find the schema in the database.
                        It may have been removed by another user.
zh_Hant_TW: 在資料庫中找不到架構。
                        它可能已被其他使用者刪除。

en: Could not find the schema in the database.
                    It may have been removed by another user.
zh_Hant_TW: 在資料庫中找不到架構。
                    它可能已被其他使用者刪除。

en: Could not find the schema in the database. It may have been removed by another user.
zh_Hant_TW: 在資料庫中找不到該架構。可能已被其他使用者刪除。

en: Could not find the server group.
zh_Hant_TW: 找不到伺服器組。

en: Could not find the server with id# {0}.
zh_Hant_TW: 找不到 id 為 # {0} 的伺服器。

en: Could not find the server.
zh_Hant_TW: 找不到伺服器。

en: Could not find the specified %s.
zh_Hant_TW: 找不到指定的 %s。

en: Could not find the specified cast on the server.
zh_Hant_TW: 在伺服器上找不到指定的強制轉換。

en: Could not find the specified cast.
zh_Hant_TW: 找不到指定的轉換。

en: Could not find the specified catalog object.
zh_Hant_TW: 找不到指定的目錄物件。

en: Could not find the specified column.
zh_Hant_TW: 找不到指定的列。

en: Could not find the specified database.
zh_Hant_TW: 找不到指定的資料庫。

en: Could not find the specified event trigger on the server.
zh_Hant_TW: 在伺服器上找不到指定的事件觸發器。

en: Could not find the specified event trigger.
zh_Hant_TW: 找不到指定的事件觸發器。

en: Could not find the specified extension.
zh_Hant_TW: 找不到指定的擴展。

en: Could not find the specified foreign data wrapper.
zh_Hant_TW: 找不到指定的外部資料封裝器。

en: Could not find the specified foreign server.
zh_Hant_TW: 找不到指定的外部伺服器。

en: Could not find the specified job step.
zh_Hant_TW: 找不到指定的作業步驟。

en: Could not find the specified language.
zh_Hant_TW: 找不到指定的語言。

en: Could not find the specified module.
zh_Hant_TW: 找不到指定的模組。

en: Could not find the specified preference.
zh_Hant_TW: 找不到指定的首選項。

en: Could not find the specified publication.
zh_Hant_TW: 無法找到指定的發佈。

en: Could not find the specified server.
zh_Hant_TW: 找不到指定的伺服器。

en: Could not find the specified subscription.
zh_Hant_TW: 無法到指定的訂閱。

en: Could not find the specified trigger function
zh_Hant_TW: 找不到指定的觸發函數

en: Could not find the specified user mapping.
zh_Hant_TW: 找不到指定的使用者對應。

en: Could not find the specified user.
zh_Hant_TW: 無法找到指定使用者。

en: Could not find the specified {}.
zh_Hant_TW: 找不到指定的 {}。

en: Could not find the subscription information.
zh_Hant_TW: 無法找到訂閱資訊。

en: Could not find the table.
zh_Hant_TW: 找不到表.

en: Could not find the tablespace information.
zh_Hant_TW: 找不到表空間資訊。

en: Could not find the tablespace on the server.
zh_Hant_TW: 在伺服器上找不到表空間。

en: Could not find the tablespace.
zh_Hant_TW: 找不到表空間.

en: Could not find the trigger in the table.
zh_Hant_TW: 在表中找不到觸發器。

en: Could not find the type in the database.
zh_Hant_TW: 在資料庫中找不到該類型。

en: Could not find the utility for the operation '%s'
zh_Hant_TW: 找不到操作 " %s" 的實用程序

en: Could not find the variables
zh_Hant_TW: 找不到變數

en: Could not find the {} in the table.
zh_Hant_TW: 在表中找不到 {} .

en: Could not generate reversed engineered SQL for the cast node.
zh_Hant_TW: 無法為強制轉換節點生成反向工程 SQL。

en: Could not generate reversed engineered SQL for the cast.
zh_Hant_TW: 無法為強制轉換生成反向工程 SQL。

en: Could not generate reversed engineered query for FTS Configuration node.
zh_Hant_TW: 無法為 FTS 組態節點生成反向工程查詢。

en: Could not generate reversed engineered query for FTS Parser node.
zh_Hant_TW: 無法生成反向工程的查詢 FTS 解析器節點。

en: Could not generate reversed engineered query for FTS Template node.
zh_Hant_TW: 無法為 FTS 範本節點生成反向工程查詢。

en: Could not generate reversed engineered query for the FTS Configuration.
    {0}
zh_Hant_TW: 無法為 FTS 組態生成反向工程查詢。
    {0}

en: Could not generate reversed engineered query for the FTS Parser.
    {0}
zh_Hant_TW: 無法為FTS解析器生成反向工程查詢.{0}

en: Could not generate reversed engineered query for the FTS Template.
    {0}
zh_Hant_TW: 無法為 FTS 範本生成反向工程查詢。
    {0}

en: Could not generate reversed engineered query for the role.
zh_Hant_TW: 無法為角色生成反向工程查詢。

en: Could not generate reversed engineered query for the role.
    {0}
zh_Hant_TW: 無法為角色生成反向工程查詢。
    {0}

en: Could not reload the server configuration.
zh_Hant_TW: 無法重新載入伺服器組態。

en: Count
zh_Hant_TW: 總數

en: Count Rows
zh_Hant_TW: 行數

en: Count rows if estimated less than
zh_Hant_TW: 如果估計小於行, 則對行進行計數

en: Covering index
zh_Hant_TW: 覆蓋索引

en: Create
zh_Hant_TW: 建立

en: Create - %s
zh_Hant_TW: 建立-%s

en: Create File
zh_Hant_TW: 建立檔案

en: Create a table:
zh_Hant_TW: 建立表:

en: Create databases?
zh_Hant_TW: 要建立資料庫嗎？

en: Create object
zh_Hant_TW: 建立物件

en: Create roles?
zh_Hant_TW: 要建立角色嗎?

en: Create slot?
zh_Hant_TW: 建立插槽？

en: Created
zh_Hant_TW: 建立

en: Creates a standby in a different Availability Zone (AZ) to provide data redundancy, eliminate I/O freezes, and minimize latency spikes during system backups.
zh_Hant_TW: 在不同的可用性區域（AZ）建立一個備用，以提供資料冗餘，消除I/O凍結，並在系統備份期間儘量減少延遲峰值。

en: Credentials
zh_Hant_TW: 憑證

en: Current Password
zh_Hant_TW: 當前密碼

en: Current User
zh_Hant_TW: 當前使用者

en: Current database has been moved or renamed to ${db_label}. Click on the OK button to refresh the database name.
zh_Hant_TW: 當前資料庫已被移除或重新命名為${db_label}，點選OK按鈕刷新資料庫名。

en: Current value
zh_Hant_TW: 當前值

en: Cursor could not be found for the async connection.
zh_Hant_TW: 找不到非同步連接游標。

en: Custom
zh_Hant_TW: 自訂

en: Custom auto-vacuum?
zh_Hant_TW: 要自訂自動收縮嗎？

en: Custom or tar
zh_Hant_TW: 自訂或tar

en: Cycled
zh_Hant_TW: 循環

en: DB restriction
zh_Hant_TW: 資料庫限制

en: DDL Comparision
zh_Hant_TW: DDL 比較

en: Dark Matter
zh_Hant_TW: 深度關係

en: Dashboard
zh_Hant_TW: 儀表板

en: Dashboards
zh_Hant_TW: 儀表板

en: Data
zh_Hant_TW: 資料

en: Data Filter
zh_Hant_TW: 資料篩選

en: Data Filter - %s
zh_Hant_TW: 資料篩選 - %s

en: Data Grid Error
zh_Hant_TW: 資料網格錯誤

en: Data Options
zh_Hant_TW: 資料選項

en: Data Output
zh_Hant_TW: 資料輸出

en: Data Sorting
zh_Hant_TW: 資料排序

en: Data Type
zh_Hant_TW: 資料類型

en: Data cannot be saved for the current object.
zh_Hant_TW: 當前物件的資料不能保存.

en: Data filter can not be empty.
zh_Hant_TW: 資料過濾器不能為空。

en: Data saved successfully.
zh_Hant_TW: 資料保存成功.

en: Data sorting object updated successfully
zh_Hant_TW: 資料排序對像已成功更新

en: Data type
zh_Hant_TW: 資料類型

en: Database
zh_Hant_TW: 資料庫

en: Database Details
zh_Hant_TW: 資料庫詳情

en: Database Objects
zh_Hant_TW: 資料庫物件

en: Database Server
zh_Hant_TW: 資料庫伺服器

en: Database Servers
zh_Hant_TW: 資料庫伺服器

en: Database Type
zh_Hant_TW: 資料庫類型

en: Database Version
zh_Hant_TW: 資料庫版本

en: Database already connected.
zh_Hant_TW: 資料庫已連接。

en: Database connected.
zh_Hant_TW: 已連線據庫。

en: Database could not be deleted.
zh_Hant_TW: 無法刪除資料庫。

en: Database could not be disconnected.
zh_Hant_TW: 無法斷開資料庫連接。

en: Database disconnected.
zh_Hant_TW: 資料庫連接已斷開。

en: Database moved/renamed
zh_Hant_TW: 資料庫已 移除/重新命名

en: Database name
zh_Hant_TW: 資料庫名

en: Database password
zh_Hant_TW: 資料庫密碼

en: Database server is already connected.
zh_Hant_TW: 資料庫伺服器已連接。

en: Database server is already disconnected.
zh_Hant_TW: 資料庫伺服器已斷開連接。

en: Database sessions
zh_Hant_TW: 資料庫工作階段

en: Database type
zh_Hant_TW: 資料庫類型

en: Database version
zh_Hant_TW: 資料庫版本

en: Database version cannot be empty.
zh_Hant_TW: 資料庫版本不能為空。

en: Database...
zh_Hant_TW: 資料庫...

en: Databases
zh_Hant_TW: 資料庫

en: Databases with = symbols in the name cannot be backed up or restored using this utility.
zh_Hant_TW: 不能使用此實用程序備份或還原名稱中包含 = 符號的資料庫。

en: Date
zh_Hant_TW: 日期

en: Date Modified
zh_Hant_TW: 修改日期

en: Date format is invalid.
zh_Hant_TW: 日期格式無效.

en: Days
zh_Hant_TW: 天數

en: Dead tuple count
zh_Hant_TW: 死元組總數

en: Dead tuple length
zh_Hant_TW: 死元組長度

en: Dead tuple percent
zh_Hant_TW: 死元組百分比

en: Dead tuples
zh_Hant_TW: 死亡元組

en: Debug
zh_Hant_TW: 偵錯

en: Debugger
zh_Hant_TW: 偵錯程式

en: Debugger -
zh_Hant_TW: 偵錯程式-

en: Debugger Aborted
zh_Hant_TW: 偵錯程式放棄

en: Debugger Error
zh_Hant_TW: 偵錯程式錯誤

en: Debugger Error: poll_result
zh_Hant_TW: 偵錯程式錯誤：poll_result

en: Debugger Listener Startup Error
zh_Hant_TW: 偵錯程式監聽器啟動錯誤

en: Debugger Listener Startup Set Arguments Error
zh_Hant_TW: 偵錯程式監聽啟動時設定參數錯誤

en: Debugger Target Initialization Error
zh_Hant_TW: 偵錯程式目標初始化錯誤

en: Debugger has been aborted. On clicking the ok button, debugger panel will be closed.
zh_Hant_TW: 偵錯程式已放棄，點選ok按鈕將關閉偵錯程式面板。

en: Debugger poll end execution error
zh_Hant_TW: 偵錯程式輪詢結束執行錯誤

en: Debugger tab title
zh_Hant_TW: 偵錯程式選項卡標題

en: Debugging
zh_Hant_TW: 正在偵錯

en: Debugging aborted successfully.
zh_Hant_TW: 偵錯成功中止。

en: December
zh_Hant_TW: 十二月

en: Deduplicate items?
zh_Hant_TW: 刪除重複項？

en: Default
zh_Hant_TW: 預設值

en: Default FUNCTION privileges
zh_Hant_TW: 默認函數權限

en: Default Privileges
zh_Hant_TW: 默認權限

en: Default SEQUENCE privileges
zh_Hant_TW: 默認序列權限

en: Default TABLE privileges
zh_Hant_TW: 默認表權限

en: Default TYPE privileges
zh_Hant_TW: 默認類型權限

en: Default privileges
zh_Hant_TW: 默認權限

en: Default:
zh_Hant_TW: 默認:

en: Default?
zh_Hant_TW: 是否默認?

en: Deferrable?
zh_Hant_TW: 可延遲？

en: Deferred?
zh_Hant_TW: 延遲?

en: Definition
zh_Hant_TW: 定義

en: Definition incomplete
zh_Hant_TW: 定義不完整

en: Definition incomplete.
zh_Hant_TW: 定義不完整。

en: Definition incomplete. Please provide Locale OR Copy Collation OR LC_TYPE/LC_COLLATE.
zh_Hant_TW: 定義不完整。請提供區域設定或複製排序規則或LC_TYPE/LC_COLLATE.

en: Delegated credentials not supplied.
zh_Hant_TW: 未提供委派憑據。

en: Delete
zh_Hant_TW: 刪除

en: Delete %s?
zh_Hant_TW: 刪除 %s?

en: Delete (Cascade)
zh_Hant_TW: 刪除（級聯）

en: Delete (Force)
zh_Hant_TW: 刪除（強制）

en: Delete ?
zh_Hant_TW: 刪除嗎？

en: Delete CASCADE %s?
zh_Hant_TW: 刪除級聯%s？

en: Delete FORCE %s?
zh_Hant_TW: 刪除強制%s？

en: Delete Row
zh_Hant_TW: 刪除行

en: Delete object
zh_Hant_TW: 刪除物件

en: Delete row
zh_Hant_TW: 刪除行

en: Delete user?
zh_Hant_TW: 是否刪除使用者？

en: Deleted pages
zh_Hant_TW: 已刪除頁面

en: Deleted: %s
zh_Hant_TW: 已刪除：%s

en: Deletes
zh_Hant_TW: 刪除

en: Delimiter
zh_Hant_TW: 分隔符

en: Dependencies
zh_Hant_TW: 依賴關係

en: Dependents
zh_Hant_TW: 依賴元件

en: Deploy Cloud Instance
zh_Hant_TW: 部署雲實例

en: Deploy Cloud Instance...
zh_Hant_TW: 部署雲實例...

en: Deployment on {0} is started for instance {1}.
zh_Hant_TW: 在{0}上部署的實例{1}已經啟動。

en: Description
zh_Hant_TW: 描述

en: Deserialization function
zh_Hant_TW: 反序列化功能

en: Desktop
zh_Hant_TW: 桌面

en: Detach
zh_Hant_TW: 分離

en: Detach Partition
zh_Hant_TW: 分離分區

en: Detach Partition Concurrently
zh_Hant_TW: 並行分離分區

en: Detach Partition Finalize
zh_Hant_TW: 分離分區完成

en: Detail:
zh_Hant_TW: 詳細：

en: Details
zh_Hant_TW: 詳情

en: Dictionaries
zh_Hant_TW: 字典

en: Difference
zh_Hant_TW: 差異

en: Different
zh_Hant_TW: 差異

en: Direct debugging
zh_Hant_TW: 直接偵錯

en: Directory
zh_Hant_TW: 目錄

en: Dirty rate limit (KB)
zh_Hant_TW: 髒佔比限制 (KB)

en: Disable
zh_Hant_TW: 停用

en: Disable All
zh_Hant_TW: 全部停用

en: Disable compound trigger
zh_Hant_TW: 停用復合觸發器

en: Disconnect from database
zh_Hant_TW: 斷開資料庫

en: Disconnect from server
zh_Hant_TW: 斷開伺服器連接

en: Disconnected
zh_Hant_TW: 已斷開連接

en: Disk throughput
zh_Hant_TW: 磁碟吞吐量

en: Display
zh_Hant_TW: 顯示

en: Distinct values
zh_Hant_TW: 不同值

en: Do instead?
zh_Hant_TW: 而是這樣做？

en: Do not match the specified column values against the null string. In the default case where the null string is empty, this means that empty values will be read as zero-length strings rather than nulls, even when they are not quoted. This option is allowed only in import, and only when using CSV format.
zh_Hant_TW: 不要將指定的列值與空字串匹配。在空字串為空的默認情況下, 這意味著空值將被讀取為零長度字串而不是 null, 即使它們沒有被引用。此選項僅允許在匯入中使用, 並且僅在使用 CSV 格式時允許。

en: Do not save
zh_Hant_TW: 不要保存

en: Do you want to continue and establish a new session
zh_Hant_TW: 你要繼續並建立新的工作階段連接

en: Do you want to continue?
zh_Hant_TW: 您想要繼續嗎?

en: Do you want to reset your master password to match?
zh_Hant_TW: 是否要重設主密碼以匹配？

en: Do you wish to continue?
zh_Hant_TW: 您希望繼續嗎？

en: Domain
zh_Hant_TW: 域

en: Domain Constraint dropped
zh_Hant_TW: 域約束被刪除

en: Domain Constraint...
zh_Hant_TW: 域約束...

en: Domain Constraints
zh_Hant_TW: 域約束

en: Domain dropped
zh_Hant_TW: 刪除的域

en: Domain...
zh_Hant_TW: 域...

en: Domains
zh_Hant_TW: 域

en: Don't save
zh_Hant_TW: 不要保存

en: Don't validate?
zh_Hant_TW: 不驗證麼?

en: Download
zh_Hant_TW: 下載

en: Download Results
zh_Hant_TW: 下載結果集

en: Download image
zh_Hant_TW: 下載鏡像

en: Downloading results...
zh_Hant_TW: 下載結果中……

en: Drop
zh_Hant_TW: 刪除

en: Drop Table/Relation
zh_Hant_TW: 新增資料表/關係

en: Drop files here, or click to select files.
zh_Hant_TW: 拖放檔案到這，或點選選擇。

en: Drop owned executed successfully!
zh_Hant_TW: 刪除所有者成功執行！

en: Drop table
zh_Hant_TW: 刪除資料表

en: Duration
zh_Hant_TW: 持續時間

en: Dynamic tab size
zh_Hant_TW: 動態選項卡尺寸

en: EDB Advanced Server
zh_Hant_TW: EDB 高級伺服器

en: EDB Advanced Server 14
zh_Hant_TW: EDB 高級伺服器14

en: EDB Advanced Server 15
zh_Hant_TW: EDB 高級伺服器15

en: EDB Advanced Server Binary Path
zh_Hant_TW: EDB 高級伺服器二進制路徑

en: EDB Advanced Server wrapped functions cannot be debugged.
zh_Hant_TW: EDB Adcanced Server封裝的函數無法偵錯。

en: EDB BigAnimal authentication process is in progress...
zh_Hant_TW: EDB BigAnimal認證過程進行中……

en: ERD Error
zh_Hant_TW: ERD錯誤

en: ERD For Database
zh_Hant_TW: 資料庫ERD工具

en: ERD For Table
zh_Hant_TW: 資料表ERD工具

en: ERD Tool
zh_Hant_TW: ERD工具

en: ERD tool
zh_Hant_TW: ERD工具

en: ERROR:
zh_Hant_TW: 錯誤：

en: EXPLAIN ANALYZE query
zh_Hant_TW: 解釋最佳化查詢

en: EXPLAIN query
zh_Hant_TW: 解釋查詢

en: Edit
zh_Hant_TW: 編輯

en: Edit Menu
zh_Hant_TW: 編輯選單

en: Edit Table
zh_Hant_TW: 編輯資料表

en: Edit existing table:
zh_Hant_TW: 編輯現有表:

en: Edit grid values
zh_Hant_TW: 編輯網格值

en: Edit in progress?
zh_Hant_TW: 正在編輯？

en: Edit object properties
zh_Hant_TW: 編輯物件屬性

en: Edit object...
zh_Hant_TW: 編輯物件……

en: Edit row
zh_Hant_TW: 編輯行

en: Edit table
zh_Hant_TW: 編輯資料表

en: Editor
zh_Hant_TW: 編輯器

en: Either Host name or Service must be specified.
zh_Hant_TW: 必須指定主機名和服務。

en: Either Host name, Address must be specified.
zh_Hant_TW: 必須指定主機名或地址。

en: Either transaction object or session object not found.
zh_Hant_TW: 找不到交易物件或工作階段物件。

en: Element type
zh_Hant_TW: 元素類型

en: Email
zh_Hant_TW: 電子郵件

en: Email Address
zh_Hant_TW: 信箱地址

en: Email Address / Username
zh_Hant_TW: 信箱/使用者名稱

en: Email Authentication
zh_Hant_TW: 郵件認證

en: Email Authentication registered successfully.
zh_Hant_TW: 信箱驗證已成功註冊。

en: Email address
zh_Hant_TW: 郵件地址

en: Email address '%s' already exists
zh_Hant_TW: 郵件地址 '%s' 已經存在

en: Email cannot be empty
zh_Hant_TW: 郵件地址不能為空

en: Email/Username is not valid
zh_Hant_TW: 電子郵件/使用者名稱無效

en: Email/Username not provided
zh_Hant_TW: 未提供電子郵件/使用者名稱

en: Empty
zh_Hant_TW: 空

en: Empty pages
zh_Hant_TW: 空白頁

en: Empty row.
zh_Hant_TW: 空行。

en: Enable
zh_Hant_TW: 啟用

en: Enable All
zh_Hant_TW: 全部啟用

en: Enable Always
zh_Hant_TW: 啟用始終

en: Enable Replica
zh_Hant_TW: 啟用副本

en: Enable breadcrumbs to show the complete path of an object in the object explorer. The breadcrumbs are displayed on object mouse hover.
zh_Hant_TW: 啟用導覽列以在物件總管中顯示物件的完整路徑。將滑鼠游標停留在物件上方時會顯示導覽列。

en: Enable compound trigger
zh_Hant_TW: 啟用復合觸發器

en: Enable object breadcrumbs?
zh_Hant_TW: 啟用物件導覽列？

en: Enable or disable code folding. In plain text mode, this will have no effect as code folding is always disabled in that mode. Disabling will improve editor performance with large files.
zh_Hant_TW: 啟用或停用程式碼摺疊。在純文字模式下，這不起作用，因為程式碼摺疊始終在該模式下停用。停用將提高大型檔案的編輯器性能。

en: Enable row security
zh_Hant_TW: 啟用行加密

en: Enabled for hash partition.
zh_Hant_TW: 啟用雜湊分區。

en: Enabled for list partition. Values must be comma(,) separated and quoted with single quote.
zh_Hant_TW: 已啟用列表分區。值必須用逗號 (,) 分隔, 並以單引號引用。

en: Enabled for range partition. Consider partitioned table with multiple keys of type Integer, then values should be specified like '100','200'.
zh_Hant_TW: 針對範圍分區啟用。考慮具有整數類型的多個鍵的分區表, 然後應指定類似 "100"、"200"這樣的值。

en: Enabled?
zh_Hant_TW: 啟用?

en: Encoding
zh_Hant_TW: 編碼

en: End
zh_Hant_TW: 結束

en: End function
zh_Hant_TW: 結束函數

en: End time
zh_Hant_TW: 結束時間

en: Enter an expression or a value.
zh_Hant_TW: 輸入表示式或值。

en: Enter binary path...
zh_Hant_TW: 輸入二進制路徑...

en: Enter code
zh_Hant_TW: 輸入編碼

en: Enter code here
zh_Hant_TW: 這裡輸入驗證碼

en: Enter the Azure tenant ID against which the user is authenticated.
zh_Hant_TW: 輸入認證使用者的Azure租戶ID。

en: Enter the code shown in your authenticator application for TOTP (Time-based One-Time Password)
zh_Hant_TW: 輸入你TOTP認證應用中顯示的認證碼

en: Enter the directory in which the psql, pg_dump, pg_dumpall, and pg_restore utilities can be found for the corresponding database server version.  The default path will be used for server versions that do not have a  path specified.
zh_Hant_TW: 輸入相容指定資料庫伺服器的psql、pg_dump\pg_dumpall和pg_restore工具的所在資料夾，如果沒有指定將使用預設值。

en: Enter the email address for the user account you wish to recover the password for:
zh_Hant_TW: 輸入您要恢復密碼的使用者帳戶的電子郵件地址：

en: Enter the email address to send a code
zh_Hant_TW: 輸入郵件地址接收驗證碼

en: Enter the hostname of a machine running pgAgent if you wish to ensure only that machine will run this job. Leave blank if any host may run the job.
zh_Hant_TW: 如果您希望確保只有該電腦將運行此作業，請輸入運行pgAgent的電腦的主機名。 如果任何主機可以運行作業，請留空。

en: Enter the name of the restore point to add
zh_Hant_TW: 輸入要新增的還原點的名稱

en: Enumeration
zh_Hant_TW: 列舉

en: Enumeration type
zh_Hant_TW: 列舉類型

en: Error
zh_Hant_TW: 錯誤

en: Error binding to the LDAP server: {}
zh_Hant_TW: 繫結LDAP伺服器失敗：{}

en: Error clearing server configuration with error (%s)
zh_Hant_TW: 清理伺服器組態發生錯誤（%s）

en: Error connecting to the LDAP server: {}
zh_Hant_TW: 連接LDAP伺服器失敗：{}

en: Error creating server '%s': %s
zh_Hant_TW: 建立伺服器出錯 '%s': %s

en: Error creating server group '%s': %s
zh_Hant_TW: 建立伺服器組出錯 '%s' : %s

en: Error dropping/removing %s: "%s"
zh_Hant_TW: 移除/刪除 %s錯誤："%s"

en: Error fetching role information from the database server.
zh_Hant_TW: 從資料庫伺服器獲取角色資訊時出錯。
    {0}

en: Error in connect database ${error.response.data}
zh_Hant_TW: 連線據庫出錯 ${error.response.data}

en: Error in connect server ${error.response.data}
zh_Hant_TW: 連接伺服器出錯 ${error.response.data}

en: Error in opening window
zh_Hant_TW: 打開窗口失敗

en: Error in update
zh_Hant_TW: 更新發生錯誤

en: Error parsing input file %s: %s
zh_Hant_TW: 解析輸入檔案%s:%s

en: Error reading input file %s: [%d] %s
zh_Hant_TW: 讀取輸入檔案 %s:[%d] %s

en: Error resetting the tree saved state."
zh_Hant_TW: 重設樹保存狀態時出錯。”

en: Error retrieving details for the node.
zh_Hant_TW: 檢索節點的詳細資訊時出錯。

en: Error retrieving projects.
zh_Hant_TW: 接收項目錯誤。

en: Error retrieving providers.
zh_Hant_TW: 接收提供者錯誤。

en: Error retrieving regions.
zh_Hant_TW: 接收區域錯誤。

en: Error retrieving the information - %s
zh_Hant_TW: 檢索資訊-%s時，出錯

en: Error retrieving the role information.
    {0}
zh_Hant_TW: 檢索角色資訊時出錯。
    {0}

en: Error retrieving the variable options for the role.
    {0}
zh_Hant_TW: 檢索角色的變數選項時出錯。{0}

en: Error retrieving variable information for the role.
    {0}
zh_Hant_TW: 檢索角色的變數資訊時出錯。{0}

en: Error searching the LDAP directory: {}
zh_Hant_TW: 搜尋LDAP目錄失敗:{}

en: Error starting TLS: {}
zh_Hant_TW: 啟動TLS失敗：{}

en: Error while authentication: ${error}
zh_Hant_TW: 認證發生錯誤：${error}

en: Error while checking cloud credentials
zh_Hant_TW: 檢查憑據失敗

en: Error while checking server name availability with Microsoft Azure: ${error.response.data.errormsg}
zh_Hant_TW: 通過微軟Azure檢查伺服器名稱是否有效時發生錯誤：${error.response.data.errormsg}

en: Error while clearing all breakpoint.
zh_Hant_TW: 清除所有斷點時出錯。

en: Error while clearing cloud wizard data: ${error.response.data.errormsg}
zh_Hant_TW: 清理雲嚮導資料發生錯誤： ${error.response.data.errormsg}

en: Error while depositing variable value.
zh_Hant_TW: 存放變數值時出錯。

en: Error while executing continue in debugging session.
zh_Hant_TW: 在偵錯工作階段中繼續執行時出錯。

en: Error while executing requested debugging information.
zh_Hant_TW: 執行請求的偵錯資訊時出錯。

en: Error while executing step into in debugging session.
zh_Hant_TW: 在偵錯工作階段中執行單步進入時出錯。

en: Error while executing step over in debugging session.
zh_Hant_TW: 在偵錯工作階段中執行單步跳出時出錯。

en: Error while executing stop in debugging session.
zh_Hant_TW: 在偵錯工作階段中執行停止時出錯。

en: Error while fetching SQL.
zh_Hant_TW: 獲取 SQL 時出錯。

en: Error while fetching Server Groups and Servers.
zh_Hant_TW: 獲取伺服器組合伺服器出錯。

en: Error while fetching breakpoint information.
zh_Hant_TW: 獲取斷點資訊時出錯。

en: Error while fetching grant wizard data.
zh_Hant_TW: 獲取授權嚮導資料出錯。

en: Error while fetching messages information.
zh_Hant_TW: 獲取消息資訊時出錯。

en: Error while fetching stack information.
zh_Hant_TW: 獲取堆疊資訊時出錯。

en: Error while fetching variable information.
zh_Hant_TW: 獲取變數資訊時出錯。

en: Error while getting the host ip: ${error.response.data.errormsg}
zh_Hant_TW: 獲取主機ip失敗：${error.response.data.errormsg}

en: Error while polling result.
zh_Hant_TW: 輪詢結果時出錯。

en: Error while saving cloud wizard data: ${error.response.data.errormsg}
zh_Hant_TW: 保存嚮導資料失敗：${error.response.data.errormsg}

en: Error while saving grant wizard data: ${error.response.data.errormsg}
zh_Hant_TW: 保存授權嚮導資料出錯：${error.response.data.errormsg}

en: Error while selecting frame.
zh_Hant_TW: 選擇幀時出錯。

en: Error while setting debugging breakpoint.
zh_Hant_TW: 設定偵錯斷點時出錯。

en: Error while setting the value
zh_Hant_TW: 設定值時的錯誤

en: Error while starting debugging listener.
zh_Hant_TW: 啟動偵錯偵聽器時出錯。

en: Error while starting debugging session.
zh_Hant_TW: 啟動偵錯工作階段時出錯。

en: Error while verifying EDB BigAnimal: ${error.response.data.errormsg}
zh_Hant_TW: EDB BigAnimal認證過程失敗： ${error.response.data.errormsg}

en: Error while verifying Microsoft Azure: ${error}
zh_Hant_TW: 驗證微軟Azure時發燒錯誤：${error}

en: Error: Object not found - %s.
zh_Hant_TW: 錯誤：未找到物件 - %s。

en: Error: Object not found.
zh_Hant_TW: 錯誤︰ 找不到物件.

en: Error: {0}
zh_Hant_TW: 錯誤: {0}

en: Error: {error}
     {pass_error}
zh_Hant_TW: 錯誤：{error}
     {pass_error}

en: Escape
zh_Hant_TW: 轉義

en: Estimated cost
zh_Hant_TW: 預估成本

en: Estimated rows
zh_Hant_TW: 預估行

en: Event
zh_Hant_TW: 事件

en: Event Trigger
zh_Hant_TW: 事件觸發器

en: Event Trigger...
zh_Hant_TW: 事件觸發器...

en: Event Triggers
zh_Hant_TW: 事件觸發器

en: Event trigger dropped
zh_Hant_TW: 事件觸發器已經刪除

en: Event trigger function cannot be empty.
zh_Hant_TW: 事件觸發器函數不能為空。

en: Events
zh_Hant_TW: 事件

en: Example:
zh_Hant_TW: 示例:

en: Example: From/To:
zh_Hant_TW: 示例:  From/To:

en: Exceptions
zh_Hant_TW: 異常

en: Exclude
zh_Hant_TW: 排除

en: Exclude by Selection
zh_Hant_TW: 按選擇排除

en: Exclude database
zh_Hant_TW: 排除資料庫

en: Exclude schema
zh_Hant_TW: 排除架構

en: Exclusion Constraints
zh_Hant_TW: 排他約束

en: Exclusion constraint
zh_Hant_TW: 排除約束

en: Exclusion constraint dropped.
zh_Hant_TW: 排除約束被刪除.

en: Exclusion constraint...
zh_Hant_TW: 排除約束...

en: Exclusive
zh_Hant_TW: 排除

en: Execute Options Menu
zh_Hant_TW: 執行選項選單

en: Execute options
zh_Hant_TW: 執行選項

en: Execute query
zh_Hant_TW: 執行查詢

en: Execution Cancelled
zh_Hant_TW: 執行已取消

en: Execution Cancelled!
zh_Hant_TW: 執行已取消！

en: Execution Completed.
zh_Hant_TW: 執行完成。

en: Execution completed with an error.
zh_Hant_TW: 執行已完成, 但出現錯誤。

en: Execution time
zh_Hant_TW: 執行時間

en: Exit on error
zh_Hant_TW: 退出由於錯誤

en: Expand
zh_Hant_TW: 展開

en: Explain
zh_Hant_TW: 解釋

en: Explain Analyze
zh_Hant_TW: 解釋最佳化

en: Explain Options Menu
zh_Hant_TW: 解釋選項選單

en: Explain Settings
zh_Hant_TW: 解析設定

en: Export
zh_Hant_TW: 匯出

en: Export -
zh_Hant_TW: 匯出 -

en: Export Data
zh_Hant_TW: 匯出資料

en: Export Error
zh_Hant_TW: 匯出錯誤

en: Export Servers
zh_Hant_TW: 匯出伺服器

en: Expression
zh_Hant_TW: 表示式

en: Expression value cannot be empty.
zh_Hant_TW: 表示式值不能為空。

en: Expression:
zh_Hant_TW: 表示式：

en: Expression?
zh_Hant_TW: 表示式？

en: Extension
zh_Hant_TW: 拓展

en: Extension dropped
zh_Hant_TW: 拓展已被刪除

en: Extension...
zh_Hant_TW: 擴展...

en: Extensions
zh_Hant_TW: 擴展

en: External
zh_Hant_TW: 外部

en: External Type
zh_Hant_TW: 外部類型

en: External types require both input and output conversion functions.
zh_Hant_TW: 外部類型需要輸入和輸出轉換函數。

en: Extra float digits
zh_Hant_TW: 額外的浮點數

en: Extreme High Availability
zh_Hant_TW: 極端的高可用

en: FOR Events
zh_Hant_TW: FOR 事件

en: FTS Configuration
zh_Hant_TW: FTS組態

en: FTS Configuration dropped
zh_Hant_TW: FTS 組態刪除

en: FTS Configuration...
zh_Hant_TW: FTS組態...

en: FTS Configurations
zh_Hant_TW: FTS組態

en: FTS Dictionaries
zh_Hant_TW: FTS 詞典

en: FTS Dictionary
zh_Hant_TW: FTS 詞典

en: FTS Dictionary dropped
zh_Hant_TW: FTS 詞典已刪除

en: FTS Dictionary...
zh_Hant_TW: FTS 字典...

en: FTS Parser
zh_Hant_TW: FTS 分析器

en: FTS Parser dropped
zh_Hant_TW: FTS 解析器被刪除

en: FTS Parser...
zh_Hant_TW: FTS 分析器...

en: FTS Parsers
zh_Hant_TW: FTS 解析器

en: FTS Template
zh_Hant_TW: FTS 範本

en: FTS Template dropped
zh_Hant_TW: FTS 範本已刪除

en: FTS Template...
zh_Hant_TW: FTS 範本...

en: FTS Templates
zh_Hant_TW: FTS 範本

en: Fail
zh_Hant_TW: 失敗

en: Failed
zh_Hant_TW: 失敗

en: Failed (exit code: %s).
zh_Hant_TW: 失敗 (退出程式碼: %s)。

en: Failed Cloud Deployment.
zh_Hant_TW: 部署雲服務失敗。

en: Failed to create cursor for psycopg3 connection with error message for the server#{1}:{2}:
    {0}
zh_Hant_TW: 無法為psycopg3建立游標，伺服器連接出錯#{1}：{2}：
    {0}

en: Failed to create materialized view refresh job.
zh_Hant_TW: 建立物化檢視刷新作業失敗。

en: Failed to create the SSH tunnel.
    Error: {0}
zh_Hant_TW: 建立 SSH 通道失敗。
    錯誤：{0}

en: Failed to decrypt the SSH tunnel password.
    Error: {0}
zh_Hant_TW: 無法解密 SSH 隧道密碼。
    錯誤： {0}

en: Failed to decrypt the saved password.
    Error: {0}
zh_Hant_TW: 未能解密保存的密碼。
    錯誤: {0}

en: Failed to fetch Utility information
zh_Hant_TW: 無法獲取實用程序資訊

en: Failed to fetch query history.
zh_Hant_TW: 獲取查詢歷史失敗。

en: Failed to find the pldbgapi extension in this database.
zh_Hant_TW: 未能在此資料庫中找到 pldbgapi 擴展。

en: Failed to get data. Please delete this table.
zh_Hant_TW: 獲取資料出錯，請刪除此資料表。

en: Failed to load preference %s of module %s
zh_Hant_TW: 未能載入的到偏好%s 模組 %s

en: Failed to remove query history.
zh_Hant_TW: 移除查詢歷史失敗。

en: Failed to retrieve data from the server.
zh_Hant_TW: 無法從伺服器檢索資料。

en: Failed to send the code to email.
zh_Hant_TW: 傳送驗證碼到信箱失敗。

en: Failed to setup the role 
    {0}
zh_Hant_TW: 設定角色失敗
    {0}

en: Failed to update the data on server.
zh_Hant_TW: 未能更新伺服器上的資料。

en: Failed to validate binary path.
zh_Hant_TW: 驗證二進制路徑失敗。

en: Failed to validate the code
zh_Hant_TW: 驗證認證碼失敗

en: Fallback application name
zh_Hant_TW: 預設應用名

en: Fast update?
zh_Hant_TW: 快速更新？

en: Feature rich
zh_Hant_TW: 特性豐富

en: February
zh_Hant_TW: 二月

en: Fetch missing table information from publisher.
zh_Hant_TW: 從發佈者獲取缺失的表資訊。

en: Fetched
zh_Hant_TW: 獲取

en: Fetching all the records...
zh_Hant_TW: 獲取全部記錄……

en: Fetching history...
zh_Hant_TW: 獲取歷史中……

en: Fetching required data...
zh_Hant_TW: 獲取需要的資料……

en: Fetching schema data...
zh_Hant_TW: 獲取模式資料……

en: Fetching...
zh_Hant_TW: 獲取中……

en: File
zh_Hant_TW: 檔案

en: File -
zh_Hant_TW: 檔案 -

en: File Menu
zh_Hant_TW: 檔案選單

en: File could not be found.
zh_Hant_TW: 檔案未找到。

en: File dialog view
zh_Hant_TW: "檔案" 對話方塊檢視

en: File main menu
zh_Hant_TW: "檔案" 主選單

en: File saved successfully.
zh_Hant_TW: 檔案保存成功。

en: File type not supported
zh_Hant_TW: 不支援的檔案類型

en: Filename
zh_Hant_TW: 檔案名稱

en: Fill Color
zh_Hant_TW: 填充顏色

en: Fill factor
zh_Hant_TW: 填充因子

en: Filter
zh_Hant_TW: 篩選

en: Filter Options Menu
zh_Hant_TW: 過濾選項選單

en: Filter by Selection
zh_Hant_TW: 按選擇篩選

en: Filter options
zh_Hant_TW: 過濾選項

en: Filtered Rows...
zh_Hant_TW: 篩選的行...

en: Final function
zh_Hant_TW: 最終功能

en: Final function modify
zh_Hant_TW: 最終功能修改

en: Final type
zh_Hant_TW: 最終類型

en: Finalize
zh_Hant_TW: 完成

en: Find
zh_Hant_TW: 尋找

en: Finish
zh_Hant_TW: 完成

en: Finished
zh_Hant_TW: 已結束

en: Fires
zh_Hant_TW: 觸發

en: First 100 Rows
zh_Hant_TW: 前100行

en: Font size
zh_Hant_TW: 字型大小

en: For additional flexibility, the Month Days check list includes an extra Last Day option. This matches the last day of the month, whether it happens to be the 28th, 29th, 30th or 31st.
zh_Hant_TW: 額外的特性：月份第幾天列表包含一個額外的最後一天選項，這將匹配該月最後一天，無論當月最後一天是28日、20日、30日、31日。

en: For each selected time or date element, the schedule will execute.
zh_Hant_TW: 每一個指定的時間或日期任務都會執行。

en: For hash partition Modulus field cannot be empty.
zh_Hant_TW: 對於雜湊分區, "Modulus"(模) 欄位不能為空。

en: For hash partition Remainder field cannot be empty.
zh_Hant_TW: 對於雜湊分區, "Remainder"（余） 欄位不能為空。

en: For list partition In field cannot be empty.
zh_Hant_TW: 對於列表分區在欄位中不能為空。

en: For range partition From field cannot be empty.
zh_Hant_TW: 對於範圍分區來源欄位不能為空。

en: For range partition To field cannot be empty.
zh_Hant_TW: 對於範圍分區目標欄位不能為空。

en: Force RLS Policy?
zh_Hant_TW: 強制 RLS 策略？

en: Force double quote on identifiers
zh_Hant_TW: 強制在識別碼上加雙引號

en: Foreground
zh_Hant_TW: 前景色

en: Foreign Data Wrapper
zh_Hant_TW: 外部資料封裝器

en: Foreign Data Wrapper dropped
zh_Hant_TW: 外部資料封裝器已被刪除

en: Foreign Data Wrapper...
zh_Hant_TW: 外部資料封裝器...

en: Foreign Data Wrappers
zh_Hant_TW: 外部資料封裝器

en: Foreign Key
zh_Hant_TW: 外部索引鍵

en: Foreign Keys
zh_Hant_TW: 外部索引鍵

en: Foreign Server
zh_Hant_TW: 外部伺服器

en: Foreign Server dropped
zh_Hant_TW: 外部伺服器已經被刪除

en: Foreign Server...
zh_Hant_TW: 外部伺服器...

en: Foreign Servers
zh_Hant_TW: 外部伺服器

en: Foreign Table
zh_Hant_TW: 外部表

en: Foreign Table dropped
zh_Hant_TW: 外部表已經被刪除

en: Foreign Table...
zh_Hant_TW: 外部表...

en: Foreign Tables
zh_Hant_TW: 外部表

en: Foreign key
zh_Hant_TW: 外部索引鍵

en: Foreign key dropped.
zh_Hant_TW: 外部索引鍵已刪除。

en: Foreign key updated.
zh_Hant_TW: 外部索引鍵已更新。

en: Foreign key...
zh_Hant_TW: 外部索引鍵...

en: Foreign key?
zh_Hant_TW: 是否為外部索引鍵？

en: Foreign server
zh_Hant_TW: 外部伺服器

en: Foreign server cannot be empty.
zh_Hant_TW: 外部伺服器不能為空。

en: Forget Password
zh_Hant_TW: 忘記密碼

en: Forgotten your password?
zh_Hant_TW: 忘記了你的密碼？

en: Format
zh_Hant_TW: 格式

en: Format SQL
zh_Hant_TW: 格式化 SQL

en: Free percent
zh_Hant_TW: 可用百分比

en: Free space
zh_Hant_TW: 可用空間

en: Friday
zh_Hant_TW: 星期五

en: From
zh_Hant_TW: 來自

en: From database
zh_Hant_TW: 來自資料庫

en: From/To/In input:
zh_Hant_TW: From/To/In 輸入:

en: From/To/In input: Values for these fields must be quoted with single quote. For more than one partition key values must be comma(,) separated.
zh_Hant_TW: From/To/In 輸入: 這些欄位的值必須用單引號引用。對於多個分區鍵值必須用逗號 (,) 分隔。

en: Function
zh_Hant_TW: 函數

en: Function dropped.
zh_Hant_TW: 函數已經刪除。

en: Function...
zh_Hant_TW: 函數...

en: Functions
zh_Hant_TW: 函數

en: Functions with a colon in the name cannot be debugged.
zh_Hant_TW: 無法偵錯名稱中具有冒號的函數。

en: GSS authenticated?
zh_Hant_TW: GSS認證？

en: GSS encmode
zh_Hant_TW: GSS編碼方式

en: GSS encrypted?
zh_Hant_TW: GSS加密？

en: GSS library
zh_Hant_TW: GSS庫

en: General
zh_Hant_TW: 常規

en: General Purpose (2-64 vCores)
zh_Hant_TW: 常規用途（2-64 個 vCore）

en: General Purpose SSD (gp2)
zh_Hant_TW: 固態硬碟（gp2）

en: General Purpose SSD (gp3)
zh_Hant_TW: 通用固態硬碟 （gp3）

en: Generate
zh_Hant_TW: 生成

en: Generate SQL
zh_Hant_TW: 生成SQL

en: Generate Script
zh_Hant_TW: 生成指令碼

en: Generate script error
zh_Hant_TW: 生成指令碼錯誤

en: Generating script...
zh_Hant_TW: 生成指令碼中……

en: Geometries with non-SRID %s not rendered.
zh_Hant_TW: 未渲染具有非 SRID %s幾何。

en: Geometry Viewer
zh_Hant_TW: 幾何查看器

en: Get next token function
zh_Hant_TW: 獲取下一個令牌函數

en: Getting EDB BigAnimal verification URL...
zh_Hant_TW: 獲取EDB BigAnimal認證URL...

en: Getting Started
zh_Hant_TW: 入門指南

en: Gin pending list limit
zh_Hant_TW: Gin掛起列表限制

en: Go Back
zh_Hant_TW: 返回

en: Grant Wizard
zh_Hant_TW: 授權嚮導

en: Grant Wizard...
zh_Hant_TW: 授權嚮導...

en: Granted?
zh_Hant_TW: 授予？

en: Grantee
zh_Hant_TW: 受讓人

en: Grantor
zh_Hant_TW: 授權人

en: Graph Type
zh_Hant_TW: 圖類型

en: Graph Visualiser
zh_Hant_TW: 圖形可視化

en: Graphs
zh_Hant_TW: 圖表

en: Gray Style
zh_Hant_TW: 灰度樣式

en: Grid
zh_Hant_TW: 網格

en: Grid View
zh_Hant_TW: 網格檢視

en: Group Role
zh_Hant_TW: 組角色

en: HDD
zh_Hant_TW: 機械硬碟

en: HELP ARTICLES
zh_Hant_TW: 幫助文章集

en: Handler
zh_Hant_TW: 處理程序

en: Handler function
zh_Hant_TW: 處理函數

en: Handler function cannot be empty.
zh_Hant_TW: 處理函數不能為空。

en: Has OIDs?
zh_Hant_TW: 有OID嗎？

en: Hash
zh_Hant_TW: 雜湊

en: Hash Cond
zh_Hant_TW: 雜湊Cond

en: Haven't received an email?
zh_Hant_TW: 沒有收到郵件？

en: Header
zh_Hant_TW: 標題

en: Header cannot be empty.
zh_Hant_TW: 標題不能為空。

en: Headline function
zh_Hant_TW: 標題函數

en: Heap Blocks
zh_Hant_TW: 堆塊集

en: Heap blocks hit
zh_Hant_TW: 堆塊命中

en: Heap blocks read
zh_Hant_TW: 堆塊讀取

en: Heartbeat logged successfully.
zh_Hant_TW: 心跳記錄成功。

en: Help
zh_Hant_TW: 幫助

en: Help for this dialog.
zh_Hant_TW: 此對話方塊的幫助。

en: Help main menu
zh_Hant_TW: "幫助" 主選單

en: Hide shared servers?
zh_Hant_TW: 隱藏共享伺服器？

en: High Availability
zh_Hant_TW: 高可用

en: High Memory
zh_Hant_TW: 高記憶體

en: High availability
zh_Hant_TW: 高可用

en: High availability?
zh_Hant_TW: 高可用？

en: Hint:
zh_Hant_TW: 提示:

en: Histogram bounds
zh_Hant_TW: 直方圖邊界

en: Hits
zh_Hant_TW: 命中

en: Home
zh_Hant_TW: 首頁

en: Host address
zh_Hant_TW: 主機地址

en: Host agent
zh_Hant_TW: 主機代理

en: Host name must be valid hostname or IPv4 or IPv6 address.
zh_Hant_TW: 主機名必須是有效的主機名、IPV4地址、IPV6地址。

en: Host name/address
zh_Hant_TW: 主機名稱/地址

en: Hours
zh_Hant_TW: 小時

en: IP address range for allowed inbound traffic, for example: 127.0.0.1/32. Add multiple IP addresses/ranges separated with commas.
zh_Hant_TW: 允許的入站流量的 IP 地址範圍，例如：127.0.0.1/32。新增多個以逗號分隔的 IP 地址/範圍。

en: IP address range for allowed inbound traffic, for example: 127.0.0.1/32. Add multiple IP addresses/ranges separated with commas. Leave blank for 0.0.0.0/0
zh_Hant_TW: 允許入棧的IP地址範圍，例如127.0.0.1/32，新增多個ip地址或範圍以逗號分隔，留空則代表0.0.0.0/0

en: Identical
zh_Hant_TW: 一致

en: Identifier case
zh_Hant_TW: 識別碼大小寫

en: Identity
zh_Hant_TW: 身份標識

en: Identity file
zh_Hant_TW: 身份檔案

en: Idle
zh_Hant_TW: 空閒

en: If ONLY is specified before the table name, only that table is added to the publication. If ONLY is not specified, the table and all its descendant tables (if any) are added.
zh_Hant_TW: 如果表名前設定了ONLY則只有這個表將被新增到發佈。如果沒有指定ONLY則改表以及他的子表（如果有的話）都將被新增。

en: If a treeview node is expanded and has only a single child, automatically expand the child node as well.
zh_Hant_TW: 如果樹檢視節點已展開且只有一個子節點, 則也會自動展開子節點。

en: If enabled, the SQL generated by the ERD Tool will add DROP table DDL before each CREATE table DDL.
zh_Hant_TW: 如果啟用，ERD工具生成的SQL將在每個建立表語句前新增刪除表語句。

en: If set to 'Column data' columns will auto-size to the maximum width of the data in the column as loaded in the first batch. If set to 'Column name', the column will be sized to the widest of the data type or column name.
zh_Hant_TW: 如果設定了'列資料'，則列的最大寬度將由初次載入的一批資料自動適應資料。如果設定為'列名稱'則列的尺寸將根據列名決定列寬度。

en: If set to True, Keywords will be displayed in upper case for auto completion.
zh_Hant_TW: 如果設定為 True, 關鍵字針對自動完成將以大寫形式顯示。

en: If set to True, autocomplete will be available on key press along with CTRL/CMD + Space. If set to False, autocomplete is only activated when CTRL/CMD + Space is pressed.
zh_Hant_TW: 如果設定為True，按鍵按下將提供自動完成，如果設定為False則只在CTRL/CMD+Space按下時才提供自動完成。

en: If set to True, data points will be visible in a different style on each graph lines.
zh_Hant_TW: 如果設定為真，則每個資料點將顯示不同的樣式。

en: If set to True, data points will be visible on graph lines.
zh_Hant_TW: 如果設定為 True, 資料點將在圖形線上可見。

en: If set to True, data returned when using the View/Edit Data - All Rows option will be sorted by the Primary Key columns by default. When using the First/Last 100 Rows options, data is always sorted.
zh_Hant_TW: 如果設定為 True，則使用"查看/編輯資料 - 所有行"選項時返回的資料將默認按主鍵列排序。使用"第一/最後 100 行"選項時，始終對資料進行排序。

en: If set to True, spaces are used around all operators.
zh_Hant_TW: 如果設定為 True，則所有運算子周圍都使用空格。

en: If set to True, the Query Tool will monitor and display the connection and transaction status.
zh_Hant_TW: 如果設定為 True, 查詢工具將監視並顯示連接和交易狀態。

en: If set to True, the Query Tool will show notifications on successful query execution.
zh_Hant_TW: 如果設定為True，查詢窗口將顯示查詢執行成功的提示。

en: If set to True, the tabs will take full size as per the title, it will also applicable for already opened tabs
zh_Hant_TW: 如果設定為真則選項卡最大化且適用於所有已打開的選項卡

en: If set to True, then all shared servers will be hidden from browser tree
zh_Hant_TW: 如果設定為 True，則所有共享伺服器都將隱藏在瀏覽器樹中

en: If set to True, tooltip will appear on mouse hover on the graph lines giving the data point details
zh_Hant_TW: 如果設定為 True, 則工具提示將顯示在提供資料點詳細資訊的圖形線上的滑鼠懸停上

en: If this option is turned on then pgAdmin will remove all the existing database servers and then import the selected servers. This setting is applicable only while importing the servers.
zh_Hant_TW: 如果此項已選擇則pgAdmin將移除已存在的資料庫伺服器再匯入選擇伺服器，此項只對匯入伺服器生效。

en: If turned off, then all object collections which are empty will be hidden from browser tree.
zh_Hant_TW: 如果關閉，則所有空的物件集合將從瀏覽器樹中隱藏。

en: Ignore
zh_Hant_TW: 忽略

en: Implementation
zh_Hant_TW: 實現

en: Import
zh_Hant_TW: 匯入

en: Import -
zh_Hant_TW: 匯入 -

en: Import Data
zh_Hant_TW: 匯入資料

en: Import Servers
zh_Hant_TW: 匯入伺服器

en: Import error
zh_Hant_TW: 匯入錯誤

en: Import/Export
zh_Hant_TW: 匯入/匯出

en: Import/Export Data...
zh_Hant_TW: 匯入/匯出 資料...

en: Import/Export Servers
zh_Hant_TW: 匯入/匯出 伺服器

en: Import/Export Servers...
zh_Hant_TW: 匯入/匯出 伺服器...

en: Import/Export data - table '%s'
zh_Hant_TW: 匯入/匯出資料的表 '%s'

en: In
zh_Hant_TW: 在

en: In:
zh_Hant_TW: 在：

en: Include CREATE DATABASE statement
zh_Hant_TW: 包括建立資料庫語句

en: Include DROP DATABASE statement
zh_Hant_TW: 包括刪除資料庫語句

en: Include IF EXISTS clause
zh_Hant_TW: 包含IF EXISTS 子句

en: Include columns
zh_Hant_TW: 包含列

en: Inclusive
zh_Hant_TW: 包含

en: Incorrect master password
zh_Hant_TW: 主密碼不正確

en: Incorrect password.
zh_Hant_TW: 密碼錯誤。

en: Incorrect username or password.
zh_Hant_TW: 使用者名稱或密碼錯誤。

en: Increment
zh_Hant_TW: 增量

en: Increment value cannot be empty.
zh_Hant_TW: 自增值不能為空。

en: Indent Selection
zh_Hant_TW: 縮排選中

en: Index
zh_Hant_TW: 索引

en: Index Cond
zh_Hant_TW: 索引 Cond

en: Index blocks hit
zh_Hant_TW: 索引塊命中

en: Index blocks read
zh_Hant_TW: 索引塊讀取

en: Index constraint
zh_Hant_TW: 索引約束

en: Index is dropped
zh_Hant_TW: 刪除索引

en: Index name
zh_Hant_TW: 索引名稱

en: Index scans
zh_Hant_TW: 索引掃描

en: Index size
zh_Hant_TW: 索引大小

en: Index tuples fetched
zh_Hant_TW: 索引元組獲取

en: Index tuples read
zh_Hant_TW: 索引元組讀取

en: Index...
zh_Hant_TW: 索引...

en: Indexes
zh_Hant_TW: 索引

en: Indexes size
zh_Hant_TW: 索引大小

en: Information is not available.
zh_Hant_TW: 資訊不可用。

en: Inherit rights from the parent roles?
zh_Hant_TW: 從父角色繼承權限?

en: Inherited from table
zh_Hant_TW: 繼承自表

en: Inherited from table(s)
zh_Hant_TW: 繼承自表

en: Inherited tables count
zh_Hant_TW: 繼承表計數

en: Inherited?
zh_Hant_TW: 繼承？

en: Inherits
zh_Hant_TW: 繼承

en: Init function
zh_Hant_TW: 初始化函數

en: Initial condition
zh_Hant_TW: 初始化條件

en: Initializing connection...
zh_Hant_TW: 初始化連接……

en: Inline function
zh_Hant_TW: 內嵌函式

en: Input function
zh_Hant_TW: 輸入函數

en: Input function cannot be empty
zh_Hant_TW: 輸入函數不能為空

en: Input types
zh_Hant_TW: 輸入類型

en: Insert bracket pairs?
zh_Hant_TW: 插入配對的括號？

en: Inserts
zh_Hant_TW: 插入

en: Instance Specification
zh_Hant_TW: 實例規格

en: Instance Type
zh_Hant_TW: 實例類型

en: Instance class
zh_Hant_TW: 實例類型

en: Instance class cannot be empty.
zh_Hant_TW: 實例類不能為空。

en: Instance name
zh_Hant_TW: 實例名稱

en: Instance series
zh_Hant_TW: 實例序列

en: Instance size
zh_Hant_TW: 實例尺寸

en: Instance type
zh_Hant_TW: 實例類型

en: Instance type cannot be empty.
zh_Hant_TW: 實例類型不能為空。

en: Interactive Browser
zh_Hant_TW: 瀏覽器互動

en: Internal length
zh_Hant_TW: 內部長度

en: Internal pages
zh_Hant_TW: 內部頁

en: Invalid JSON input
zh_Hant_TW: 無效JSON輸入

en: Invalid MenuItem instance
zh_Hant_TW: 刷新選單條目實例

en: Invalid binary path.
zh_Hant_TW: 無效的二進制路徑。

en: Invalid code
zh_Hant_TW: 驗證碼無效

en: Invalid email address {0}.
zh_Hant_TW: 無效郵件地址 {0}

en: Invalid email address: %s
zh_Hant_TW: 無效郵件地址：%s

en: Invalid parameter in the connection string - %s.
zh_Hant_TW: 連接字串中的無效參數- %s.

en: Invalid session.
zh_Hant_TW: 無效工作階段

en: Invalid value for {0} option.
zh_Hant_TW: 選項{0}的值無效。

en: Inverse function
zh_Hant_TW: 反向功能

en: Is expression
zh_Hant_TW: 是否表示式

en: Is inherited?
zh_Hant_TW: 是繼承？

en: January
zh_Hant_TW: 一月

en: Job Step...
zh_Hant_TW: 任務步驟...

en: Job class
zh_Hant_TW: 作業類

en: Job schedule creation failed.
zh_Hant_TW: 建立作業計畫失敗。

en: Job schedule update failed.
zh_Hant_TW: 作業計畫更新失敗。

en: Job step creation failed.
zh_Hant_TW: 作業步驟建立失敗。

en: Job step update failed.
zh_Hant_TW: 作業步驟更新失敗。

en: Join Filter
zh_Hant_TW: 加入過濾器

en: Join function
zh_Hant_TW: 連接函數

en: July
zh_Hant_TW: 七月

en: June
zh_Hant_TW: 六月

en: Keepalives
zh_Hant_TW: 保活

en: Keepalives count
zh_Hant_TW: 保活次數

en: Keepalives idle (seconds)
zh_Hant_TW: 保活空閒（秒）

en: Keepalives interval (seconds)
zh_Hant_TW: 保活間隔（秒）

en: Kerberos authentication can't be used as GSSAPI module couldn't be loaded.
zh_Hant_TW: GSSAPI模組未載入無法使用Kerberos認證.

en: Kerberos authentication failed. Couldn't find kerberos ticket.
zh_Hant_TW: Kerberos認證失敗，無法找到kerberos憑據。

en: Kerberos authentication?
zh_Hant_TW: Kerberos認證？

en: Kerberos service name
zh_Hant_TW: Kerberos服務名稱

en: Key
zh_Hant_TW: 鍵

en: Key must be unique.
zh_Hant_TW: 主鍵必須唯一。

en: Key type
zh_Hant_TW: 鍵類型

en: Keyboard shortcuts
zh_Hant_TW: 快速鍵

en: Keyword
zh_Hant_TW: 關鍵詞

en: Keyword case
zh_Hant_TW: 關鍵字大小寫

en: Keywords in uppercase
zh_Hant_TW: 關鍵詞使用大寫

en: Kind
zh_Hant_TW: 種類

en: LDAP configuration error: Set the Search Domain.
zh_Hant_TW: LDAP組態錯誤：設定搜尋域.

en: LDAP configuration error: Set the bind password.
zh_Hant_TW: LDAP組態錯誤：設定繫結密碼.

en: LDAP configuration error: Set the proper LDAP URI.
zh_Hant_TW: LDAP組態錯誤：設定LDAP URI.

en: LDAP configuration error: {}
zh_Hant_TW: LDAP組態錯誤：{}

en: Label
zh_Hant_TW: 標籤

en: Labels
zh_Hant_TW: 標籤

en: Language
zh_Hant_TW: 語言

en: Language dropped
zh_Hant_TW: 刪除語言

en: Language...
zh_Hant_TW: 語言...

en: Languages
zh_Hant_TW: 語言

en: Last 100 Rows
zh_Hant_TW: 最後100行

en: Last analyze
zh_Hant_TW: 上一次分析

en: Last autoanalyze
zh_Hant_TW: 上一次自動分析

en: Last autovacuum
zh_Hant_TW: 上一次自動收縮

en: Last day
zh_Hant_TW: 最近1天

en: Last directory visited
zh_Hant_TW: 上次訪問的目錄

en: Last message receipt
zh_Hant_TW: 最後消息回執

en: Last message send time
zh_Hant_TW: 最後消息傳送時間

en: Last result
zh_Hant_TW: 最後的結果

en: Last run
zh_Hant_TW: 上次運行

en: Last state changed at
zh_Hant_TW: 上次狀態更改於

en: Last storage
zh_Hant_TW: 上次儲存

en: Last vacuum
zh_Hant_TW: 上一次收縮

en: Later
zh_Hant_TW: 稍後

en: Latest end lsn
zh_Hant_TW: 最後結束點位

en: Latest end time
zh_Hant_TW: 最新結束時間

en: Leaf fragmentation
zh_Hant_TW: 葉片斷

en: Leaf pages
zh_Hant_TW: 葉子頁

en: Leak proof?
zh_Hant_TW: 是否防漏？

en: Left type
zh_Hant_TW: 左邊類型

en: Length
zh_Hant_TW: 長度

en: Length/Precision
zh_Hant_TW: 長度/精度

en: Length/Precision should not be greater than:
zh_Hant_TW: 長度/精度不應大於:

en: Length/Precision should not be less than:
zh_Hant_TW: 長度/精度不應小於:

en: Let's say, we want to create a partition table based per year for the column 'saledate', having datatype 'date/timestamp', then we need to specify the expression as 'extract(YEAR from saledate)' as partition key.
zh_Hant_TW: 假設我們要為 "saledate" 列建立一個基於每年的分區表,其資料類型為"date/timestamp", 然後我們需要將表示式指定為 "extract(YEAR from saledate)" 作為分區鍵。

en: Lexize function
zh_Hant_TW: Lexize 函數

en: Lextypes function
zh_Hant_TW: Lextypes 函數

en: Light Color
zh_Hant_TW: 淺色

en: Like
zh_Hant_TW: 像

en: Line Chart
zh_Hant_TW: 線類型

en: Line No.
zh_Hant_TW: 行號.

en: Line wrapping?
zh_Hant_TW: 自動換行？

en: Link Symbol cannot be empty.
zh_Hant_TW: 連結符不能為空。

en: Link symbol
zh_Hant_TW: 連結符號

en: List
zh_Hant_TW: 列表

en: List View
zh_Hant_TW: 列表檢視

en: List of IP addresses or range of IP addresses (start IP Address - end IP address) from which inbound traffic should be accepted. Add multiple IP addresses/ranges separated with commas, for example: "192.168.0.50, 192.168.0.100 -  192.168.0.200"
zh_Hant_TW: 允許的入棧IP地址列表或IP地址範圍（開始IP-結束IP），多個以逗號分隔，例如：192.168.0.50,192.168.0.100 - 192.168.0.200

en: Live tuples
zh_Hant_TW: 存活元組

en: Ln %s, Col %s
zh_Hant_TW: 行數 %s，列數 %s

en: Load Project
zh_Hant_TW: 載入項目

en: Load via partition root
zh_Hant_TW: 通過分區根目錄載入

en: Loading dashboard...
zh_Hant_TW: 正在載入儀表板...

en: Loading process logs...
zh_Hant_TW: 正在載入處理程序日誌...

en: Loading project...
zh_Hant_TW: 正在載入項目...

en: Loading result grid...
zh_Hant_TW: 載入結果表格...

en: Loading {0} v{1}...
zh_Hant_TW: 正在載入 {0} v{1}...

en: Loading...
zh_Hant_TW: 載入中...

en: Local
zh_Hant_TW: 本地

en: Local Column
zh_Hant_TW: 本地欄位列

en: Local Table
zh_Hant_TW: 本地資料表

en: Local Variables
zh_Hant_TW: 本地變數

en: Local column
zh_Hant_TW: 本地列

en: Locale
zh_Hant_TW: 區域設定

en: Locating...
zh_Hant_TW: 正在定位...

en: Location
zh_Hant_TW: 位置

en: Location cannot be empty.
zh_Hant_TW: 位置不能為空。

en: Lock type
zh_Hant_TW: 鎖類型

en: Lock wait timeout
zh_Hant_TW: 鎖等待超時

en: Locked
zh_Hant_TW: 已鎖定

en: Locks
zh_Hant_TW: 鎖

en: Log File
zh_Hant_TW: 記錄檔

en: Logged out successfully.
zh_Hant_TW: 已成功註銷。

en: Login
zh_Hant_TW: 登錄

en: Login Failed.
zh_Hant_TW: 登錄失敗。

en: Login Role
zh_Hant_TW: 登錄角色

en: Login failed
zh_Hant_TW: 登入失敗

en: Login with %s
zh_Hant_TW: 使用 %s 登錄

en: Login/Group Role
zh_Hant_TW: 登錄/組角色

en: Login/Group Role...
zh_Hant_TW: 登錄/組角色...

en: Login/Group Roles
zh_Hant_TW: 登錄/組角色

en: Logout
zh_Hant_TW: 註銷

en: Long running query thresholds
zh_Hant_TW: 長運行查詢閾值

en: Loops
zh_Hant_TW: 循環

en: Lower case
zh_Hant_TW: 轉為小寫

en: MENU ITEMS
zh_Hant_TW: 選單條目

en: Macro not found.
zh_Hant_TW: 找不到宏。

en: Macros
zh_Hant_TW: 宏

en: Macros Menu
zh_Hant_TW: 宏選單

en: Magnetic
zh_Hant_TW: 磁力

en: Maintenance
zh_Hant_TW: 維護

en: Maintenance database
zh_Hant_TW: 維護資料庫

en: Maintenance error
zh_Hant_TW: 維護錯誤

en: Maintenance job created.
zh_Hant_TW: 已建立維護作業。

en: Maintenance job creation failed. Databases with = symbols in the name cannot be maintained using this utility.
zh_Hant_TW: 維護作業建立失敗。不能使用此實用程序維護名稱中包含 = 符號的資料庫。

en: Maintenance operation
zh_Hant_TW: 維護操作

en: Maintenance...
zh_Hant_TW: 維護...

en: Manage Macros
zh_Hant_TW: 管理宏

en: Manage macros
zh_Hant_TW: 管理宏

en: Manager not found. Stopped Heartbeat logging.
zh_Hant_TW: 沒有找到管理器，停止心跳日誌。

en: Many to many link
zh_Hant_TW: 多對多連接

en: Many to many relation
zh_Hant_TW: 多對多關係

en: Many-to-Many Relation
zh_Hant_TW: 多對多關係

en: March
zh_Hant_TW: 三月

en: Master password cannot be empty
zh_Hant_TW: 主密碼不能為空

en: Match type
zh_Hant_TW: 匹配類型

en: Materialized View
zh_Hant_TW: 物化檢視

en: Materialized View...
zh_Hant_TW: 物化檢視...

en: Materialized Views
zh_Hant_TW: 物化檢視

en: Materialized view refresh job created.
zh_Hant_TW: 已建立物化檢視刷新作業。

en: Maximise
zh_Hant_TW: 最大化

en: Maximises PostgreSQL
zh_Hant_TW: 最強的PostgreSQL

en: Maximize
zh_Hant_TW: 最大化

en: Maximum
zh_Hant_TW: 最大值

en: Maximum column width
zh_Hant_TW: 最大列寬

en: Maximum file upload size (MB)
zh_Hant_TW: 最大上傳檔案限製為 (MB)

en: Maximum image size limit
zh_Hant_TW: 最大圖片尺寸限制

en: Maximum job history rows
zh_Hant_TW: 最大作業歷史記錄行數

en: Maximum rows per INSERT command
zh_Hant_TW: 每個INSERT 命令的最大行數

en: Maximum value cannot be empty.
zh_Hant_TW: 最大值不能為空。

en: May
zh_Hant_TW: 五月

en: Member Name
zh_Hant_TW: 成員名稱

en: Member of
zh_Hant_TW: 隸屬於

en: Members
zh_Hant_TW: 成員

en: Membership
zh_Hant_TW: 從屬關係

en: Memory Optimized (2-64 vCores)
zh_Hant_TW: 記憶體最佳化（2-64核心）

en: Memory Usage
zh_Hant_TW: 記憶體使用

en: Memory optimized classes (includes r & x classes)
zh_Hant_TW: 記憶體最佳化類型（包括r和x類型）

en: Messages
zh_Hant_TW: 消息

en: Migrate Saved Passwords
zh_Hant_TW: 遷移保存的密碼

en: Migration successful
zh_Hant_TW: 遷移成功

en: Minimize
zh_Hant_TW: 最小化

en: Minimum
zh_Hant_TW: 最小值

en: Minimum value cannot be empty.
zh_Hant_TW: 最小值不能為空。

en: Minimum value must be less than maximum value.
zh_Hant_TW: 最小值必須小於最大值.

en: Minutes
zh_Hant_TW: 分鐘

en: Miscellaneous
zh_Hant_TW: 雜項

en: Miscellaneous / Behavior
zh_Hant_TW: 雜項/行為

en: Missing field: '{0}'
zh_Hant_TW: 缺少欄位: '{0}'

en: Mode
zh_Hant_TW: 模式

en: Module '{0}' does not have category with id '{1}'
zh_Hant_TW: 模組'{0}'沒有 id 為'{1}'類別

en: Module '{0}' is no longer in use.
zh_Hant_TW: 模組'{0}'不再使用.

en: Modulus
zh_Hant_TW: 模

en: Modulus/Remainder:
zh_Hant_TW: 模/余:

en: Monday
zh_Hant_TW: 星期一

en: Month Days
zh_Hant_TW: 月天數

en: Month days
zh_Hant_TW: 月天數

en: Months
zh_Hant_TW: 月份

en: More than one result found.
zh_Hant_TW: 找到多個結果。

en: Most common frequencies
zh_Hant_TW: 常見的頻率

en: Most common values
zh_Hant_TW: 常見的值

en: Moving Options
zh_Hant_TW: 移動選項

en: My Storage
zh_Hant_TW: 我的儲存

en: NOT NULL columns
zh_Hant_TW: 非空列

en: NULL Strings
zh_Hant_TW: NULL 字串

en: NULLs
zh_Hant_TW: 空值

en: NULLs not distinct?
zh_Hant_TW: NULL值未去重？

en: NULLs order
zh_Hant_TW: NULL 值排序

en: Name
zh_Hant_TW: 名稱

en: Name cannot be empty in edit mode.
zh_Hant_TW: 在編輯模式下，名稱不能為空。

en: Name cannot be empty.
zh_Hant_TW: 名稱不能為空。

en: Name must be more than 2 characters and must only contain lowercase letters, numbers, and hyphens
zh_Hant_TW: 名稱必須大於2個字元且只能包含小寫字母、數字、連接符

en: Name must be specified.
zh_Hant_TW: 必須指定名稱。

en: Name must only contain lowercase letters, numbers, and hyphens.Should start with a letter and must be 97 characters or less
zh_Hant_TW: 名字只能包含小寫字母、數字和連接符，應該以字母開頭且長度小於97位

en: Name of the replication slot to use. The default behavior is to use the name of the subscription for the slot name.
zh_Hant_TW: 使用的複製槽名稱，默認將使用訂閱名稱作為複製槽名稱。

en: Named restore point created: {0}
zh_Hant_TW: 命名還原點已建立: {0}

en: Named restore point creation failed ({0})
zh_Hant_TW: 命名還原點建立失敗 （{0}）

en: Negator
zh_Hant_TW: 否定

en: Nested Table
zh_Hant_TW: 巢狀表

en: Network Connectivity
zh_Hant_TW: 網路連線

en: New Folder
zh_Hant_TW: 新建目錄

en: New Password
zh_Hant_TW: 新密碼

en: New owner of the affected objects
zh_Hant_TW: 影響物件的新所有者

en: New password
zh_Hant_TW: 新密碼

en: New query tool for current connection
zh_Hant_TW: 打開此連接的新查詢窗口

en: New table
zh_Hant_TW: 新建表

en: Next
zh_Hant_TW: 下一步

en: Next run
zh_Hant_TW: 下一步運行

en: Next tab
zh_Hant_TW: 下一個選項卡

en: No
zh_Hant_TW: 否

en: No Expiry
zh_Hant_TW: 不過期

en: No SQL could be generated for the selected object.
zh_Hant_TW: 無法為所選物件生成 SQL。

en: No authentication method provided.
zh_Hant_TW: 未提供身份驗證方法。

en: No cloud implementation.
zh_Hant_TW: 無雲實現。

en: No data for failed tables
zh_Hant_TW: 失敗表中沒有資料

en: No data found
zh_Hant_TW: 未找到資料

en: No data output. Execute a query to get output.
zh_Hant_TW: 無資料輸出。執行查詢以獲得輸出。

en: No dependency information is available for the selected object.
zh_Hant_TW: 所選物件沒有相關的依賴項資訊。

en: No dependent information is available for the selected object.
zh_Hant_TW: 所選物件沒有依賴資訊。

en: No difference found
zh_Hant_TW: 未發現差異

en: No email address is available.
zh_Hant_TW: 沒有可用的電子郵件地址。

en: No files/folders found
zh_Hant_TW: 沒有找到檔案或目錄

en: No history found
zh_Hant_TW: 未找到歷史記錄

en: No inherit?
zh_Hant_TW: 是否沒有繼承權？

en: No limit
zh_Hant_TW: 無限制

en: No logs available.
zh_Hant_TW: 沒有可用的日誌。

en: No menu available for this object.
zh_Hant_TW: 此物件沒有可用選單。

en: No object selected
zh_Hant_TW: 沒有選中的物件

en: No object selected.
zh_Hant_TW: 未選擇物件。

en: No parameters were changed.
zh_Hant_TW: 未更改任何參數。

en: No primary key found for this object, so unable to save records.
zh_Hant_TW: 該物件沒有找到主鍵，所以無法保存記錄.

en: No rows found
zh_Hant_TW: 沒有找到結果

en: No rows found.
zh_Hant_TW: 未找到行。

en: No search results
zh_Hant_TW: 沒有搜尋結果

en: No server group name was specified
zh_Hant_TW: 沒有指定伺服器組名稱

en: No shared servers found
zh_Hant_TW: 沒有找到共享伺服器

en: No statistics are available for the selected object.
zh_Hant_TW: 沒有可用於所選物件的統計數字可用於所選物件。

en: No updates.
zh_Hant_TW: 無更新。

en: No user supported authentication method provided
zh_Hant_TW: 提供的認證方式不支援基於使用者認證

en: No valid multi-factor authentication found, hence - disabling it.
zh_Hant_TW: 未找到有效的多因素身份驗證，因此 - 停用它。

en: No. of Standby Replicas
zh_Hant_TW: 複製從節點序號

en: Node type
zh_Hant_TW: 節點類型

en: Nodes
zh_Hant_TW: 節點

en: None
zh_Hant_TW: 無

en: Not Connected
zh_Hant_TW: 未連接

en: Not NULL?
zh_Hant_TW: 不為 NULL?

en: Not a valid Host address
zh_Hant_TW: 主機地址無效

en: Not accessible
zh_Hant_TW: 不可訪問

en: Not allowed
zh_Hant_TW: 不允許

en: Not available
zh_Hant_TW: 無效

en: Not connected to server or connection with the server has been closed.
zh_Hant_TW: 未連接到伺服器或與伺服器的連接已關閉。

en: Not connected to the database server.
zh_Hant_TW: 未連接到資料庫伺服器。

en: Not connected to the server or the connection to the server has been closed.
zh_Hant_TW: 未連接到伺服器或與伺服器的連接已關閉。

en: Not implemented.
zh_Hant_TW: 尚未實現.

en: Not null columns...
zh_Hant_TW: 非空列...

en: Not running currently.
zh_Hant_TW: 當前沒有運行.

en: Not set
zh_Hant_TW: 未設定

en: Not started
zh_Hant_TW: 未啟動

en: Notation to be used to present cardinality.
zh_Hant_TW: 設定檢測到基數的記號。

en: Note
zh_Hant_TW: 注意

en: Note that this will close all open database connections and remove all saved passwords.
zh_Hant_TW: 請注意，這將關閉所有打開的資料庫連接並刪除所有已保存的密碼。

en: Note:
zh_Hant_TW: 記錄：

en: Note: CASCADE will automatically drop objects that depend on the affected objects, and in turn all objects that depend on those objects
zh_Hant_TW: 提示：串聯 選項會自動刪除所有依賴受影響物件的物件

en: Note: Changes to the schema restriction will require the Schemas node in the browser to be refreshed before they will be shown.
zh_Hant_TW: 注意：對架構限制的更改將要求在顯示之前刷新瀏覽器中的架構節點。

en: Note: When the preferences setting 'show template databases' is set to false, then template databases won't be displayed in the object explorer.
zh_Hant_TW: 提示：當設定中'顯示範本資料庫'為假時，範本資料庫將不會在物件瀏覽器中顯示。

en: Nothing changed
zh_Hant_TW: 沒有改變

en: Nothing to update.
zh_Hant_TW: 無需更新。

en: Notifications
zh_Hant_TW: 通知

en: November
zh_Hant_TW: 十一月

en: Null fraction
zh_Hant_TW: Null 分數

en: Null?
zh_Hant_TW: 空？

en: Number of calls
zh_Hant_TW: 呼叫數量

en: Number of jobs
zh_Hant_TW: 任務數目

en: Number of standby replicas
zh_Hant_TW: 複製從節點數量

en: Number of table blocks that make up one block range for each entry of a BRIN index.
zh_Hant_TW: 構成 BRIN 索引每個條目的一個塊範圍的表塊數。

en: OK
zh_Hant_TW: 確定

en: Object
zh_Hant_TW: 物件

en: Object Breadcrumbs
zh_Hant_TW: 物件導覽列

en: Object Explorer
zh_Hant_TW: 物件瀏覽器

en: Object File cannot be empty.
zh_Hant_TW: 物件檔案不能為空。

en: Object ID
zh_Hant_TW: 物件 ID

en: Object Selection
zh_Hant_TW: 選中的物件

en: Object explorer refresh required
zh_Hant_TW: 需要刷新物件檔案總管

en: Object explorer state saving interval in seconds. Use -1 to disable the tree saving mechanism.
zh_Hant_TW: 物件瀏覽器狀態保存間隔單位秒，使用-1停用特性。

en: Object explorer tree refresh required
zh_Hant_TW: 物件瀏覽器樹需要刷新

en: Object explorer tree state saving interval
zh_Hant_TW: 物件瀏覽器樹狀態保存間隔

en: Object file
zh_Hant_TW: 物件檔案

en: Object main menu
zh_Hant_TW: "物件"主選單

en: Object name
zh_Hant_TW: 物件名稱

en: Object path
zh_Hant_TW: 物件路徑

en: Objects
zh_Hant_TW: 物件

en: October
zh_Hant_TW: 十月

en: Of type
zh_Hant_TW: 的類型

en: Off
zh_Hant_TW: 關閉

en: Old table
zh_Hant_TW: 舊表

en: On
zh_Hant_TW: 開啟

en: On a successful import process, the object explorer will be refreshed.
zh_Hant_TW: 匯入成功後物件瀏覽器將被刷新。

en: On conflict do nothing to INSERT command
zh_Hant_TW: 發生衝突時不對INSERT 命令執行任何操作

en: On delete
zh_Hant_TW: 在刪除時

en: On error
zh_Hant_TW: 出現錯誤

en: On update
zh_Hant_TW: 在更新時

en: One to many link
zh_Hant_TW: 一對多連接

en: One to many relation
zh_Hant_TW: 一對多關係

en: One-to-Many Relation
zh_Hant_TW: 一對多關係

en: Online Help
zh_Hant_TW: 線上幫助

en: Only data
zh_Hant_TW: 僅資料

en: Only objects global to the entire database will be backed up, in PLAIN format
zh_Hant_TW: 只有全域到整個資料庫的物件才會以 純文字格式進行備份

en: Only roles
zh_Hant_TW: 僅角色

en: Only schema
zh_Hant_TW: 僅架構

en: Only schemas
zh_Hant_TW: 僅架構

en: Only table?
zh_Hant_TW: 僅有表？

en: Only tablespaces
zh_Hant_TW: 僅表空間

en: Open File
zh_Hant_TW: 打開檔案

en: Open Source
zh_Hant_TW: 開源

en: Open in new browser tab
zh_Hant_TW: 在新瀏覽器選項卡中打開

en: Open project
zh_Hant_TW: 打開項目

en: Open query tool
zh_Hant_TW: 打開查詢工具

en: Operating System
zh_Hant_TW: 作業系統

en: Operation
zh_Hant_TW: 操作

en: Operator
zh_Hant_TW: 運算子

en: Operator class
zh_Hant_TW: 運算子類

en: Operator function
zh_Hant_TW: 運算子函數

en: Operators
zh_Hant_TW: 運算子集

en: Option
zh_Hant_TW: 選項

en: Optional-1
zh_Hant_TW: 選項-1

en: Optional-2
zh_Hant_TW: 選項-2

en: Options
zh_Hant_TW: 選項

en: Order
zh_Hant_TW: 順序

en: Output
zh_Hant_TW: 輸出

en: Output function
zh_Hant_TW: 輸出函數

en: Output function cannot be empty
zh_Hant_TW: 輸出函數不能為空

en: Owned By
zh_Hant_TW: 所有者

en: Owner
zh_Hant_TW: 所有者

en: Owner cannot be empty.
zh_Hant_TW: 所有者不能為空。

en: Owner changed successfully.
zh_Hant_TW: 所有者已成功更改。

en: PSQL Error
zh_Hant_TW: PSQL 錯誤

en: PSQL Tool
zh_Hant_TW: PSQL工具

en: PSQL tool tab title
zh_Hant_TW: PSQL工具選項卡標題

en: Package
zh_Hant_TW: 包

en: Package dropped
zh_Hant_TW: 已刪除包

en: Package {0}
zh_Hant_TW: 包{0}

en: Package...
zh_Hant_TW: 包...

en: Packages
zh_Hant_TW: 包

en: Page
zh_Hant_TW: 頁

en: Pages per range
zh_Hant_TW: 每個範圍的頁數

en: Parallel
zh_Hant_TW: 平行

en: Parallel workers
zh_Hant_TW: 平行工作器

en: Parameter
zh_Hant_TW: 參數

en: Parameters
zh_Hant_TW: 參數

en: Parser
zh_Hant_TW: 解析器

en: Partition
zh_Hant_TW: 分區

en: Partition Keys
zh_Hant_TW: 分區鍵

en: Partition Scheme
zh_Hant_TW: 分區架構

en: Partition Type
zh_Hant_TW: 分區類型

en: Partition detached.
zh_Hant_TW: 分區已分離。

en: Partition dropped
zh_Hant_TW: 分區已刪除

en: Partition table supports two types of keys:
zh_Hant_TW: 分區表支援兩種類型的鍵:

en: Partitioned table?
zh_Hant_TW: 分區表？

en: Partitions
zh_Hant_TW: 分區

en: Pass extra arguments to final function
zh_Hant_TW: 為最終功能解析額外參數

en: Passed by value?
zh_Hant_TW: 是否通過值？

en: Passfile
zh_Hant_TW: 密碼檔案

en: Password
zh_Hant_TW: 密碼

en: Password cannot be empty for user %s
zh_Hant_TW: 使用者 %s 的密碼不能為空

en: Password changed successfully.
zh_Hant_TW: 密碼已成功更改。

en: Password exec command
zh_Hant_TW: 執行命令的密碼

en: Password exec expiration (seconds)
zh_Hant_TW: 執行期限（秒）

en: Password file
zh_Hant_TW: 密碼檔案

en: Password must be 12 characters or more.
zh_Hant_TW: 密碼長度必須在12位以上。

en: Password must be 8 characters or more.
zh_Hant_TW: 密碼必須是8個字元或以上。

en: Password must be at least %s characters for user %s
zh_Hant_TW: 密碼至少應有 %s 個字元，使用者 %s

en: Password not provided
zh_Hant_TW: 未提供密碼

en: Passwords do not match for user %s
zh_Hant_TW: 使用者 %s 的密碼不匹配

en: Passwords do not match.
zh_Hant_TW: 密碼不匹配。

en: Paste
zh_Hant_TW: 貼上

en: Paste Options Menu
zh_Hant_TW: 貼上選項選單

en: Paste options
zh_Hant_TW: 貼上選項

en: Paste with SERIAL/IDENTITY values?
zh_Hant_TW: 帶序列/標識 值貼上嗎？

en: Path should not be empty.
zh_Hant_TW: 路徑不應為空。

en: Path to the PostgreSQL documentation. $VERSION$ will be replaced with the major.minor version number.
zh_Hant_TW: PostgreSQL文件的路徑。$VERSION$將取代為major.minor版本號。

en: Path to the directory containing the EDB Advanced Server utility programs (pg_dump, pg_restore etc).
zh_Hant_TW: 包含 EDB 高級伺服器實用程序 (pg_dump, pg_restore 等)的目錄的路徑。

en: Path to the directory containing the PostgreSQL utility programs (pg_dump, pg_restore etc).
zh_Hant_TW: 包含 PostgreSQL 實用程序的目錄的路徑(pg_dump, pg_restore 等).

en: Paths
zh_Hant_TW: 路徑

en: Pause Replay of WAL
zh_Hant_TW: 暫停WAL重放

en: Payload
zh_Hant_TW: 負載

en: Permission denied
zh_Hant_TW: 拒絕訪問

en: Pie Chart
zh_Hant_TW: 餅圖

en: Plain
zh_Hant_TW: 純文字

en: Plain text mode?
zh_Hant_TW: 純文字模式？

en: Plan
zh_Hant_TW: 計畫

en: Planet PostgreSQL
zh_Hant_TW: PostgreSQL星球

en: Please allow pop-ups for this site to perform the desired action. If the main window of pgAdmin is closed then close this window and open a new pgAdmin session.
zh_Hant_TW: 請允許此站點的彈出窗口，如果pgAdmin的主窗口已關閉，請關閉此窗口並打開一個新的pgAdmin工作階段。

en: Please check if any policy exists. If no policy exists for the table, a default-deny policy is used, meaning that no rows are visible or can be modified by other users
zh_Hant_TW: 請檢查已存在的策略，如果資料表沒有已存在的策略則使用默認策略，意味著其他使用者將不可見也不能修改任何資料

en: Please click <a class="alert-link" href="{0}" target="_new">here</a> for more information.
zh_Hant_TW: 請點選 <a class="alert-link" href="{0}" target="_new">這裡</a> 瞭解更多資訊.

en: Please close the dialog.
zh_Hant_TW: 請關閉對話方塊。

en: Please configure the EDB Advanced Server Binary Path in the Preferences dialog.
zh_Hant_TW: 請在組態對話方塊中組態EDB Advanced Server二進制路徑。

en: Please configure the PostgreSQL Binary Path in the Preferences dialog.
zh_Hant_TW: 請在首選項對話方塊中組態PostgreSQL二進制路徑。

en: Please connect server to enable change password.
zh_Hant_TW: 請連接伺服器來啟用修改密碼功能。

en: Please connect the server.
zh_Hant_TW: 請連接伺服器。

en: Please connect to the selected server to view the dashboard.
zh_Hant_TW: 請連接到選定的伺服器以查看儀表板。

en: Please connect to the selected server to view the graph.
zh_Hant_TW: 請連接到所選的伺服器，以便查看圖表。

en: Please connect to the selected {0} to view the graph.
zh_Hant_TW: 請連接到所選{0}查看圖形。

en: Please connect to the selected {0} to view the table.
zh_Hant_TW: 請連接到所選{0}以查看表。

en: Please connect to the server first.
zh_Hant_TW: 請先連接到伺服器。

en: Please connect to the server first...
zh_Hant_TW: 請先連接到伺服器...

en: Please enter a connection string.
zh_Hant_TW: 請輸入用於連接的字串.

en: Please enter a valid connection string.
zh_Hant_TW: 請輸入一個有效的連接字串.

en: Please enter a valid number
zh_Hant_TW: 請輸入一個有效的數字

en: Please enter a value for the parameter.
zh_Hant_TW: 請輸入參數的值。

en: Please enter the SSH Tunnel password for the identity file '%s' to connect the server "%s"
zh_Hant_TW: 請輸入指定標識檔案%s 的SSH隧道密碼用以連接伺服器'%s'

en: Please enter the SSH Tunnel password for the user '%s' to connect the server "%s"
zh_Hant_TW: 請輸入使用者%s的SSH隧道密碼以連接伺服器%s

en: Please enter the password for the user '%s' to connect the server - "%s"
zh_Hant_TW: 請輸入使用者'%s'的密碼以連接伺服器%s

en: Please enter the password for the user to connect the server - "%s"
zh_Hant_TW: 請輸入使用者的密碼以連接伺服器 %s

en: Please enter the server details to connect
zh_Hant_TW: 請輸入要連接的伺服器詳細資訊

en: Please enter the start time.
zh_Hant_TW: 請輸入開始時間。

en: Please enter the value between 10 and 65,536.
zh_Hant_TW: 請輸入10-65536範圍內的值。

en: Please enter the volume size in the range between 1 to 16384.
zh_Hant_TW: 請輸入 1 到 16384 之間的卷大小。

en: Please enter the volume size in the range between 4 to 16384.
zh_Hant_TW: 請輸入 4 到 16384 之間的卷大小。

en: Please enter view code.
zh_Hant_TW: 請進入程式碼檢視。

en: Please enter volume IOPS.
zh_Hant_TW: 請輸入卷 IOPS。

en: Please enter your master password.
zh_Hant_TW: 請輸入您的主密碼。

en: Please make sure to disconnect the server and update the new password in the pgpass file before performing any other operation
zh_Hant_TW: 在執行任何其他操作之前, 請確保斷開伺服器的連接並更新 pgpass 檔案中的新密碼

en: Please note that if you leave this field blank, then password will never expire.
zh_Hant_TW: 請注意，如果你把這個欄位留空，那麼密碼將永遠不會過期。

en: Please provide a filename.
zh_Hant_TW: 請提供一個檔案名稱。

en: Please refresh the Schemas node to make changes to the schema restriction take effect.
zh_Hant_TW: 請刷新架構節點以使對架構限制的更改生效。

en: Please review the details before creating the cloud instance.
zh_Hant_TW: 建立雲實例前請確認詳情。

en: Please select Secondary availability zone different than primary.
zh_Hant_TW: 請為第二節點選擇一個不同於主節點的可用區域。

en: Please select a class to categorize the job. This option will not affect the way the job runs.
zh_Hant_TW: 請選擇一個類對作業進行分類。此選項不會影響作業的運行方式。

en: Please select a connected database as a Super user and run in Recovery mode to Pause Replay of WAL.
zh_Hant_TW: 請選擇一個已用管理員連接的資料庫運行恢復模式來暫停Wal重放。

en: Please select a connected database as a Super user and run in Recovery mode to Resume Replay of WAL.
zh_Hant_TW: 請選擇一個已用管理員連接的資料庫運行恢復模式來繼續Wal重放。

en: Please select a database from the object explorer to access Query Tool.
zh_Hant_TW: 請從物件瀏覽器中選擇一個資料庫來使用查詢工具。

en: Please select a database from the object explorer to search the database objects.
zh_Hant_TW: 請在物件瀏覽器中選擇一個資料庫來搜尋資料庫物件。

en: Please select a database or its child node from the browser.
zh_Hant_TW: 請從瀏覽器中選擇資料庫或其子節點。

en: Please select a database.
zh_Hant_TW: 請選擇一個資料庫.

en: Please select a database/database object.
zh_Hant_TW: 請選擇一個資料庫或資料庫物件。

en: Please select a parameter name.
zh_Hant_TW: 請選擇參數名稱。

en: Please select a server from the object explorer to reload the configuration files.
zh_Hant_TW: 請從物件瀏覽器中選擇一個伺服器來多載組態檔案。

en: Please select a server/database object.
zh_Hant_TW: 請選擇伺服器/資料庫物件。

en: Please select an object in the tree view.
zh_Hant_TW: 請在樹檢視中選擇一個物件。

en: Please select any database from the object explorer to do Maintenance.
zh_Hant_TW: 請在物件瀏覽器中選擇任意資料庫來進行維護。

en: Please select any database object.
zh_Hant_TW: 請選擇任何資料庫物件。

en: Please select any database or schema or table from the object explorer to take Backup.
zh_Hant_TW: 請從物件瀏覽器中選擇任意伺服器、模式或表來建立備份。

en: Please select any database, schema or schema objects from the object explorer to access Grant Wizard Tool.
zh_Hant_TW: 請從物件瀏覽器中選擇任何資料庫、模式或模式物件來訪問授權嚮導工具。

en: Please select any schema or table from the object explorer to Restore data.
zh_Hant_TW: 請在物件瀏覽器中選擇模式和資料表來還原資料。

en: Please select any server from the object explorer to Add Named Restore Point.
zh_Hant_TW: 請從物件瀏覽器中選擇一個服務來新增命名還原點。

en: Please select any server from the object explorer to take Backup of global objects.
zh_Hant_TW: 請從物件瀏覽器中選擇任意伺服器以備份全域物件。

en: Please select any server from the object explorer to take Server Backup.
zh_Hant_TW: 請從物件瀏覽器中選擇一個伺服器來建立伺服器備份。

en: Please select any table from the object explorer to Import/Export data.
zh_Hant_TW: 請從物件瀏覽器選擇任意資料表來匯入/匯出 資料。

en: Please select number of stand by replicas.
zh_Hant_TW: 請選擇複製從節點的數量。

en: Please select server or child node from the object explorer.
zh_Hant_TW: 請從物件瀏覽器中選擇伺服器或子節點。

en: Please select server or child node from tree.
zh_Hant_TW: 請在樹中選擇伺服器或子節點。

en: Please select the database on which the job step will run.
zh_Hant_TW: 請選擇該任務將要運行的資料庫。

en: Please select the different source and target.
zh_Hant_TW: 請選擇不同的來源和目標。

en: Please select valid on error option.
zh_Hant_TW: 請選擇"錯誤時有效"選項。

en: Please select volume properties.
zh_Hant_TW: 請選擇卷屬性。

en: Please set a master password for pgAdmin.
zh_Hant_TW: 請為 pgAdmin 設定主密碼。

en: Please set the configuration parameters properly.
zh_Hant_TW: 請正確設定組態參數。

en: Please specify a valid file
zh_Hant_TW: 請指定一個有效的檔案

en: Please specify at least one key for partitioned table.
zh_Hant_TW: 請至少為分區表指定一個鍵。

en: Please specify code to execute.
zh_Hant_TW: 請指定要執行的程式碼.

en: Please specify columns for %s.
zh_Hant_TW: 請為 %s 指定列。

en: Please specify columns for Foreign key.
zh_Hant_TW: 請為外部索引鍵指定列.

en: Please specify columns for exclusion constraint.
zh_Hant_TW: 請指定用於排除約束的列.

en: Please specify covering index name.
zh_Hant_TW: 請指定覆蓋索引名稱.

en: Please specify date/time.
zh_Hant_TW: 請指定日期/時間。

en: Please specify the connection string for the remote database server. Each parameter setting is in the form keyword = value. Spaces around the equal sign are optional. To write an empty value, or a value containing spaces, surround it with single quotes, e.g., keyword = 'a value'. Single quotes and backslashes within the value must be escaped with a backslash, i.e., ' and \.<br>For more information, please see the documentation on <a href="https://www.postgresql.org/docs/current/libpq-connect.html#LIBPQ-CONNSTRING" target="_blank">libpq connection strings</a>.
zh_Hant_TW: 請為遠端資料庫伺服器指定連接字串。每個參數的設定都是“關鍵字 = 值”的形式。等號周圍的空格是可選的。要寫入空值，或包含空格的值，請用單引號括起來，例如：關鍵字 ='值'。值中的單引號和反斜槓必須用反斜槓轉義，也就是說 '和 \。<br>更多詳細資訊，請參閱文件 <a href="https://www.postgresql.org/docs/current/libpq-connect.html#LIBPQ-CONNSTRING" target="_blank">libpq connection strings</a>。

en: Please specify the type.
zh_Hant_TW: 請指定類型.

en: Please specify the value for member name.
zh_Hant_TW: 請指定成員名稱的值。

en: Please upgrade the pldbgapi extension to 1.1 or above and try again.
zh_Hant_TW: 請將 pldbgapi 擴展升級到1.1 或更高版本, 然後重試。

en: Please visit the <a class="alert-link"
        href="https://www.pgadmin.org/faq/#11" target="_new">FAQ</a> to see the
        supported browsers.
zh_Hant_TW: 請訪問 <a class="alert-link"
        href="https://www.pgadmin.org/faq/#11" target="_new">FAQ</a>，以查看
        支援的瀏覽器。

en: Port
zh_Hant_TW: 連接埠

en: Port must be integer for server '%s'
zh_Hant_TW: 伺服器'%s'的連接埠必須是整數

en: Port must be specified.
zh_Hant_TW: 必須指定連接埠。

en: Position
zh_Hant_TW: 位置

en: Post-data
zh_Hant_TW: 後資料

en: PostgreSQL Binary Path
zh_Hant_TW: PostgreSQL 二進制路徑

en: PostgreSQL Catalog
zh_Hant_TW: PostgreSQL 目錄

en: PostgreSQL Documentation
zh_Hant_TW: PostgreSQL 文件

en: PostgreSQL Help Path
zh_Hant_TW: PostgreSQL 幫助路徑

en: PostgreSQL Website
zh_Hant_TW: PostgreSQL 網站

en: PostgreSQL version
zh_Hant_TW: PostgreSQL版本

en: Pre-data
zh_Hant_TW: 前資料

en: Precision
zh_Hant_TW: 精度

en: Prefer
zh_Hant_TW: 首選

en: Preferences
zh_Hant_TW: 組態

en: Preferences Error
zh_Hant_TW: 組態錯誤

en: Preferred?
zh_Hant_TW: 是否為首選?

en: Prepared Transactions
zh_Hant_TW: 準備交易

en: Prepared at
zh_Hant_TW: 已準備於

en: Preparing the SQL...
zh_Hant_TW: 準備SQL中……

en: Preparing the image...
zh_Hant_TW: 正在準備鏡像...

en: Preparing...
zh_Hant_TW: 正在準備...

en: Preview not available...
zh_Hant_TW: 預覽不可用...

en: Previous
zh_Hant_TW: 上一個

en: Previous tab
zh_Hant_TW: 上一個選項卡

en: Primary Key
zh_Hant_TW: 主鍵

en: Primary key
zh_Hant_TW: 主鍵

en: Primary key?
zh_Hant_TW: 主鍵?

en: Primary?
zh_Hant_TW: 主鍵?

en: Privilege Selection
zh_Hant_TW: 特權選項

en: Privileges
zh_Hant_TW: 權限

en: Procedure
zh_Hant_TW: 儲存過程

en: Procedure...
zh_Hant_TW: 儲存過程...

en: Procedures
zh_Hant_TW: 儲存過程

en: Process ID
zh_Hant_TW: 處理程序ID

en: Process Watcher - %s
zh_Hant_TW: 處理程序監視器 - %s

en: Process completed
zh_Hant_TW: 處理程序已完成

en: Process details/logs retention days
zh_Hant_TW: 處理程序詳情/日誌保留天數

en: Process failed
zh_Hant_TW: 處理程序失敗

en: Process started
zh_Hant_TW: 處理程序已啟動

en: Process terminated
zh_Hant_TW: 處理程序已終止

en: Processes
zh_Hant_TW: 處理程序

en: Project
zh_Hant_TW: 項目

en: Project Details
zh_Hant_TW: 項目詳情

en: Project not provided.
zh_Hant_TW: 未提供項目。

en: Project saved successfully.
zh_Hant_TW: 項目保存成功。

en: Prompt to commit/rollback active transactions?
zh_Hant_TW: 提示提交/回滾活動狀態的交易？

en: Prompt to save unsaved data changes?
zh_Hant_TW: 提示保存未保存的資料更改？

en: Prompt to save unsaved query changes?
zh_Hant_TW: 提示保存未保存的查詢更改？

en: Properties
zh_Hant_TW: 屬性

en: Properties...
zh_Hant_TW: 屬性...

en: Provide at least copy config or parser.
zh_Hant_TW: 至少提供複製組態或解析器。

en: Provider
zh_Hant_TW: 提供者

en: Provisioned IOPS
zh_Hant_TW: 使用者條款

en: Provisioned IOPS SSD (io1)
zh_Hant_TW: IOPS固態供應類型（io1）

en: Public IP
zh_Hant_TW: 外部IP

en: Public IP range
zh_Hant_TW: 外部IP範圍

en: Public IP range cannot be empty.
zh_Hant_TW: 公共 IP 範圍不能為空。

en: Public IPs
zh_Hant_TW: 外部IP地址集

en: Public Synonym
zh_Hant_TW: 公共同義詞

en: Publication
zh_Hant_TW: 發佈

en: Publication dropped
zh_Hant_TW: 發佈已刪除

en: Publication fetched successfully.
zh_Hant_TW: 發佈已獲取成功。

en: Publication must be specified.
zh_Hant_TW: 必須指定發佈。

en: Publication...
zh_Hant_TW: 發佈...

en: Publications
zh_Hant_TW: 發佈

en: Publish via root?
zh_Hant_TW: 使用root發佈？

en: Query
zh_Hant_TW: 查詢

en: Query History
zh_Hant_TW: 查詢歷史

en: Query Options
zh_Hant_TW: 查詢選項

en: Query Tool
zh_Hant_TW: 查詢工具

en: Query Tool -
zh_Hant_TW: 查詢工具 -

en: Query Tool Error
zh_Hant_TW: 查詢工具錯誤

en: Query complete
zh_Hant_TW: 查詢完成

en: Query returned successfully in %s.
zh_Hant_TW: 耗時%s 成功返回查詢。

en: Query start
zh_Hant_TW: 查詢開始

en: Query started at
zh_Hant_TW: 查詢開始於

en: Query tool
zh_Hant_TW: 查詢工具

en: Query tool launch error
zh_Hant_TW: 查詢工具啟動錯誤

en: Query tool tab title
zh_Hant_TW: 查詢工具選項卡標題

en: Quick Links
zh_Hant_TW: 快速連結

en: Quick Search
zh_Hant_TW: 快速搜尋

en: Quote
zh_Hant_TW: 引號

en: RLS Policies
zh_Hant_TW: RLS 策略

en: RLS Policy
zh_Hant_TW: RLS 策略

en: RLS Policy...
zh_Hant_TW: RLS 策略...

en: RLS Policy?
zh_Hant_TW: RLS 策略?

en: RLS policy expression
zh_Hant_TW: RLS 策略表示式

en: Range
zh_Hant_TW: 區域

en: Range Type
zh_Hant_TW: 區域類型

en: Reads
zh_Hant_TW: 讀取

en: Reassign
zh_Hant_TW: 再分配

en: Reassign objects to
zh_Hant_TW: 再分配物件給

en: Reassign owned executed successfully!
zh_Hant_TW: 重新分配所有者成功執行!

en: Reassign/Drop Owned...
zh_Hant_TW: 再分配/刪除 所有者……

en: Receive function
zh_Hant_TW: 接受函數

en: Recheck Cond
zh_Hant_TW: 重新檢查Cond

en: Recorded time
zh_Hant_TW: 記錄時間

en: Recover Password
zh_Hant_TW: 重設密碼

en: Referenced
zh_Hant_TW: 已關聯

en: Referenced Column
zh_Hant_TW: 刷新欄位

en: Referenced Table
zh_Hant_TW: 引用表

en: References
zh_Hant_TW: 參考

en: Referencing
zh_Hant_TW: 引用

en: Refresh
zh_Hant_TW: 刷新

en: Refresh MView
zh_Hant_TW: 刷新物化檢視

en: Refresh Materialized View
zh_Hant_TW: 刷新物化檢視

en: Refresh Materialized View ({0})
zh_Hant_TW: 刷新物化檢視 ({0})

en: Refresh View
zh_Hant_TW: 刷新檢視

en: Refresh object explorer
zh_Hant_TW: 刷新物件

en: Refresh publication?
zh_Hant_TW: 刷新發佈？

en: Refresh rates
zh_Hant_TW: 更新頻率

en: Refresh required
zh_Hant_TW: 需要刷新

en: Refresh...
zh_Hant_TW: 刷新...

en: Region
zh_Hant_TW: 區域

en: Register
zh_Hant_TW: 註冊

en: Register - %s
zh_Hant_TW: 註冊 - %s

en: Relation
zh_Hant_TW: 關係

en: Relation name
zh_Hant_TW: 關係名稱

en: Reload Configuration
zh_Hant_TW: 重新載入組態

en: Reload server configuration
zh_Hant_TW: 重新載入伺服器組態

en: Relocatable?
zh_Hant_TW: 可重定位?

en: Remainder
zh_Hant_TW: 剩餘

en: Remote
zh_Hant_TW: 遠端

en: Remove
zh_Hant_TW: 移除

en: Remove %s
zh_Hant_TW: 移除%s

en: Remove %s?
zh_Hant_TW: 刪除 %s?

en: Remove All
zh_Hant_TW: 移除全部

en: Remove Processes
zh_Hant_TW: 移除處理程序

en: Remove Sort/Filter
zh_Hant_TW: 刪除 "排序" 篩選器

en: Remove all the existing servers?
zh_Hant_TW: 移除所有已存在伺服器？

en: Remove column definitions?
zh_Hant_TW: 是否刪除列定義？

en: Remove from list
zh_Hant_TW: 從列表移除

en: Removing history entry...
zh_Hant_TW: 移除歷史條目失敗……

en: Removing history...
zh_Hant_TW: 移除歷史中……

en: Removing the filter...
zh_Hant_TW: 移除篩選器...

en: Rename
zh_Hant_TW: 重新命名

en: Rendering data points...
zh_Hant_TW: 渲染資料點位……

en: Repeat
zh_Hant_TW: 重複

en: Replace
zh_Hant_TW: 替換

en: Replace All
zh_Hant_TW: 全部替換

en: Replace null values with
zh_Hant_TW: 將空值取代為

en: Replica
zh_Hant_TW: 副本

en: Replica Identity
zh_Hant_TW: 複製表示

en: Replication
zh_Hant_TW: 複製

en: Require
zh_Hant_TW: 必填

en: Require peer
zh_Hant_TW: 依賴節點

en: Required
zh_Hant_TW: 必填

en: Required properties are missing.
zh_Hant_TW: 缺少必需的屬性。

en: Reset
zh_Hant_TW: 重設

en: Reset Layout
zh_Hant_TW: 重設佈局

en: Reset Master Password
zh_Hant_TW: 重設主密碼

en: Reset Password
zh_Hant_TW: 重設密碼

en: Reset Statistics
zh_Hant_TW: 重設統計

en: Reset layout
zh_Hant_TW: 重設佈局

en: Reset statistics
zh_Hant_TW: 重設統計

en: Resource Group
zh_Hant_TW: 資源組

en: Resource Group dropped
zh_Hant_TW: 資源組已刪除

en: Resource Group...
zh_Hant_TW: 資源組...

en: Resource Groups
zh_Hant_TW: 資源組

en: Resource group
zh_Hant_TW: 資源組

en: Resource group cannot be empty.
zh_Hant_TW: 資源組不能為空。

en: Restore
zh_Hant_TW: 還原

en: Restore (${pgBrowser.Nodes[data._type].label}: ${data.label})
zh_Hant_TW: 恢復 (${pgBrowser.Nodes[data._type].label}: ${data.label})

en: Restore Error
zh_Hant_TW: 恢復錯誤

en: Restore point name
zh_Hant_TW: 還原點名稱

en: Restore...
zh_Hant_TW: 還原中...

en: Restoring backup on the server
zh_Hant_TW: 還原伺服器上的備份

en: Restoring backup on the server '{0}'
zh_Hant_TW: 在伺服器 "{0}" 上還原備份

en: Restrict function
zh_Hant_TW: 遞迴函數

en: Result
zh_Hant_TW: 結果

en: Result copy field separator
zh_Hant_TW: 複製結果時包含欄位分隔符

en: Result copy quote character
zh_Hant_TW: 複製結果時包含引號字元

en: Result copy quoting
zh_Hant_TW: 複製結果時包含引用

en: Result type
zh_Hant_TW: 結果類型

en: Results grid
zh_Hant_TW: 結果網格

en: Resultset is not updatable.
zh_Hant_TW: 結果集不可更新。

en: Resume Replay of WAL
zh_Hant_TW: 繼續WAL重放

en: Retrieving data from the server...
zh_Hant_TW: 正在從伺服器檢索資料...

en: Return type
zh_Hant_TW: 返回類型

en: Return type cannot be empty.
zh_Hant_TW: 返回類型不能為空。

en: Returned
zh_Hant_TW: 返回

en: Returns a set?
zh_Hant_TW: 是否返回設定？

en: Retype Password
zh_Hant_TW: 重新輸入密碼

en: Review
zh_Hant_TW: 審查

en: Right type
zh_Hant_TW: 右邊類型

en: Role
zh_Hant_TW: 角色

en: Role name
zh_Hant_TW: 角色名稱

en: Role passwords
zh_Hant_TW: 角色密碼

en: Roles shown with a check mark have the WITH ADMIN OPTION set.
zh_Hant_TW: 帶有複選標記的角色具有 " WITH ADMIN OPTION" 集。

en: Rollback
zh_Hant_TW: 回滾

en: Rollbacks
zh_Hant_TW: 回滾

en: Root block no
zh_Hant_TW: 根塊編號

en: Root certificate
zh_Hant_TW: 根證書

en: Row Limit
zh_Hant_TW: 行數限制

en: Row trigger?
zh_Hant_TW: 行觸發器麼？

en: Rows
zh_Hant_TW: 行

en: Rows (counted)
zh_Hant_TW: 行（計數）

en: Rows (estimated)
zh_Hant_TW: 行(估計)

en: Rows Removed by Filter
zh_Hant_TW: 按篩選器刪除的行

en: Rows X
zh_Hant_TW: 行 X

en: Rows affected
zh_Hant_TW: 影響行數

en: Rows selected: %s
zh_Hant_TW: 已選行數：%s

en: Rule dropped
zh_Hant_TW: 刪除規則

en: Rule enabled?
zh_Hant_TW: 規則啟用？

en: Rule...
zh_Hant_TW: 規則...

en: Rules
zh_Hant_TW: 規則

en: Run
zh_Hant_TW: 運行

en: Run now
zh_Hant_TW: 現在運行

en: Running
zh_Hant_TW: 運行中

en: Running at
zh_Hant_TW: 運行在

en: Running command
zh_Hant_TW: 執行命令

en: Running query
zh_Hant_TW: 執行查詢

en: Running...
zh_Hant_TW: 正在運行……

en: SMTP Socket error: {error}
     {pass_error}
zh_Hant_TW: SMTP網路錯誤：{error}
     {pass_error}

en: SMTP error: {error}
     {pass_error}
zh_Hant_TW: SMTP錯誤：{error}
     {pass_error}

en: SQL Filter
zh_Hant_TW: SQL 篩選器

en: SQL Options
zh_Hant_TW: SQL選項

en: SQL With DROP Table
zh_Hant_TW: 刪除資料表的SQL

en: SQL formatting
zh_Hant_TW: SQL 格式化

en: SQL state:
zh_Hant_TW: SQL 狀態:

en: SSD
zh_Hant_TW: 固態硬碟

en: SSH Tunnel
zh_Hant_TW: SSH 隧道

en: SSH Tunnel host must be specified.
zh_Hant_TW: 必須指定 SSH 隧道主機。

en: SSH Tunnel identity file must be specified.
zh_Hant_TW: 必須指定 SSH 隧道身份檔案。

en: SSH Tunnel password is not saved for selected server.
zh_Hant_TW: 選擇伺服器的SSH隧道密碼未保存。

en: SSH Tunnel port must be specified.
zh_Hant_TW: 必須指定 SSH 隧道連接埠。

en: SSH Tunnel username must be specified.
zh_Hant_TW: 必須指定 SSH 隧道使用者名稱。

en: SSL compression?
zh_Hant_TW: SSL 壓縮？

en: SSL max protocol version
zh_Hant_TW: SSL最大協議版本

en: SSL min protocol version
zh_Hant_TW: SSL最小協議版本

en: SSL mode
zh_Hant_TW: SSL 模式

en: SSL password
zh_Hant_TW: SSL密碼

en: Saturday
zh_Hant_TW: 星期六

en: Save
zh_Hant_TW: 保存

en: Save Data Changes
zh_Hant_TW: 保存資料變更

en: Save File
zh_Hant_TW: 保存檔案

en: Save Password
zh_Hant_TW: 保存密碼

en: Save Project
zh_Hant_TW: 保存項目

en: Save as
zh_Hant_TW: 另存為

en: Save changes?
zh_Hant_TW: 保存更改嗎？

en: Save data changes
zh_Hant_TW: 保存資料更改

en: Save data changes?
zh_Hant_TW: 保存變動嗎？

en: Save password?
zh_Hant_TW: 保存密碼？

en: Save project
zh_Hant_TW: 保存項目

en: Save project as
zh_Hant_TW: 另存為項目

en: Save query changes?
zh_Hant_TW: 保存查詢變更？

en: Save results to file
zh_Hant_TW: 保存到檔案

en: Saving data changes was rolled back but the current transaction is still active; previous queries are unaffected.
zh_Hant_TW: 正在保存的資料更改已經回滾但是當前交易依然處於活動狀態；之前的請求不受影響。

en: Saving data...
zh_Hant_TW: 保存資料中……

en: Saving...
zh_Hant_TW: 正在保存...

en: Scale
zh_Hant_TW: 規模

en: Scale should not be greater than:
zh_Hant_TW: 比例不應大於:

en: Scale should not be less than:
zh_Hant_TW: 比例不應小於:

en: Scan count
zh_Hant_TW: 掃描總數

en: Scan the QR code and the enter the code from the TOTP Authenticator application
zh_Hant_TW: 掃描二維碼並輸入認證應用上顯示的驗證碼

en: Schedule
zh_Hant_TW: 工作排程

en: Schedule...
zh_Hant_TW: 工作排程...

en: Schedules
zh_Hant_TW: 工作排程

en: Schedules are specified using a
zh_Hant_TW: 定時任務被指定使用

en: Schema
zh_Hant_TW: 架構

en: Schema Compare:
zh_Hant_TW: 模式對比：

en: Schema Diff
zh_Hant_TW: 架構差異

en: Schema diff does not support the comparison between Postgres Server and EDB Postgres Advanced Server.
zh_Hant_TW: 模式差異不支援 Postgres 伺服器和 EDB Postgres 高級伺服器之間的比較。

en: Schema dropped
zh_Hant_TW: 架構已被刪除

en: Schema restriction
zh_Hant_TW: 架構限制

en: Schema...
zh_Hant_TW: 架構...

en: Schemas
zh_Hant_TW: 架構

en: Scratch Pad
zh_Hant_TW: 便簽本

en: Scripts
zh_Hant_TW: 指令碼

en: Search
zh_Hant_TW: 搜尋

en: Search Objects -
zh_Hant_TW: 搜尋物件 -

en: Search Objects...
zh_Hant_TW: 搜尋物件...

en: Search objects
zh_Hant_TW: 搜尋物件

en: Searching...
zh_Hant_TW: 正在搜尋....

en: Searching....
zh_Hant_TW: 正在搜尋....

en: Secondary availability zone
zh_Hant_TW: 第二可用區域

en: Sections
zh_Hant_TW: 節數

en: Security
zh_Hant_TW: 安全

en: Security barrier?
zh_Hant_TW: 安全保障？

en: Security invoker?
zh_Hant_TW: 安全呼叫程序？

en: Security label
zh_Hant_TW: 安全標籤

en: Security labels
zh_Hant_TW: 安全標籤

en: Security of definer?
zh_Hant_TW: 為否為安全的定義器？

en: Select
zh_Hant_TW: 選擇

en: Select <strong>Local</strong> if the job step will execute on the local database server, or <strong>Remote</strong> to specify a remote database server.
zh_Hant_TW: 如果任務步驟將在本地資料庫伺服器上執行請選擇<strong>Local</strong>，或選擇<strong>Remote</strong>以指定遠端資料庫伺服器。

en: Select All
zh_Hant_TW: 全選

en: Select File
zh_Hant_TW: 選擇檔案

en: Select Folder
zh_Hant_TW: 選擇資料夾

en: Select Query Tool, Debugger, Schema Diff, ERD Tool or PSQL Tool from the drop-down to set open in new browser tab for that particular module.
zh_Hant_TW: 從下拉選單中選擇查詢工具、偵錯程式、架構差異、ERD工具或PSQL工具來為該特定模組設定在新瀏覽器標籤中打開。

en: Select Source
zh_Hant_TW: 選擇源

en: Select Target
zh_Hant_TW: 選擇目標

en: Select a client secrets file containing the client ID, client secret, and other OAuth 2.0 parameters for google authentication. Refer <a href="https://support.google.com/cloud/answer/6158849?hl=en#userconsent&zippy=%2Cuser-consent%2Cpublic-and-internal-applications" target="_blank">link</a> for creating client secret.
zh_Hant_TW: 選擇一個包含客戶端金鑰、客戶端ID和其他OAuth2參數的金鑰檔案。來源 <a href="https://support.google.com/cloud/answer/6158849?hl=en#userconsent&zippy=%2Cuser-consent%2Cpublic-and-internal-applications" target="_blank">link</a>。

en: Select a cloud provider for PostgreSQL database.
zh_Hant_TW: 為 PostgreSQL 資料庫選擇雲提供商。

en: Select a file
zh_Hant_TW: 選擇一個檔案

en: Select an history entry to see details.
zh_Hant_TW: 選擇一個歷史條目查看詳情.

en: Select an item...
zh_Hant_TW: 選擇一項...

en: Select binary path...
zh_Hant_TW: 選擇二進制路徑...

en: Select folder
zh_Hant_TW: 選擇目錄

en: Select identity
zh_Hant_TW: 選擇表示

en: Select open new tab...
zh_Hant_TW: 選擇打開新選項卡...

en: Select parser or configuration to copy.
zh_Hant_TW: 選擇要複製的分析器或組態。

en: Select storage
zh_Hant_TW: 選擇儲存

en: Select the Server Groups/Servers to import/export:
zh_Hant_TW: 選擇伺服器組/伺服器來匯入/匯出:

en: Select the checkbox for roles to include WITH ADMIN OPTION.
zh_Hant_TW: 選擇角色的複選框 使用 WITH ADMIN 選項。

en: Select the color
zh_Hant_TW: 選擇顏色

en: Select the column(s)
zh_Hant_TW: 選擇列

en: Select the hours...
zh_Hant_TW: 選擇小時...

en: Select the minutes...
zh_Hant_TW: 選擇分鐘...

en: Select the month days...
zh_Hant_TW: 選擇月份天數..。

en: Select the months...
zh_Hant_TW: 選擇月份..。

en: Select the operator class
zh_Hant_TW: 選擇運算子類

en: Select the weekdays...
zh_Hant_TW: 選擇工作日...

en: Select to inherit from...
zh_Hant_TW: 選擇要從其繼承...

en: Selected database is already connected.
zh_Hant_TW: 所選資料庫已連接。

en: Selected database is already disconnected.
zh_Hant_TW: 所選資料庫已斷開連接。

en: Selected object is not supported for DDL comparison.
zh_Hant_TW: DDL 比較不支援選定物件。

en: Selection Error
zh_Hant_TW: 選擇錯誤

en: Self time
zh_Hant_TW: 自己時間

en: Send Code
zh_Hant_TW: 傳送驗證碼

en: Send again
zh_Hant_TW: 重發

en: Send function
zh_Hant_TW: 傳送函數

en: Sending Code...
zh_Hant_TW: 正在傳送程式碼...

en: September
zh_Hant_TW: 九月

en: Sequence
zh_Hant_TW: 序列

en: Sequence dropped
zh_Hant_TW: 序列已被刪除

en: Sequence...
zh_Hant_TW: 序列...

en: Sequences
zh_Hant_TW: 序列

en: Sequential scans
zh_Hant_TW: 順序掃描

en: Sequential tuples read
zh_Hant_TW: 按順序元組讀取

en: Serialization function
zh_Hant_TW: 序列化功能

en: Server
zh_Hant_TW: 伺服器

en: Server Group
zh_Hant_TW: 伺服器組

en: Server Group...
zh_Hant_TW: 伺服器組...

en: Server configuration reloaded.
zh_Hant_TW: 伺服器組態已重新載入。

en: Server connected
zh_Hant_TW: 已連接伺服器

en: Server connected.
zh_Hant_TW: 伺服器已連接。

en: Server could not be disconnected.
zh_Hant_TW: 無法斷開連接伺服器。

en: Server deleted
zh_Hant_TW: 伺服器已經被刪除

en: Server disconnected.
zh_Hant_TW: 伺服器已斷開連接。

en: Server group
zh_Hant_TW: 伺服器組

en: Server has no active connection for generating statistics.
zh_Hant_TW: 伺服器沒有用於生成統計資訊的活動連接。

en: Server heartbeat logging error: ${error.message || error.response.data.errormsg}
zh_Hant_TW: 伺服器心跳記錄錯誤：${error.message || error.response.data.errormsg}

en: Server name indication
zh_Hant_TW: 伺服器名稱標識

en: Server sessions
zh_Hant_TW: 伺服器工作階段

en: Server type
zh_Hant_TW: 伺服器類型

en: Server(s) disconnected.
zh_Hant_TW: 伺服器已斷開連接。

en: Server...
zh_Hant_TW: 伺服器...

en: Servers
zh_Hant_TW: 伺服器

en: Service
zh_Hant_TW: 服務

en: Service Unavailable
zh_Hant_TW: 服務不可用

en: Session has not created yet.
zh_Hant_TW: 工作階段尚未建立。

en: Session statistics refresh rate
zh_Hant_TW: 工作階段統計資訊更新頻率

en: Session terminated successfully.
zh_Hant_TW: 工作階段已成功終止。

en: Sessions
zh_Hant_TW: 工作階段

en: Set Breakpoint
zh_Hant_TW: 設定斷點

en: Set Master Password
zh_Hant_TW: 設定主密碼

en: Set a password for the default admin user "postgres".
zh_Hant_TW: 給默認管理員使用者'postgres'設定密碼。

en: Set as default
zh_Hant_TW: 設定為默認

en: Set auto commit on or off by default in new Query Tool tabs.
zh_Hant_TW: 默認情況下, 在新的 "查詢工具" 選項卡中設定自動提交打開或關閉。

en: Set auto rollback on or off by default in new Query Tool tabs.
zh_Hant_TW: 默認情況下, 在新的 "查詢工具" 選項卡中設定自動回滾打開或關閉。

en: Set ignore owner on or off by default in the drop-down menu near the Compare button in the Schema Diff tab.
zh_Hant_TW: 在模式比對選項卡的比對按鈕旁的下拉框中設定忽略空白與否。

en: Set ignore whitespace on or off by default in the drop-down menu near the Compare button in the Schema Diff tab.
zh_Hant_TW: 在模式比對選項卡的比對按鈕旁的下拉框中設定忽略空白與否。

en: Set the warning and alert threshold value to highlight the long-running queries on the dashboard.
zh_Hant_TW: 設定警告和提示閾值以在展板上高亮顯示長運行查詢。

en: Set the width of the lines on the line chart.
zh_Hant_TW: 設定表格線的寬度.

en: Setting the limit on the result...
zh_Hant_TW: 設定限制的結果...

en: Settings
zh_Hant_TW: 設定

en: Setup
zh_Hant_TW: 設定

en: Shared Server Owner
zh_Hant_TW: 共享伺服器所有者

en: Shared core
zh_Hant_TW: 共享核心

en: Shared?
zh_Hant_TW: 共享？

en: Shell
zh_Hant_TW: 命令列

en: Show Details
zh_Hant_TW: 顯示詳情

en: Show Hidden Files
zh_Hant_TW: 顯示隱藏檔案

en: Show activity?
zh_Hant_TW: 顯示活動？

en: Show all
zh_Hant_TW: 顯示全部

en: Show buffers?
zh_Hant_TW: 顯示的緩衝區資訊？

en: Show comment with object breadcrumbs?
zh_Hant_TW: 顯示帶有註釋的物件導覽列？

en: Show costs?
zh_Hant_TW: 顯示代價資訊？

en: Show empty object collections?
zh_Hant_TW: 顯示空物件集合？

en: Show graph data points?
zh_Hant_TW: 是否顯示圖形資料點？

en: Show hidden files and folders?
zh_Hant_TW: 顯示隱藏檔案和資料夾？

en: Show more/fewer details
zh_Hant_TW: 顯示更多/更少詳情

en: Show mouse hover tooltip?
zh_Hant_TW: 顯示滑鼠懸停工具提示？

en: Show object comment along with breadcrumbs.
zh_Hant_TW: 與導覽列一起顯示物件註釋。

en: Show queries generated internally by pgAdmin?
zh_Hant_TW: 顯示 pgAdmin 在內部生成的查詢？

en: Show query success notification?
zh_Hant_TW: 顯示查詢成功提示？

en: Show settings?
zh_Hant_TW: 顯示設定？

en: Show summary?
zh_Hant_TW: 顯示概要？

en: Show system objects?
zh_Hant_TW: 是否顯示系統物件？

en: Show template databases?
zh_Hant_TW: 顯示範本資料庫？

en: Show timing?
zh_Hant_TW: 顯示計時？

en: Signature arguments
zh_Hant_TW: 簽名參數

en: Single Node
zh_Hant_TW: 單節點

en: Single transaction
zh_Hant_TW: 單個交易

en: Size
zh_Hant_TW: 大小

en: Size (1-16,384 GiB)
zh_Hant_TW: 容量（1-16,384GB）

en: Size (4-16,384 GiB)
zh_Hant_TW: 容量（4-16,384 GB）

en: Size in GB.
zh_Hant_TW: 容量(GB)

en: Size in GiB.
zh_Hant_TW: 容量(GB）。

en: Size of temporary files
zh_Hant_TW: 臨時檔案的大小

en: Slot name
zh_Hant_TW: 插槽名稱

en: Sort View Data results by primary key columns?
zh_Hant_TW: 按主鍵列對查看資料結果進行排序？

en: Sort operator
zh_Hant_TW: 排序操作

en: Sort order
zh_Hant_TW: 排序順序

en: Sort/Filter
zh_Hant_TW: 篩選器

en: Sort/Filter options
zh_Hant_TW: "篩選器" 選項

en: Source
zh_Hant_TW: 源

en: Source Only
zh_Hant_TW: 僅源

en: Source and Target database server must be of the same major version.
zh_Hant_TW: 源資料庫伺服器和目標資料庫伺服器必須具有相同的主版本。

en: Source type
zh_Hant_TW: 源類型

en: Source type must be selected.
zh_Hant_TW: 必須選擇源類型。

en: Spaces around operators?
zh_Hant_TW: 操作員周圍的空間？

en: Specified Admin username is not allowed.
zh_Hant_TW: 不允許指定的管理員使用者名稱。

en: Specified cluster name is already used.
zh_Hant_TW: 指定的叢集名已被佔用。

en: Specifies the character that separates columns within each row (line) of the file. The default is a tab character in text format, a comma in CSV format. This must be a single one-byte character. This option is not allowed when using binary format.
zh_Hant_TW: 指定用於分隔檔案每行（行）中的列的字元。預設值為文字格式的製表符，CSV格式的逗號。它必須是一個單位元組字元。使用二進制格式時，不允許使用此選項。

en: Specifies the character that should appear before a data character that matches the QUOTE value. The default is the same as the QUOTE value (so that the quoting character is doubled if it appears in the data). This must be a single one-byte character. This option is allowed only when using CSV format.
zh_Hant_TW: 指定應在與QUOTE值匹配的資料字元之前出現的字元。預設值與QUOTE值相同（以便在資料中出現時，引號字元加倍）。它必須是一個單位元組字元。 僅當使用CSV格式時，才允許使用此選項。

en: Specifies the quoting character to be used when a data value is quoted. The default is double-quote. This must be a single one-byte character. This option is allowed only when using CSV format.
zh_Hant_TW: 指定在引用資料值時要使用的引號字元。預設值為雙引號。 它必須是一個單位元組字元。 此選項僅在使用CSV格式時允許。

en: Specifies the string that represents a null value while downloading query results as CSV. You can specify any arbitrary string to represent a null value, with quotes if desired.
zh_Hant_TW: 指定在以 CSV 形式下載查詢結果時表示空值的字串。您可以指定任何任意字串來表示空值, 並在需要時使用引號。

en: Specifies the string that represents a null value. The default is \N (backslash-N) in text format, and an unquoted empty string in CSV format. You might prefer an empty string even in text format for cases where you don't want to distinguish nulls from empty strings. This option is not allowed when using binary format.
zh_Hant_TW: 指定表示空值的字串。預設值為文字格式的 \N (backslash-N), 以及 CSV 格式中不帶引號的空字串。對於不想區分空字串和空字串的情況, 即使是文字格式的字串, 也可能更喜歡空字串。使用二進制格式時, 不允許使用此選項。

en: Specifies whether or not to copy SQL to query tool from main window.
zh_Hant_TW: 指定是否從主窗口將 SQL 複製到查詢工具。

en: Specifies whether or not to highlight matched braces in the editor.
zh_Hant_TW: 指定是否在編輯器中突出顯示匹配的大括號。

en: Specifies whether or not to insert paired brackets in the editor.
zh_Hant_TW: 指定是否在編輯器中插入配對括號。

en: Specifies whether or not to insert spaces instead of tabs when the tab key or auto-indent are used.
zh_Hant_TW: 指定在使用Tab鍵或自動縮排時是否插入空格而不是Tab。

en: Specifies whether or not to prompt user to commit or rollback an active transaction on Query Tool exit.
zh_Hant_TW: 指定是否提示使用者在查詢工具退出時提交或回滾活動交易。

en: Specifies whether or not to prompt user to save unsaved data on data grid exit.
zh_Hant_TW: 指定是否提示使用者在資料表格退出時保存未保存的資料。

en: Specifies whether or not to prompt user to save unsaved query on query tool exit.
zh_Hant_TW: 指定是否提示使用者在查詢工具退出時保存未保存的查詢。

en: Specifies whether or not to wrap SQL code in the editor.
zh_Hant_TW: 指定編輯器中SQL程式碼是否換行。

en: Specifies whether the CREATE SUBSCRIPTION should connect to the publisher at all. Setting this to false will change default values of enabled, create_slot and copy_data to false.
zh_Hant_TW: 指定建立訂閱命令是否可以連接到發佈任務。

en: Specifies whether the command should create the replication slot on the publisher.This field will be disabled and set to false if subscription connects to same database.Otherwise, the CREATE SUBSCRIPTION call will hang.
zh_Hant_TW: 指定命令是否在發佈任務中建立複製槽，當連接到同一個資料庫時將被停用，否則建立發佈命令將會掛起。

en: Specifies whether the existing data in the publications that are being subscribed to should be copied once the replication starts.
zh_Hant_TW: 指定發佈任務開始時已有資料是否複製到該發佈中。

en: Specifies whether the subscription should be actively replicating, or whether it should be just setup but not started yet.
zh_Hant_TW: 指定訂閱是否可以啟動複製或是否只能在未啟動時進行設定。

en: Specify at least one event.
zh_Hant_TW: 至少指定一個事件。

en: Specify the maximum width of the column in pixels when 'Columns sized by ' is set to 'Column data'.
zh_Hant_TW: 當列尺寸被設定為'列資料'時，以像素為單位指定最大寬度。

en: Stack
zh_Hant_TW: 堆疊

en: Stacked Bar Chart
zh_Hant_TW: 折線柱狀圖

en: Stacked Line Chart
zh_Hant_TW: 折線圖

en: Standard
zh_Hant_TW: 標準

en: Standard classes (includes m classes)
zh_Hant_TW: 標準類型（包括m類型）

en: Start
zh_Hant_TW: 起始值

en: Start Time
zh_Hant_TW: 開始時間

en: Start function
zh_Hant_TW: 啟動函數

en: Start time
zh_Hant_TW: 起始時間

en: Start time must be less than end time
zh_Hant_TW: 開始時間必須小於結束時間

en: Start value cannot be greater than maximum value.
zh_Hant_TW: 起始值不能大於最大值。

en: Start value cannot be less than minimum value.
zh_Hant_TW: 起始值不能小於最小值.

en: State
zh_Hant_TW: 狀態

en: State data size
zh_Hant_TW: 狀態資料大小

en: State function
zh_Hant_TW: 狀態功能

en: State type
zh_Hant_TW: 狀態類型

en: Statistics
zh_Hant_TW: 統計資訊

en: Statistics per Node Type
zh_Hant_TW: 每個節點類型的統計資訊

en: Statistics per Relation
zh_Hant_TW: 每個關係的統計資訊

en: Status
zh_Hant_TW: 狀態

en: Status for the background process '{0}' could not be loaded.
zh_Hant_TW: 無法載入後台處理程序 "{0}" 的狀態。

en: Step
zh_Hant_TW: 步驟

en: Step into
zh_Hant_TW: 逐語句

en: Step over
zh_Hant_TW: 逐過程

en: Steps
zh_Hant_TW: 步驟

en: Stop
zh_Hant_TW: 停止

en: Stop Process
zh_Hant_TW: 停止處理程序

en: Stopped Heartbeat logging.
zh_Hant_TW: 停止心跳記錄。

en: Storage
zh_Hant_TW: 儲存

en: Storage Manager
zh_Hant_TW: 儲存管理器

en: Storage Manager...
zh_Hant_TW: 儲存管理器……

en: Storage Size
zh_Hant_TW: 儲存空間大小

en: Storage capacity
zh_Hant_TW: 儲存容量

en: Storage settings
zh_Hant_TW: 儲存設定

en: Storage size cannot be empty.
zh_Hant_TW: 儲存大小不能為空。

en: Storage type
zh_Hant_TW: 儲存類型

en: Streaming Replication
zh_Hant_TW: 流複製

en: Street
zh_Hant_TW: 街

en: Strict?
zh_Hant_TW: 是否嚴格？

en: Strings
zh_Hant_TW: 字串

en: SubType
zh_Hant_TW: 子類型

en: Subscription
zh_Hant_TW: 訂閱

en: Subscription cannot be empty.
zh_Hant_TW: 訂閱不能為空。

en: Subscription dropped
zh_Hant_TW: 訂閱已刪除

en: Subscription name
zh_Hant_TW: 訂閱名稱

en: Subscription...
zh_Hant_TW: 訂閱...

en: Subscriptions
zh_Hant_TW: 訂閱

en: Subtype
zh_Hant_TW: 子類型

en: Subtype cannot be empty
zh_Hant_TW: 子類型不能為空

en: Subtype diff function
zh_Hant_TW: 子類型差異函數

en: Subtype must be defined for range types.
zh_Hant_TW: 子類型必須為定義範圍類型。

en: Subtype operator class
zh_Hant_TW: 子類型運算子類

en: Success
zh_Hant_TW: 成功

en: Successfully completed.
zh_Hant_TW: 已成功完成。

en: Successfully run. Total query runtime: %s.
zh_Hant_TW: 已成功運行。查詢執行階段間總數: %s。

en: Sum of times
zh_Hant_TW: 合計次數

en: Summary
zh_Hant_TW: 概要

en: Sunday
zh_Hant_TW: 星期日

en: Superuser?
zh_Hant_TW: 是否為超級使用者？

en: Support function
zh_Hant_TW: 支援功能

en: Supported placeholders are %DATABASE%, %USERNAME%, and %SERVER%. Users can provide any string with or without placeholders of their choice. The blank title will be revert back to the default title with placeholders.
zh_Hant_TW: 支援的預留位置是%DATABASE%、%USERNAME%和%SERVER%。使用者可以提供任何帶或不帶預留位置的字串，由他們自己選擇。空白的標題將被恢復為帶有預留位置的默認標題。

en: Supported placeholders are %FUNCTION%, %ARGS%, %SCHEMA% and %DATABASE%. Users can provide any string with or without placeholders of their choice. The blank title will be revert back to the default title with placeholders.
zh_Hant_TW: 支援的預留位置是%FUNCTION%、%ARGS%、%SCHEMA%和%DATABASE%。使用者可以根據自己的選擇提供任何帶或不帶預留位置的字串。空白的標題將被恢復為帶有預留位置的默認標題。

en: Supported placeholders are %SCHEMA%, %TABLE%, %DATABASE%, %USERNAME%, and %SERVER%. Users can provide any string with or without placeholders of their choice. The blank title will be revert back to the default title with placeholders.
zh_Hant_TW: 支援的預留位置是%SCHEMA%、%TABLE%、%DATABASE%、%USERNAME%和%SERVER%。使用者可以提供任何帶或不帶預留位置的字串，由他們自己選擇。空白的標題將被恢復為帶有預留位置的默認標題。

en: Supported version <= %s
zh_Hant_TW: 支援版本 <= %s

en: Supported version >= %s
zh_Hant_TW: 支援版本 >= %s

en: Supports hash
zh_Hant_TW: 支援Hash

en: Supports merge
zh_Hant_TW: 支援合併

en: Supports only JSON format.
zh_Hant_TW: 僅支援JSON格式。

en: Switch Panel
zh_Hant_TW: 切換面板

en: Synchronous commit
zh_Hant_TW: 同步提交

en: Synonym
zh_Hant_TW: 同義詞

en: Synonym dropped
zh_Hant_TW: 同義詞被刪除

en: Synonym...
zh_Hant_TW: 同義詞...

en: Synonyms
zh_Hant_TW: 同義詞

en: System FTS configuration?
zh_Hant_TW: 系統 FTS 組態？

en: System FTS dictionary?
zh_Hant_TW: 系統 FTS 字典？

en: System FTS parser?
zh_Hant_TW: 系統 FTS 解析器？

en: System FTS template?
zh_Hant_TW: 系統 FTS 範本？

en: System aggregate?
zh_Hant_TW: 系統集合？

en: System cast?
zh_Hant_TW: 是否系統轉換？

en: System catalog?
zh_Hant_TW: 系統目錄？

en: System check constraint?
zh_Hant_TW: 系統檢查約束？

en: System collation?
zh_Hant_TW: 系統排序規則？

en: System column?
zh_Hant_TW: 是否為系統列？

en: System database?
zh_Hant_TW: 系統資料庫？

en: System domain constraint?
zh_Hant_TW: 系統域約束？

en: System domain?
zh_Hant_TW: 是否為系統域？

en: System event trigger?
zh_Hant_TW: 系統事件觸發器？

en: System exclusion constraint?
zh_Hant_TW: 系統排除約束？

en: System extension?
zh_Hant_TW: 系統擴展？

en: System foreign data wrapper?
zh_Hant_TW: 系統外部封包裝？

en: System foreign key?
zh_Hant_TW: 系統外部索引鍵？

en: System foreign server?
zh_Hant_TW: 系統外部伺服器？

en: System foreign table?
zh_Hant_TW: 系統外部表？

en: System function?
zh_Hant_TW: 系統函數?

en: System index?
zh_Hant_TW: 系統索引？

en: System language?
zh_Hant_TW: 系統語言？

en: System materialized view?
zh_Hant_TW: 系統物化檢視？

en: System operator?
zh_Hant_TW: 系統運算子？

en: System package?
zh_Hant_TW: 是系統包嗎？

en: System primary key?
zh_Hant_TW: 系統主鍵？

en: System procedure?
zh_Hant_TW: 系統儲存過程?

en: System resource group?
zh_Hant_TW: 系統資源組？

en: System role?
zh_Hant_TW: 系統角色？

en: System rule?
zh_Hant_TW: 系統規則？

en: System schema?
zh_Hant_TW: 是否為系統架構?

en: System sequence?
zh_Hant_TW: 系統序列？

en: System synonym?
zh_Hant_TW: 系統同義詞？

en: System table?
zh_Hant_TW: 是系統表？

en: System tablespace?
zh_Hant_TW: 系統表空間？

en: System trigger function?
zh_Hant_TW: 系統觸發功能？

en: System trigger?
zh_Hant_TW: 是否為系統觸發器?

en: System type?
zh_Hant_TW: 是否為系統類型？

en: System user mapping?
zh_Hant_TW: 系統使用者對應？

en: System view?
zh_Hant_TW: 是否為系統檢視?

en: TCP user timeout (milliseconds)
zh_Hant_TW: TCP使用者超時（毫秒）

en: TOAST table
zh_Hant_TW: TOAST 表

en: TOAST table size
zh_Hant_TW: TOAST表大小

en: TOTP Authenticator QRCode
zh_Hant_TW: TOTP認證二維碼

en: TOTP Authenticator registered successfully for authentication.
zh_Hant_TW: TOTP 身份驗證器已成功註冊進行身份驗證。

en: Tab settings
zh_Hant_TW: 選項卡設定

en: Tab size
zh_Hant_TW: Tab大小

en: Tabbed panel backward
zh_Hant_TW: 選項卡式面板向後

en: Tabbed panel forward
zh_Hant_TW: 選項卡式面板向前

en: Table
zh_Hant_TW: 表

en: Table Name
zh_Hant_TW: 表名

en: Table Options
zh_Hant_TW: 表選項

en: Table Relation Depth
zh_Hant_TW: 資料表關係厚度

en: Table access methods
zh_Hant_TW: 表訪問方法

en: Table dropped
zh_Hant_TW: 表被刪除

en: Table name
zh_Hant_TW: 表名

en: Table name already exists
zh_Hant_TW: 資料表已存在

en: Table rows counted: {}
zh_Hant_TW: 已統計表行數： {}

en: Table size
zh_Hant_TW: 表大小

en: Table statistics have been reset
zh_Hant_TW: 表統計資訊已重設

en: Table truncated
zh_Hant_TW: 表被截斷

en: Table...
zh_Hant_TW: 表...

en: Table: %s (%s)
zh_Hant_TW: 資料表：%s （%s）

en: Tables
zh_Hant_TW: 表

en: Tables in Schema
zh_Hant_TW: 架構中的表

en: Tablespace
zh_Hant_TW: 表空間

en: Tablespace created successfully, Set parameter fail: {0}
zh_Hant_TW: 表空間建立成功設定參數失敗：{0}

en: Tablespace dropped
zh_Hant_TW: 表空間已刪除

en: Tablespace...
zh_Hant_TW: 表空間...

en: Tablespaces
zh_Hant_TW: 表空間

en: Target
zh_Hant_TW: 目標

en: Target Only
zh_Hant_TW: 僅目標

en: Target database on which the operation will be carried out
zh_Hant_TW: 操作影響的目標資料庫

en: Target object
zh_Hant_TW: 目標物件

en: Target relation
zh_Hant_TW: 目標關係

en: Target schema
zh_Hant_TW: 目標架構

en: Target session attribute
zh_Hant_TW: 目標工作階段屬性

en: Target type
zh_Hant_TW: 目標類型

en: Target type must be selected.
zh_Hant_TW: 必須選擇目標類型。

en: Template
zh_Hant_TW: 範本

en: Template?
zh_Hant_TW: 是否為範本？

en: Temporary AWS session required session token.
zh_Hant_TW: 臨時的AWS工作階段需要工作階段令牌。

en: Terminate Session?
zh_Hant_TW: 是否終止工作階段?？

en: Terminated
zh_Hant_TW: 已終止

en: Terminated by user.
zh_Hant_TW: 被使用者終止。

en: Terminating the process...
zh_Hant_TW: 正在終止處理程序...

en: Terminating...
zh_Hant_TW: 終止中……

en: Text Color
zh_Hant_TW: 字型顏色

en: The %s "%s" cannot be dropped.
zh_Hant_TW: 不能刪除%s "%s" 。

en: The %s "%s" cannot be dropped/removed.
zh_Hant_TW: %s "%s"不能移除或刪除。

en: The Admin username must be between 1-63 characters long, and must only contain alphabetic characters and numbers.
zh_Hant_TW: 管理員使用者名稱長度必須在1-63字元之間，且只能包含字母和數字。

en: The OWNED BY option causes the sequence to be associated with a specific table column, such that if that column (or its whole table) is dropped, the sequence will be automatically dropped as well. The specified table must have the same owner and be in the same schema as the sequence.
zh_Hant_TW: 所有者選項會使其分配到指定的資料表的列之上，當列或者表被刪除時序列也將自動刪除，指定的表必須和序列為同一所有者且在同一個架構中。

en: The SQL below will be executed on the database server to grant the selected privileges. Please click on Finish to complete the process.
zh_Hant_TW: 下面的SQL將在資料庫伺服器上執行來授權選中的特權。請點選完成按鈕完成過程。

en: The admin username must be 1-63 characters long and can only contain characters, numbers and the underscore character. The username cannot be "azure_superuser", "azure_pg_admin", "admin", "administrator", "root", "guest", "public", or start with "pg_".
zh_Hant_TW: 管理員的使用者名稱必須是1-63個字元的長度，並且只能包含字元、數字和下劃線字元。使用者名稱不能是 "azure_superuser"、"azure_pg_admin"、"admin"、"administrator"、"root"、"guest"、"public"，或者以 "pg_"開頭。

en: The application has lost the database connection:
zh_Hant_TW: 應用程式已丟失資料庫連接:

en: The backup format will be PLAIN
zh_Hant_TW: 備份格式為PLAIN

en: The cloud instance will be deployed in the selected region.
zh_Hant_TW: 雲實例將部署於選擇的區域。

en: The connection with the server is bad.
zh_Hant_TW: 此伺服器的連結故障.

en: The current user does not have permission to create the role.
zh_Hant_TW: 當前使用者沒有建立角色的權限。

en: The current user does not have permission to drop the role.
zh_Hant_TW: 當前使用者沒有刪除該角色的權限。

en: The current user does not have permission to update the role.
zh_Hant_TW: 當前使用者沒有更新角色的權限。

en: The data has been modified, but not saved. Are you sure you wish to discard the changes?
zh_Hant_TW: 資料已修改，但未保存。 確定要放棄更改嗎?

en: The data has changed. Do you want to save changes?
zh_Hant_TW: 資料已更改。是否要保存更改？

en: The debugger plugin is not enabled. Please add the plugin to the shared_preload_libraries setting in the postgresql.conf file and restart the database server for indirect debugging.
zh_Hant_TW: 未啟用偵錯程式外掛。請將外掛新增到 shared_preload_libraries 並postgresql.conf檔案中設定, 然後重新啟動資料庫伺服器進行間接偵錯。

en: The debugger plugin is not enabled. Please create the pldbgapi extension in this database.
zh_Hant_TW: 偵錯程式外掛未啟用。 請在此資料庫中建立pldbgapi擴展。

en: The default partition can store rows that do not fall into any existing partition’s range or list.
zh_Hant_TW: 默認分區可以儲存不屬於任何現有分區範圍或列表的行。

en: The dependencies will not be resolved in the Schema comparison.
zh_Hant_TW: 模式比對中依賴將不會被解析。

en: The diagram has changed. Do you want to save changes?
zh_Hant_TW: 圖表已更改。是否要保存更改？

en: The downloaded image has exceeded the maximum size of 32767 x 32767 pixels, and has been cropped to that size.
zh_Hant_TW: 下載的圖片觸及最大尺寸限制32767*32767像素，已被裁剪。

en: The existing server groups and servers were removed, and the selected servers were imported successfully.
zh_Hant_TW: 存在的伺服器組合伺服器組已移除，且選中的伺服器匯入成功。

en: The file opened contains bidirectional Unicode characters which could be interpreted differently than what is displayed. If this is unexpected it is recommended that you review the text in an application that can display hidden Unicode characters before proceeding.
zh_Hant_TW: 打開的檔案中包含特殊Unicode字元可能會影響後續顯示，如果不是預期內的，請審查應用中的內容，可以在處理前設定顯示隱藏Unicode字元。

en: The file size limit (per file) is %s MB.
zh_Hant_TW: 每個檔案的體積限制是 %s MB。

en: The following servers will be imported. Click the Finish button to complete the import process.
zh_Hant_TW: 以下伺服器將被匯入，點選完成按鈕結束匯入過程。

en: The font size to use for the SQL text boxes and editors. The value specified is in "em" units, in which 1 is the default relative font size. For example, to increase the font size by 20 percent use a value of 1.2, or to reduce by 20 percent, use a value of 0.8. Minimum 0.1, maximum 10.
zh_Hant_TW: 要用於 SQL 文字框和編輯器的字型大小。指定的值為 "em" 單位, 其中1是默認的相對字型大小。例如:若要將字型大小增加百分之二十請使用1.2 的值或將減少百分之二十, 請使用0.8 的值。最小 0.1, 最大10。

en: The master password could not be retrieved from the MASTER_PASSWORD_HOOK utility specified {0}. Please check that the hook utility is configured correctly.
zh_Hant_TW: 無法從指定的 MASTER_PASSWORD_HOOK 工具 {0} 取得主密碼。請檢查鉤子工具的設定是否正確。

en: The master password is not set.
zh_Hant_TW: 主密碼未設定。

en: The master password retrieved from the master password hook utility is different from what was previously retrieved.
zh_Hant_TW: 從主密碼掛鉤實用程序檢索的主密碼與以前檢索到的主密碼不同。

en: The maximum depth pgAdmin should traverse to find related tables when generating an ERD for a table. Use -1 for no limit.
zh_Hant_TW: 設定生成資料表ERD的最大深度，使用-1代表不限制。

en: The maximum number of history rows to show on the Statistics tab for pgAgent jobs
zh_Hant_TW: 要在 pgAgent 作業的 "統計" 選項卡上顯示的歷史記錄行的最大數量

en: The number of seconds between connection/transaction status polls.
zh_Hant_TW: 連接/交易狀態輪詢之間的秒數。

en: The number of seconds between graph samples.
zh_Hant_TW: 圖表採樣間隔的秒數。

en: The number of spaces per tab. Minimum 2, maximum 8.
zh_Hant_TW: Tab 代表空格的數量，最小2，最大為8。

en: The ownership of the shared server was changed or the shared server was deleted, so the object explorer tree refresh is required. Do you wish to refresh the tree?
zh_Hant_TW: 共享伺服器已發生變化或者共享伺服器已刪除，所以物件瀏覽器需要刷新，你要刷新物件樹嗎？

en: The password must be 8-128 characters long and must contain characters from three of the following categories - English uppercase letters, English lowercase letters, numbers (0-9), and non-alphanumeric characters (!, $, #, %, etc.)
zh_Hant_TW: 密碼長度必須在8-128位且只能包含大小寫英文字母、數字，不能包含!$#%等

en: The password must be 8-128 characters long and must contain characters from three of the following categories - English uppercase letters, English lowercase letters, numbers (0-9), and non-alphanumeric characters (!, $, #, %, etc.), and cannot contain all or part of the login name
zh_Hant_TW: 密碼長度必須在8-128位且只能包含大小寫英文字母、數字，不能包含!$#%以及不能包含登錄名的部分或者全部

en: The pasted text contains bidirectional Unicode characters which could be interpreted differently than what is displayed. If this is unexpected it is recommended that you review the text in an application that can display hidden Unicode characters before proceeding.
zh_Hant_TW: 貼上的內容中包含特殊Unicode字元可能會影響後續顯示，如果不是預期內的，請審查應用中的內容，可以在處理前設定顯示隱藏Unicode字元。

en: The process has already been started.
zh_Hant_TW: 處理程序已被啟動。

en: The process has already finished and cannot be restarted.
zh_Hant_TW: 該處理程序已完成並且已經無法重新啟動。

en: The query executed did not return any data.
zh_Hant_TW: 查詢執行完成後沒有返回任何資料。

en: The query text has changed. Do you want to save changes?
zh_Hant_TW: 查詢文字已變更，你要保存變更嗎？

en: The saved password cleared successfully.
zh_Hant_TW: 已成功清除保存的密碼。

en: The selected servers were exported successfully.
zh_Hant_TW: 選中的伺服器匯出成功。

en: The selected servers were imported successfully.
zh_Hant_TW: 選中的伺服器匯入成功。

en: The selected tree node does not support this option.
zh_Hant_TW: 選擇的樹節點不支援這個選項。

en: The session is already in idle state.
zh_Hant_TW: 工作階段已處於空閒狀態。

en: The session is idle and there is no current transaction.
zh_Hant_TW: 工作階段已空閒且沒有當前交易。

en: The session is idle in a failed transaction block.
zh_Hant_TW: 工作階段在已失敗的工作階段塊中已空閒.

en: The session is idle in a valid transaction block.
zh_Hant_TW: 工作階段在交易塊中已空閒.

en: The shared servers owned by <b></b> will be deleted. Do you wish to continue?
zh_Hant_TW: <b></b>所有的共享伺服器將被刪除，你希望繼續嗎？

en: The specified %s could not be found.
zh_Hant_TW: 未能找到已指定%s。

en: The specified FTS configuration could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的FTS組態。

en: The specified FTS dictionary could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的 FTS 字典。

en: The specified FTS parser could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的 FTS 分析器。

en: The specified cast object could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的轉換物件。

en: The specified check constraint could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的檢查約束。

en: The specified constraint could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的約束.

en: The specified database could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的資料庫。

en: The specified event trigger could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的事件觸發器。

en: The specified exclusion constraint could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的排除約束。

en: The specified extension could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的擴展。

en: The specified file does not exist.
zh_Hant_TW: 指定檔案不存在。

en: The specified file is not in the correct format.
zh_Hant_TW: 選定的檔案格式不正確。

en: The specified foreign data wrapper could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的外部資料封裝器.

en: The specified foreign key could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的外部索引鍵。

en: The specified foreign server could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的外部伺服器。

en: The specified foreign server could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的外部伺服器。

en: The specified function could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的函數。

en: The specified function could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的函數。

en: The specified object could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的物件。

en: The specified partition could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的分區。

en: The specified resource group could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的資源組。

en: The specified resource group could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的資源組。

en: The specified schema could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的架構

en: The specified server could not be found.
    Does the user have permission to access the server?
zh_Hant_TW: 找不到指定的伺服器。
     使用者是否有權訪問伺服器？

en: The specified server group already exists.
zh_Hant_TW: 指定的伺服器組已存在。

en: The specified server group cannot be deleted.
zh_Hant_TW: 無法刪除指定的伺服器組。

en: The specified server group with id# {0} could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到標識為＃{0}的伺服器組。

en: The specified tablespace could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的表空間

en: The specified type could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的類型。

en: The specified user ID (%s) could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的使用者 ID（%s）。

en: The specified user mapping could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的使用者對應。

en: The specified user mappings could not be found.
zh_Hant_TW: 找不到指定的使用者對應。

en: The value of this parameter overrides the synchronous_commit setting. The default value is off.
zh_Hant_TW: 此值覆蓋'同步提交'設定，預設值為關閉。

en: The verification code to authenticate the pgAdmin to EDB BigAnimal is:
zh_Hant_TW: EDB BigAnimal的pgAdmin驗證碼為：

en: Theme
zh_Hant_TW: 主題

en: There was an error adding the file:
zh_Hant_TW: 新增檔案出錯：

en: There was an error deleting the file:
zh_Hant_TW: 刪除檔案出錯：

en: There was an error renaming the file:
zh_Hant_TW: 重新命名檔案時出錯:

en: This URL cannot be called directly.
zh_Hant_TW: 不能直接呼叫此 URL。

en: This URL cannot be requested directly.
zh_Hant_TW: 不能直接請求此 URL。

en: This email address will only be used for two factor authentication purposes. The email address for the user account will not be changed.
zh_Hant_TW: 這個電子郵件地址將只用於雙因素認證目的。使用者帳戶的電子郵件地址將不會被改變。

en: This expression will be added to queries that refer to the table if row level security is enabled. Rows for which the expression returns true will be visible. Any rows for which the expression returns false or null will not be visible to the user (in a SELECT), and will not be available for modification (in an UPDATE or DELETE). Such rows are silently suppressed; no error is reported.
zh_Hant_TW: 如果啟用行級安全性，此表示式將新增到引用表的查詢中。表示式返回 true 的行將可見。表示式返回 false 或 null 的任何行（在 SELECT 中）將不可見，並且不能用於修改（在UPDATE 或 DELETE）。這樣的行被默默的抑制;未報告錯誤。

en: This expression will be used in INSERT and UPDATE queries against the table if row level security is enabled. Only rows for which the expression evaluates to true will be allowed. An error will be thrown if the expression evaluates to false or null for any of the records inserted or any of the records that result from the update.
zh_Hant_TW: 如果啟用行級安全性，則此表示式將用於針對表的 INSERT 和 UPDATE 查詢。僅允許表示式計算為 true 的行。如果表示式對插入的任何記錄或更新導致的任何記錄計算為 false 或 null，則將引發錯誤。

en: This feature has not been implemented for object type '{0}'.
zh_Hant_TW: 尚未針對此物件類型 "{0}" 實現此功能。

en: This is required to unlock saved passwords and reconnect to the database server(s).
zh_Hant_TW: 這是解鎖保存的密碼並重新連接到資料庫伺服器所必需的。

en: This option is enabled only when Use INSERT Commands is enabled.
zh_Hant_TW: 僅當啟用了“使用 INSERT 命令”時，才會啟用此選項。

en: This option is only available on EPAS servers.
zh_Hant_TW: 此選項僅在 EPAS 伺服器上可用。

en: This query was generated by pgAdmin as part of a "Save Data" operation
zh_Hant_TW: 此查詢由 pgAdmin 生成，作為"保存資料"操作的一部分

en: This setting specifies the maximum number of rows that will be plotted on a chart. Increasing this limit may impact performance if charts are plotted with very high numbers of rows.
zh_Hant_TW: 這個設定指定圖表上將繪製的最大行數。如果要繪製具有很高行數的圖表，則增加此限制可能會影響性能。

en: This settings is to Show/Hide nodes in the object explorer.
zh_Hant_TW: 這裡設定節點列表在物件瀏覽器中的顯示與隱藏。

en: This value is specified in kilobytes.
zh_Hant_TW: 此值以 KB 為單位。

en: This will be used to secure and later unlock saved passwords and other credentials.
zh_Hant_TW: 這將用於保護和稍後解鎖保存的密碼和其他憑據。

en: This will remove all of your query history from this and other sessions for this database.
zh_Hant_TW: 這將從此資料庫的此工作階段和其他工作階段中刪除所有查詢歷史記錄。

en: This will remove all the saved passwords. This will also remove established connections to the server and you may need to reconnect again. Do you wish to continue?
zh_Hant_TW: 這將刪除所有保存的密碼。這還將刪除與伺服器的已建立連接，您可能需要重新連接。是否要繼續？

en: Thursday
zh_Hant_TW: 星期四

en: Time
zh_Hant_TW: 時間

en: Time Taken (sec)
zh_Hant_TW: 耗時(秒)

en: Time spent
zh_Hant_TW: 時間消耗

en: Times
zh_Hant_TW: 次數

en: Timing
zh_Hant_TW: 計時

en: Timings
zh_Hant_TW: 計時

en: Title cannot be empty
zh_Hant_TW: 標題不能為空

en: To
zh_Hant_TW: 至

en: To apply changes to the connection configuration, please disconnect from the server and then reconnect.
zh_Hant_TW: 若要對連接組態應用更改，請斷開與伺服器的連接，然後重新連接。

en: To copy data from PSQL terminal, Clipboard write permission required.
zh_Hant_TW: 從PSQL終端中資料表格複製資料需要剪貼簿寫入權限。

en: To paste data on the PSQL terminal, Clipboard read permission required.
zh_Hant_TW: 在PSQL終端中貼上資料需要剪貼簿讀取權限。

en: Toast blocks hit
zh_Hant_TW: Toast塊命中

en: Toast blocks read
zh_Hant_TW: Toast塊讀取

en: Toast compressions
zh_Hant_TW: Toast 壓縮

en: Toast index blocks hit
zh_Hant_TW: Toas索引塊命中

en: Toast index blocks read
zh_Hant_TW: Toas索引塊讀取

en: Toast table size
zh_Hant_TW: Toast 表大小

en: Toast tuple target
zh_Hant_TW: Toast 元組目標

en: Today -
zh_Hant_TW: 今天 -

en: Toggle Case Of Selected Text
zh_Hant_TW: 切換選中文字的大小寫

en: Toggle Comment
zh_Hant_TW: 切換註釋

en: Toggle breakpoint
zh_Hant_TW: 設定斷點

en: Toggle case of selected text
zh_Hant_TW: 切換所選文字的大小寫

en: Token
zh_Hant_TW: 令牌

en: Tokens
zh_Hant_TW: 令牌

en: Tools
zh_Hant_TW: 工具

en: Tools main menu
zh_Hant_TW: "工具" 主選單

en: Topography
zh_Hant_TW: 地勢

en: Total
zh_Hant_TW: 合計

en: Total Size
zh_Hant_TW: 總量

en: Total time
zh_Hant_TW: 總共時間

en: Transaction ID not found in the session.
zh_Hant_TW: 交易 ID 在該工作階段中找不到.

en: Transaction start
zh_Hant_TW: 交易開始

en: Transaction status check failed.
zh_Hant_TW: 交易狀態檢查失敗。

en: Transaction throughput refresh rate
zh_Hant_TW: 交易吞吐量更新頻率

en: Transactions
zh_Hant_TW: 交易

en: Transactions per second
zh_Hant_TW: 每秒交易

en: Transition
zh_Hant_TW: 轉換

en: Tree level
zh_Hant_TW: 樹級

en: Trigger
zh_Hant_TW: 觸發器

en: Trigger Functions
zh_Hant_TW: 觸發器函數

en: Trigger enabled?
zh_Hant_TW: 觸發已啟用？

en: Trigger function
zh_Hant_TW: 觸發器函數

en: Trigger function cannot be empty.
zh_Hant_TW: 觸發器函數不能為空。

en: Trigger function...
zh_Hant_TW: 觸發器函數...

en: Trigger functions
zh_Hant_TW: 觸發器函數

en: Trigger is dropped
zh_Hant_TW: 觸發器被刪除

en: Trigger(s)
zh_Hant_TW: 觸發器

en: Trigger(s) have been disabled
zh_Hant_TW: 觸發器已停用

en: Trigger(s) have been enabled
zh_Hant_TW: 觸發器已啟用

en: Trigger...
zh_Hant_TW: 觸發器...

en: Triggers
zh_Hant_TW: 觸發器

en: Trojan Source Warning
zh_Hant_TW: 木馬程式碼警告

en: Truncate
zh_Hant_TW: 截斷

en: Truncate Cascade
zh_Hant_TW: 級聯截斷

en: Truncate Restart Identity
zh_Hant_TW: 清空重設識別碼

en: Truncate Table
zh_Hant_TW: 截斷表

en: Trusted?
zh_Hant_TW: 是否可信?

en: Tuesday
zh_Hant_TW: 星期二

en: Tunnel host
zh_Hant_TW: 隧道主機

en: Tunnel port
zh_Hant_TW: 隧道連接埠

en: Tuple
zh_Hant_TW: 元組

en: Tuple count
zh_Hant_TW: 元組總數

en: Tuple length
zh_Hant_TW: 元組長度

en: Tuple percent
zh_Hant_TW: 元組百分比

en: Tuples HOT updated
zh_Hant_TW: 元組已熱更新

en: Tuples deleted
zh_Hant_TW: 元組已刪除

en: Tuples fetched
zh_Hant_TW: 元組已獲取

en: Tuples in
zh_Hant_TW: 元組輸入

en: Tuples in refresh rate
zh_Hant_TW: 元組插入更新頻率

en: Tuples inserted
zh_Hant_TW: 元組已插入

en: Tuples out
zh_Hant_TW: 元組輸出

en: Tuples out refresh rate
zh_Hant_TW: 元組讀取更新頻率

en: Tuples returned
zh_Hant_TW: 元組已返回

en: Tuples updated
zh_Hant_TW: 元組已更新

en: Type
zh_Hant_TW: 類型

en: Type at least 3 characters
zh_Hant_TW: 鍵入至少 3 個字元

en: Type dropped
zh_Hant_TW: 類型已刪除

en: Type of objects
zh_Hant_TW: 物件類型

en: Type...
zh_Hant_TW: 類型...

en: Type: {0}, Description: {1}, Priority: {2}
zh_Hant_TW: 類型: {0}， 描述:{1}， 優先順序: {2}

en: Types
zh_Hant_TW: 類型

en: Typmod in function
zh_Hant_TW: 輸入函數

en: Typmod out function
zh_Hant_TW: 輸出函數

en: Unable to connect to server:
    
    {}
zh_Hant_TW: 無法連接到伺服器：
    
    {}

en: Unable to fetch data.
zh_Hant_TW: 無法獲取資料。

en: Unable to fetch the arguments from server
zh_Hant_TW: 無法從伺服器獲取參數

en: Unable to fetch the {} objects
zh_Hant_TW: 無法獲取 {} 物件

en: Unable to get the response text.
zh_Hant_TW: 無法獲取響應文字。

en: Unable to kill the background process '{0}'
zh_Hant_TW: 無法終止後台處理程序 "{0}"

en: Unable to load the specified file.
zh_Hant_TW: 無法載入指定檔案。

en: Unable to locate this object in the browser.
zh_Hant_TW: 無法在瀏覽器中找到此物件。

en: Unable to update user '{0}'
zh_Hant_TW: 無法更新使用者 '{0}'

en: Unauthorized request.
zh_Hant_TW: 未經授權的請求。

en: Unimplemented method ({0}) for this url ({1})
zh_Hant_TW: 未實現的方法 ({0}) 為此 url ({1})

en: Unindent Selection
zh_Hant_TW: 取消選中縮排

en: Unique
zh_Hant_TW: 唯一

en: Unique Constraint
zh_Hant_TW: 唯一約束

en: Unique constraint
zh_Hant_TW: 唯一約束

en: Unique?
zh_Hant_TW: 唯一？

en: Unit
zh_Hant_TW: 單元

en: Unknown
zh_Hant_TW: 未知

en: Unknown Backup
zh_Hant_TW: 未知備份

en: Unknown error. Check console logs
zh_Hant_TW: 未知錯誤，檢查控制台日誌

en: Unlock Saved Passwords
zh_Hant_TW: 解鎖保存的密碼

en: Unlogged table data
zh_Hant_TW: 未記錄日誌的表資料

en: Unlogged?
zh_Hant_TW: 不記錄日誌?

en: Unsaved changes
zh_Hant_TW: 未保存的更改

en: Unselect All
zh_Hant_TW: 取消全選

en: Unsupported geometries not rendered.
zh_Hant_TW: 未渲染不受支援的幾何圖形。

en: Updated the next runtime to now.
zh_Hant_TW: 現在已將下一個執行階段更新。

en: Updated: %s
zh_Hant_TW: 已更新：%s

en: Updates
zh_Hant_TW: 更新

en: Updating the definition will drop and re-create the materialized view. It may result in loss of information about its dependent objects.
zh_Hant_TW: 更新定義將刪除並重新建立物化檢視。它可能會導致有關其依賴物件的資訊丟失。

en: Updating the package header definition may remove its existing body.
zh_Hant_TW: 更新包頭定義可能會刪除其現有正文。

en: Upload
zh_Hant_TW: 上傳

en: Upper case
zh_Hant_TW: 轉為大寫

en: Use Column INSERTS
zh_Hant_TW: 使用列 INSERTS

en: Use Default?
zh_Hant_TW: 使用預設值？

en: Use Explain/Explain analyze button to generate the plan for a query. Alternatively, you can also execute "EXPLAIN (FORMAT JSON) [QUERY]".
zh_Hant_TW: 使用解釋/解釋分析按鈕生成查詢計畫。或者，您也可以執行"解釋（格式化JSON） [查詢]"。

en: Use INSERT Commands
zh_Hant_TW: 使用 INSERT命令

en: Use SET SESSION AUTHORIZATION
zh_Hant_TW: 使用設定工作階段授權

en: Use SSH tunneling
zh_Hant_TW: 使用 SSH 隧道

en: Use different data point styles?
zh_Hant_TW: 使用不同的資料點樣式？

en: Use spaces?
zh_Hant_TW: 使用空間嗎？

en: User
zh_Hant_TW: 使用者

en: User Management
zh_Hant_TW: 使用者管理

en: User Mapping
zh_Hant_TW: 使用者對應

en: User Mapping dropped
zh_Hant_TW: 使用者對應已經刪除

en: User Mapping...
zh_Hant_TW: 使用者對應...

en: User Mappings
zh_Hant_TW: 使用者對應

en: User can create multiple partitions while creating new partitioned table. Operation switch is disabled in this scenario.
zh_Hant_TW: 使用者可以在建立新的分區表時建立多個分區。在這種情況下停用操作開關。

en: User can create/attach/detach multiple partitions. In attach operation user can select table from the list of suitable tables to be attached.
zh_Hant_TW: 使用者可以建立分離多個分區。在附加操作中, 使用者可以從要附加的合適表列表中選擇表。

en: User can select any column from the list of available columns.
zh_Hant_TW: 使用者可以從可用列列表中選擇任何列。

en: User can specify expression to create partition key.
zh_Hant_TW: 使用者可以指定表示式來建立分區鍵。

en: User does not have valid HASH to generate the OTP.
zh_Hant_TW: 使用者沒有有效的雜湊來生成 OTP。

en: User has not registered for email authentication
zh_Hant_TW: 使用者沒有繫結認證郵件地址

en: User has not registered the Time-based One-Time Password (TOTP) Authenticator for authentication.
zh_Hant_TW: 使用者尚未註冊基於時間的一次性密碼 （TOTP） 身份驗證器進行身份驗證。

en: User name '%s' already exists
zh_Hant_TW: 使用者名稱'%s'已存在

en: User/Role
zh_Hant_TW: 使用者/角色

en: Username
zh_Hant_TW: 使用者名稱

en: Username cannot be empty
zh_Hant_TW: 使用者名稱不能為空

en: Username must be specified.
zh_Hant_TW: 必須指定使用者名稱。

en: Users
zh_Hant_TW: 使用者

en: Using
zh_Hant_TW: 使用

en: Using:
zh_Hant_TW: 使用：

en: Utility file not found. Please correct the Binary Path in the Preferences dialog
zh_Hant_TW: 未找到實用程序檔案。請更正""對話方塊中的"二進制路徑"

en: Utility not found
zh_Hant_TW: 找不到實用程序

en: Vacuum counter
zh_Hant_TW: 收縮計數器

en: Valid?
zh_Hant_TW: 有效麼?

en: Validate
zh_Hant_TW: 驗證

en: Validate Path
zh_Hant_TW: 驗證路徑

en: Validate binary path
zh_Hant_TW: 驗證二進制路徑

en: Validate check constraint
zh_Hant_TW: 校驗檢查約束

en: Validate foreign key
zh_Hant_TW: 驗證外部索引鍵

en: Validate?
zh_Hant_TW: 是否驗證？

en: Validated?
zh_Hant_TW: 通過驗證?

en: Validating credentials...
zh_Hant_TW: 驗證憑據中……

en: Validator
zh_Hant_TW: 驗證器

en: Validator function
zh_Hant_TW: 驗證函數

en: Value
zh_Hant_TW: 值

en: Value deposited successfully
zh_Hant_TW: 值成功地組態

en: Values from more than one field may be specified in order to further control the schedule.
zh_Hant_TW: 多個欄位的值可以用來指定定時任務的執行。

en: Variable?
zh_Hant_TW: 是否為變數?

en: Variables
zh_Hant_TW: 變數

en: Varying Array
zh_Hant_TW: 可變陣列

en: Verbose
zh_Hant_TW: 詳細資訊

en: Verbose Messages
zh_Hant_TW: 詳細消息

en: Verbose messages
zh_Hant_TW: 詳細資訊

en: Verbose output?
zh_Hant_TW: 詳細輸出?

en: Verification failed. Access Denied...
zh_Hant_TW: 認證失敗。禁止訪問。

en: Verify with Email Authentication
zh_Hant_TW: 通過郵件認證

en: Verify-CA
zh_Hant_TW: 驗證根證書

en: Verify-Full
zh_Hant_TW: 驗證全部

en: Version
zh_Hant_TW: 版本

en: Version & Instance
zh_Hant_TW: 版本&實例

en: View
zh_Hant_TW: 檢視

en: View Name
zh_Hant_TW: 檢視名

en: View all geometries in this column
zh_Hant_TW: 顯示此列中所有幾何物件

en: View data
zh_Hant_TW: 檢視資料

en: View details
zh_Hant_TW: 查看詳情

en: View dropped
zh_Hant_TW: 檢視已刪除

en: View the active session details
zh_Hant_TW: 查看活動工作階段詳細資訊

en: View...
zh_Hant_TW: 檢視...

en: View/Edit Data
zh_Hant_TW: 查看/編輯資料

en: View/Edit Data -
zh_Hant_TW: 查看/編輯資料-

en: View/Edit data tab title
zh_Hant_TW: 查看/編輯資料選項卡標題

en: Views
zh_Hant_TW: 檢視

en: Visibility
zh_Hant_TW: 可見性

en: Volatility
zh_Hant_TW: 波動性

en: Volume IOPS
zh_Hant_TW: 卷IOPS

en: Volume properties
zh_Hant_TW: 卷屬性

en: Volume size
zh_Hant_TW: 卷大小

en: Volume type
zh_Hant_TW: 卷類型

en: WAL replay paused
zh_Hant_TW: WAL 回放已暫停

en: WAL replay resumed
zh_Hant_TW: WAL回放已恢復

en: WITH ADMIN
zh_Hant_TW: 管理權限

en: Wait event
zh_Hant_TW: 等待事件

en: Wait event name
zh_Hant_TW: 等待事件名稱

en: Wait event type
zh_Hant_TW: 等待事件類型

en: Waiting
zh_Hant_TW: 等待中

en: Waiting for another session to invoke the target...
zh_Hant_TW: 等待另一個工作階段來呼叫的目標...

en: Waiting for the query to complete...
zh_Hant_TW: 正在等待查詢完成...

en: Warning
zh_Hant_TW: 警告

en: Webserver authenticate failed.
zh_Hant_TW: Web 伺服器身份驗證失敗。

en: Wednesday
zh_Hant_TW: 星期三

en: Week Days
zh_Hant_TW: 工作日

en: Week days
zh_Hant_TW: 工作日

en: Welcome
zh_Hant_TW: 歡迎

en: When
zh_Hant_TW: 何時

en: When TAG in
zh_Hant_TW: 當 TAG 在

en: When set to True, keywords won't be highlighted and code folding will be disabled. Plain text mode will improve editor performance with large files.
zh_Hant_TW: 設定為 True 時，不會突出顯示關鍵字，並且將停用程式碼摺疊。純文字模式將提高大型檔案的編輯器性能。

en: Where
zh_Hant_TW: 哪裡

en: Window?
zh_Hant_TW: 是否為窗口？

en: With
zh_Hant_TW: 同

en: With DROP Table
zh_Hant_TW: 包含刪除資料表

en: With check
zh_Hant_TW: 檢查

en: With check:
zh_Hant_TW: 檢查:

en: With comments?
zh_Hant_TW: 擁有註釋？

en: With constraints?
zh_Hant_TW: 擁有約束?

en: With data
zh_Hant_TW: 包括資料

en: With data (concurrently)
zh_Hant_TW: 包含資料(並行)

en: With data?
zh_Hant_TW: 是否包括資料?

en: With default values?
zh_Hant_TW: 使用預設值？

en: With indexes?
zh_Hant_TW: 擁有索引？

en: With no data
zh_Hant_TW: 不包括資料

en: With storage?
zh_Hant_TW: 擁有儲存？

en: Would you like to reconnect to the database?
zh_Hant_TW: 是否要重新連接到資料庫？

en: X Axis
zh_Hant_TW: X軸

en: XID (target)
zh_Hant_TW: XID (目標)

en: Xact committed
zh_Hant_TW: Xact已提交

en: Xact rolled back
zh_Hant_TW: Xact 已回滾

en: Xact start
zh_Hant_TW: Xact 開始

en: Y Axis
zh_Hant_TW: Y軸

en: Yes
zh_Hant_TW: 是

en: Yesterday -
zh_Hant_TW: 昨天 -

en: You are currently running version {0} of {1}, however the current version is {2}.
zh_Hant_TW: 您當前正在運行 {1} 的版本 {0}, 但當前版本為 {2}。

en: You are not allowed to cancel the main active session.
zh_Hant_TW: 你不能取消主活動工作階段。

en: You are not allowed to terminate the main active session.
zh_Hant_TW: 不允許終止主活動工作階段。

en: You cannot cancel background worker processes.
zh_Hant_TW: 你不能取消後台工作處理程序。

en: You cannot terminate background worker processes.
zh_Hant_TW: 你不能終止後台工作處理程序。

en: You have connected to a server version that is older than is supported by pgAdmin. This may cause pgAdmin to break in strange and unpredictable ways. Or a plague of frogs. Either way, you have been warned!
zh_Hant_TW: 您已連接到比 pgAdmin 支援的更舊的伺服器版本。這可能會導致 pgAdmin 以異常和不可預知的方式中斷。或青蛙的瘟疫。無論如何，你都會被警告！

en: You have selected %s tables and %s links.
zh_Hant_TW: 你已經選擇%s 資料表和 %s 連接。

en: You must be a superuser to set a global breakpoint and perform indirect debugging.
zh_Hant_TW: 您必須是超級使用者才能設定全域斷點並執行間接偵錯。

en: You must provide one or more column to create index.
zh_Hant_TW: 您必須提供一個或多個列才能建立索引。

en: You successfully reset your password but your account is locked. Please contact the Administrator.
zh_Hant_TW: 密碼已重設但帳戶被鎖定，請聯絡管理員。

en: Your account is authenticated using an external {} source. Please contact the administrators of this service if you need to reset your password.
zh_Hant_TW: 您的帳戶使用外部  {} 源進行身份驗證。如果您需要重設密碼，請與此服務的管理員聯絡。

en: Your account is locked. Please contact the Administrator.
zh_Hant_TW: 你的帳戶已被鎖定，請聯絡管理員。

en: Your browser was detected as <strong>{0}</strong> version
        <strong>{1}</strong>, which is either deprecated or not supported by
        pgAdmin 4.
zh_Hant_TW: 你的瀏覽器被檢測為 <strong>{0}</strong> 版本
        <strong>{1}</strong>，已經被棄用或不被pgAdmin 4
        .支援。

en: Your browser was detected as <strong>{0}</strong> version
        <strong>{1}</strong>, which pgAdmin has not been tested with. pgAdmin may
        not work as expected, and any issues reported when using this browser may
        not be fixed.
zh_Hant_TW: 你的瀏覽器被檢測為 <strong>{0}</strong> 版本
        <strong>{1}</strong>，pgAdmin尚未測試過。
        pgAdmin或許無法如預期的那樣工作，並且使用此瀏覽器時報告的一些問題可能
        還沒有被解決。

en: Your password has not been changed.
zh_Hant_TW: 您的密碼尚未更改。

en: Zone redundant high availability
zh_Hant_TW: 高可用冗餘區域

en: Zone redundant high availability deploys a standby replica in a different zone. The Burstable instance type does not support high availability.
zh_Hant_TW: 區域冗餘高可用性在不同的區域部署了一個備用的副本。Burstable實例類型不支援高可用性。

en: Zoom In
zh_Hant_TW: 放大

en: Zoom Out
zh_Hant_TW: 縮小

en: Zoom in
zh_Hant_TW: 放大

en: Zoom out
zh_Hant_TW: 縮小

en: Zoom to Fit
zh_Hant_TW: 適應尺寸

en: Zoom to fit
zh_Hant_TW: 自適應

en: Zoom to original
zh_Hant_TW: 縮放至原始

en: accesskey
zh_Hant_TW: 訪問鍵

en: allow
zh_Hant_TW: 允許

en: any
zh_Hant_TW: 所有

en: binary
zh_Hant_TW: 二進制

en: cron-style
zh_Hant_TW: 定時風格

en: database
zh_Hant_TW: 資料庫

en: disable
zh_Hant_TW: 停用

en: e.g. To execute at 12:05 and 14:05 every Monday and Thursday, you would click minute 05, hours 12 and 14, and weekdays Monday and Thursday.
zh_Hant_TW: 例如：要在每個週一和週三的12:05和14:05你可以點選分鐘05 消失12和14以及工作日週一和週三。

en: e.g. To execute at 5 minutes past every hour, simply select ‘05’ in the Minutes list box.
zh_Hant_TW: 例如：要在每小時的5分鐘後執行，只需要在分鐘的列表框中選擇‘05’即可。

en: error
zh_Hant_TW: 錯誤

en: fatal
zh_Hant_TW: 失敗

en: forbidden
zh_Hant_TW: 禁止

en: help_str
zh_Hant_TW: 幫助資訊

en: hr
zh_Hant_TW: 時

en: internal
zh_Hant_TW: 內部

en: is not defined in package body.
zh_Hant_TW: 包內未定義。

en: label
zh_Hant_TW: 標籤

en: ldap
zh_Hant_TW: LDAP

en: min
zh_Hant_TW: 分

en: msec
zh_Hant_TW: 毫秒

en: name
zh_Hant_TW: 名稱

en: objects
zh_Hant_TW: 物件

en: of query
zh_Hant_TW: 查詢命令

en: of relation
zh_Hant_TW: 關係

en: off
zh_Hant_TW: 關

en: on
zh_Hant_TW: 開

en: panel
zh_Hant_TW: 面板

en: partition
zh_Hant_TW: 分區

en: pgAdmin Database File
zh_Hant_TW: pgAdmin 資料庫檔案

en: pgAdmin Server Configuration
zh_Hant_TW: pgAdmin伺服器組態

en: pgAdmin Website
zh_Hant_TW: pgAdmin 首頁

en: pgAdmin is an Open Source administration and management tool for the PostgreSQL database. It includes a graphical administration interface, an SQL query tool, a procedural code debugger and much more. The tool is designed to answer the needs of developers, DBAs and system administrators alike.
zh_Hant_TW: pgAdmin 是 PostgreSQL 資料庫的開源管理和管理工具。它包括圖形管理介面、SQL 查詢工具、過程程式碼偵錯程式等等。該工具旨在滿足開發人員、DBA 和系統管理員的需求。

en: pgAdmin server group
zh_Hant_TW: pgAdmin伺服器組

en: pgAdmin server not responding, try to login again: ${error.message || error.response.data.errormsg}
zh_Hant_TW: pgAdmin伺服器無響應，請重新登錄：${error.message || error.response.data.errormsg}

en: pgAdmin user password changed successfully
zh_Hant_TW: pgAdmin使用者密碼已成功更改

en: pgAgent Job
zh_Hant_TW: pgAgent任務

en: pgAgent Job Scheduler
zh_Hant_TW: pgAgent 工作排程

en: pgAgent Job...
zh_Hant_TW: pgAgent 作業...

en: pgAgent Jobs
zh_Hant_TW: pgAgent任務

en: pga_jobs
zh_Hant_TW: pga任務

en: policy dropped
zh_Hant_TW: 策略已刪除

en: prefer
zh_Hant_TW: 偏好

en: prefer-standby
zh_Hant_TW: 偏從節點

en: primary
zh_Hant_TW: 主要

en: primary key
zh_Hant_TW: 主鍵

en: read-only
zh_Hant_TW: 唯讀

en: read-write
zh_Hant_TW: 讀寫

en: require
zh_Hant_TW: 引用

en: rule
zh_Hant_TW: 規則

en: seconds
zh_Hant_TW: 秒

en: secs
zh_Hant_TW: 秒

en: standby
zh_Hant_TW: 從節點

en: trigger
zh_Hant_TW: 觸發器

en: unique key
zh_Hant_TW: 唯一鍵

en: vXID (owner)
zh_Hant_TW: vXID (所有者)

en: vXID (target)
zh_Hant_TW: vXID (目標)

en: verify-ca
zh_Hant_TW: 驗證CA證書

en: verify-full
zh_Hant_TW: 驗證全部

en: webserver
zh_Hant_TW: WEB伺服器

en: {0} Shared servers are associated with this user.
zh_Hant_TW: {0} 共享伺服器已分配給指定使用者。

en: {0} dropped.
zh_Hant_TW: {0} 已刪除.

en: {0} more attempt remaining.
zh_Hant_TW: 剩餘{0}次。

en: {0} more attempts remaining.
zh_Hant_TW: 剩餘{0}次。

en: {} - Verification Code
zh_Hant_TW: 驗證碼-{}

en: ⁃ If the connection was idle it may have been forcibly disconnected.
zh_Hant_TW: - 如果連接處於空閒狀態 , 則可能已強制斷開連接。

en: ⁃ The application server or database server may have been restarted.
zh_Hant_TW: - 應用程式伺服器或資料庫伺服器可能已重新啟動。

en: ⁃ The user session may have timed out.
zh_Hant_TW: - 使用者工作階段可能已超時。
